[video] EXTREMT leveling ställe, funkar för alla levlar

Permalänk

[video] EXTREMT leveling ställe, funkar för alla levlar

Hittade detta för några daar sedan
Gör som jag gör i videon (när du gör det för första gången så måste du springa en bit i början)
Att levla från 55-56 tog 15 min med detta på hell

Om det är något du inte förstår, så kan du skicka ett PM Till mig så får
Du mitt real id, så jag kan joina dig och visa

Permalänk
Medlem

Lite jobbigt att gå ut och in hela tiden :///

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem

Varför inte visa't på hell istället för futtiga +100 exp bonus plus fåtal minions på normal?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Hedersmedlem

Eller så kör man spelet normalt och har kul istället!

Visa signatur

Meow

Permalänk
Skrivet av Kinekin:

Eller så kör man spelet normalt och har kul istället!

men spelar man på hardcore kan man inte göra det, sorry

Permalänk
Medlem

Det är ingen exploit.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 PSU: Corsair RM750x 750W 80+ Guld Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F GAMING CPU: Intel Core i9-9900K Kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB Systemdisk: Corsair Force Series MP600 1TB M.2 SSD GPU: ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG Strix OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliasbajen:

men spelar man på hardcore kan man inte göra det, sorry

jo det kan man faktiskt

Permalänk
Skrivet av Saven:

jo det kan man faktiskt

förklara varför ingen har dödat diablo på inferno då?
och nej, du kan inte dra igenom hardcoe utan att farma, inte en chans

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliasbajen:

jo man kan spela normalt och ha roligt på hc, du skrev att man inte kunde det?

farma items kommer man alltid behöva göra oavsett sc/hc... vilket är "roligt" B>

Permalänk
Medlem

azmodan+första i a4 går väll snabbare och ger mer?
1-60 tar typ 6h timmar.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Skrivet av BergEr:

azmodan+första i a4 går väll snabbare och ger mer?
1-60 tar typ 6h timmar.

Nepp. Det är nerfat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av monster08:

Nepp. Det är nerfat.

Jasså, mycket?
Brukade använda mig av den rundan då man skulle boosta någon polare

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Man får bara 9000 exp för asmodan nu tror jag och questen efter får man ingenting för. Det är alltså questexpen man nerfat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Jasså, mycket?
Brukade använda mig av den rundan då man skulle boosta någon polare

Det går fortfarande rätt snabbt men verkligen inte lika snabbt. De har tagit bort dubbla quest rewards, altså andra rewarden är borta efter du dödat azmo.

Jag rekommenderar också för de som är runt 25-32 att farma fallen star del två i questen att döda wretched mothers och hon i old tristram, sen teleporta tillbaka, lämna in och köra om. Dessa runs tar ca 5 minuter i nightmare (döda de zombies du ser på vägen) så får du ~halv level per run. Tog mig till 32 på det snabbt som fan.

Visa signatur

Alienware 17 | i7-4800MQ | 16GB RAM | GTX 780M 4GB | Raid0 Intel 330 SATA 3.0 SSD 120(x2) GB | WD 2TB SATA 3.0 | Razer Ouroboros | Razer DeathStalker | Razer Goliathus Speed | Benq 27" 4ms 80Hz

Permalänk
Avstängd

Eller så kör man boss runs eller Elite runs och får bra items och mer xp? Samt är det roligare.
Ett annat sätt är att köra questsen och komma vidare i spelet. Ger både mer pengar och mer xp!

Permalänk
Skrivet av chainzaw:

Eller så kör man boss runs eller Elite runs och får bra items och mer xp? Samt är det roligare.
Ett annat sätt är att köra questsen och komma vidare i spelet. Ger både mer pengar och mer xp!

det stämmer att bossruns är roligare och ger mer gear, håller med dig till 100%!

Men detta ger kanske 4x mer exp, och riktigt mycket guld, (lvl 28-30 normal, ca 200k guld)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av eliasbajen:

det stämmer att bossruns är roligare och ger mer gear, håller med dig till 100%!

Men detta ger kanske 4x mer exp, och riktigt mycket guld, (lvl 28-30 normal, ca 200k guld)

Jaså minsann, får kanske testa senare då!

Permalänk
Skrivet av chainzaw:

Jaså minsann, får kanske testa senare då!

gör det, att göra en runda, dvs.. joina och döda mobsen.. 1k mer än azmodan questet ;D

Permalänk
Medlem

Hur mycket xp får man på nightmare? Eller har dom nerfat det nu?

EDIT: Blizzard verkar ha nerfat detta.

Permalänk

Att döda Iskatu om och om igen är bra exp också!

Permalänk
Medlem

Själv har jag kört från 55 till 59 på A Royal Audience i Act 2, 60 ikväll

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Boostade 1-60 på 2h idag i Act2 Kulle boss.
Finns inget bättre ställe om du har en polare

¨Konstigt dom inte nerfat det än.

Permalänk

Ser skitkul ut! Själv brukar jag bara betala kompisarna för att levla upp mina gubbar åt mig, då slipper jag ju spela spelet överhuvudtaget, mycket softare!

srsly, are you for real?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Boostade 1-60 på 2h idag i Act2 Kulle boss.
Finns inget bättre ställe om du har en polare

¨Konstigt dom inte nerfat det än.

1-60 på 2h? Hur går det till? :S

Permalänk
Medlem

Hejsan jag letar efter någon som kan boosta mig..jag har tyvär inte många så vänner och de vänner jag har
ställer absolut inte upp på att hjälpa den andra om dom inte tjänar på det själva..finns det någon som
kan göra det för att vara schysst?

Jag skapade mig en barbarian när jag började och jag ångrar mig stort..
efter ha sett witch doctor är jag i stortsett kär i classen..men har inte orken eller tiden att levla :S

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliasbajen:

tyvär har människor dödat diablo på inferno..fast inte på hardcore om det är det du menar

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk

Asså jag tycker man förstör spelet om man hittar "glitches" och använder dom

Permalänk
Medlem
Skrivet av fabbelucious:

Asså jag tycker man förstör spelet om man hittar "glitches" och använder dom

Ska bli kul o se när blizzard sätter sig i sitsen att dom har nerfat allt så jävla mycket att dom får börja buffa saker igen
för att människor får köra saker om o om igen för att levla

Visa signatur

Permalänk

Sett flera som länkat och postat det där EXP stället.

Jag (Wizard) körde första bossen i Act 4 mellan lvl 54 och 60. Bara mosa i Archon-formen, ska gå lika bra som barbar har jag sett.
Tog mig under 2 timmar att köra sista 6 levelarna.