Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Och där rök min ssd .. och min windows installation. Aja den höll ut över 1 år med mig iaf.
Har supporten öppet på fredagen?

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750. 4TB nvme SSD|| Surface Pro 2017 || Google Pixel 8 Pro|| BMW R1300GS 2025

Permalänk
Skrivet av NoNamesWayne:

Och där rök min ssd .. och min windows installation. Aja den höll ut över 1 år med mig iaf.
Har supporten öppet på fredagen?

Hej, tråkigt att höra men visst har vi öppet idag.. Slå en signal på 08-55344800 så fixar vi det!

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av sirnicke:

Hur går det med GTX 680 DCUII OC/TOP-korten? Kan inte vara den enda som väntar otåligt

Hej! Tyvärr inget nytt i skrivande stund mer än dem uppskattade besked som gått ut till dem som beställt korten.

Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej! Tyvärr inget nytt i skrivande stund mer än dem uppskattade besked som gått ut till dem som beställt korten.

Skulle du kunna ta det här? Beställde ett i början på maj, men har inte fått någon mer info än början på juni när jag ringde och frågade.

Permalänk
Skrivet av sirnicke:

Skulle du kunna ta det här? Beställde ett i början på maj, men har inte fått någon mer info än början på juni när jag ringde och frågade.

Vi får tyvärr inga konkreta datum från distributörerna i dagsläget, men så fort vi har det så kommer det att skickas information per mail till samtliga som beställt kortet. Jag kan hålla ett öga på det och skriva en rad när jag vet något, men det är ganska stor risk att du redan kommer att ha fått den informationen då

Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Vi får tyvärr inga konkreta datum från distributörerna i dagsläget, men så fort vi har det så kommer det att skickas information per mail till samtliga som beställt kortet. Jag kan hålla ett öga på det och skriva en rad när jag vet något, men det är ganska stor risk att du redan kommer att ha fått den informationen då

Okej, låter bra!

Permalänk

Hejsan Dustin

Jag hade tänkt köpa en ny trådlös gateway, jag fastnade för Netgears WNDR4000 N750. Min fråga är ifall priset ni anger verkligen stämmer, då det ligger 6-700kr dyrare än nästan alla butiker. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=885667

Mvh Nisse

Permalänk

Hejsan! Hur gör man så man får studentrabatten hos er? hittar inget när man ska betala

Visa signatur

CPU: Intel core i7 4790k | RAM: Corsair Vengeance 16gb | GPU: MSI GeForce GTX 980 4GB | MB: MSI Z97I AC | SSD: Samsung 840 EVO 250gb | HDD: Seagate Barracuda 3T

Battlelog: Vanillaenergy

Permalänk
Medlem
Skrivet av vanillaskyes:

Hejsan! Hur gör man så man får studentrabatten hos er? hittar inget när man ska betala

http://www.dustinhome.se/page/262/registrering-student/

Permalänk

Jo så långt är jag med. Är det bara registrera sig där så gäller rabatten? och hur mycket är det skulle vara bra att veta med..

Visa signatur

CPU: Intel core i7 4790k | RAM: Corsair Vengeance 16gb | GPU: MSI GeForce GTX 980 4GB | MB: MSI Z97I AC | SSD: Samsung 840 EVO 250gb | HDD: Seagate Barracuda 3T

Battlelog: Vanillaenergy

Permalänk
Medlem
Skrivet av vanillaskyes:

Jo så långt är jag med. Är det bara registrera sig där så gäller rabatten? och hur mycket är det skulle vara bra att veta med..

http://www.mecenat.se/studentrabatter/datorer-och-telefoni/he...

Rabatten varierar beroende på marginaler. Mest rabatt på kablar och tillbehör.

Permalänk
Medlem

Hejsan Dustin,

Jag undrar när de nya Intel Xeon E3 och E5 (v2) läggs in bland era produkter? Jag vill mer än gärna lägga en beställning på Xeon E3-1265L v2 snarast ;).

Mvh,
Daniel

Visa signatur

Citera mig - @Xfinity - för svar!

Permalänk
Skrivet av NisseRoth:

Hejsan Dustin

Jag hade tänkt köpa en ny trådlös gateway, jag fastnade för Netgears WNDR4000 N750. Min fråga är ifall priset ni anger verkligen stämmer, då det ligger 6-700kr dyrare än nästan alla butiker. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=885667

Mvh Nisse

Nu har vi tagit oss ett litet snack med Netgear och fixat fram ett lite mer aktuellt pris, kika på sidan igen så ska du se att priset är mer drägligt

Skrivet av Xfinity:

Hejsan Dustin,

Jag undrar när de nya Intel Xeon E3 och E5 (v2) läggs in bland era produkter? Jag vill mer än gärna lägga en beställning på Xeon E3-1265L v2 snarast ;).

Mvh,
Daniel

Vi har slängt upp dom på sidan nu, du hittar processorn du är ute efter här:
http://www.dustinhome.se/product/5010638723/intel-xeon-e3-126...

Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Vi har slängt upp dom på sidan nu, du hittar processorn du är ute efter här:
http://www.dustinhome.se/product/5010638723/intel-xeon-e3-126...

Tackar! Ni har inte möjlighet att lägga upp Xeon E3 1240 v2 också, det blir en sådan med förutom 1265:an ;).

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Xfinity:

Tackar! Ni har inte möjlighet att lägga upp Xeon E3 1240 v2 också, det blir en sådan med förutom 1265:an ;).

Sådär, då ligger även den uppe:
http://www.dustinhome.se/product/5010638776/intel-xeon-e3-124...

Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Kanon! La en beställning nyss ;). Tack åter igen för hjälpen!

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Hej!
Jag har kikat på en tv hos er men den är dyrare än modellen som är "bättre", varför undrar jag?

samsung-ps-51e535-51
http://www.dustinhome.se/product/5010628197/samsung-ps-51e535...

samsung-ps-51d555-51
http://www.dustinhome.se/product/5010587190/samsung-ps-51d555...

Compare
http://www.dustinhome.se/ProductCompare.aspx?CompareProdID=50...,

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon171844:

Hej!
Jag har kikat på en tv hos er men den är dyrare än modellen som är "bättre", varför undrar jag?

samsung-ps-51e535-51
http://www.dustinhome.se/product/5010628197/samsung-ps-51e535...

samsung-ps-51d555-51
http://www.dustinhome.se/product/5010587190/samsung-ps-51d555...

Compare
http://www.dustinhome.se/ProductCompare.aspx?CompareProdID=50...,

Skillnad på D- och E-serien kanske?

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mr_svahn:

Skillnad på D- och E-serien kanske?

Nja serien heter "5"
Det jag kan se som är skillnad är att 535an inte har 3D, SMART funktioner, nätverk. Även att det är färre usb samt hdmi portar.

Permalänk
Skrivet av anon171844:

Nja serien heter "5"
Det jag kan se som är skillnad är att 535an inte har 3D, SMART funktioner, nätverk. Även att det är färre usb samt hdmi portar.

Det är faktiskt som mr_svahn säger, D är föregående års modeller och därför är de lite billigare.

Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dustin Home:

Det är faktiskt som mr_svahn säger, D är föregående års modeller och därför är de lite billigare.

Jasså det var det jäkligaste!

Tycker dock det är lite konstigt, en bättre tv är en bättre tv och priset borde justeras efter det.
Nu är jag dock inte 100% att 555an är bättre, men det har fler funktioner osv.

Permalänk
Medlem

"Bonussystem" för trogna kunder?

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Skrivet av devour:

"Bonussystem" för trogna kunder?

Det är något som har varit och fortfarande är på tapeten, tyvärr lär det dröja ett tag innan det fattas definitivt beslut kring det. Så för den närmsta framtiden är svaret tyvärr nej

Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Det är något som har varit och fortfarande är på tapeten, tyvärr lär det dröja ett tag innan det fattas definitivt beslut kring det. Så för den närmsta framtiden är svaret tyvärr nej

Måste ju vara en väldigt lätt sak att ordna dock om ni verkligen vill. Då tänkte jag lämna ett konstruktivt förslag.
Exempel:
Bevilja de som handlat ofta och mycket till en viss summa eller under en viss tid t.ex samma förmåner som studenter tills vidare eller att ni fixar ett bättre system?

Kan inte vara en speciellt svår sak att lägga in en funktion för det i databasen. Tycker ärligt talat att det är lite svagt att kunder som ofta och gärna handlar hos er inte premieras för det på något sätt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av devour:

Måste ju vara en väldigt lätt sak att ordna dock om ni verkligen vill. Då tänkte jag lämna ett konstruktivt förslag.
Exempel:
Bevilja de som handlat ofta och mycket till en viss summa eller under en viss tid t.ex samma förmåner som studenter tills vidare eller att ni fixar ett bättre system?

Kan inte vara en speciellt svår sak att lägga in en funktion för det i databasen. Tycker ärligt talat att det är lite svagt att kunder som ofta och gärna handlar hos er inte premieras för det på något sätt.

Man premieras ju med förstklassig service och ett bra bemötande varje gång man är i kontakt med dom!

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoAim:

Man premieras ju med förstklassig service och ett bra bemötande varje gång man är i kontakt med dom!

Generellt så har du rätt där, 8 av 10 gånger har det varit bra bemötande. Men det hoppas jag inte hindrar företaget från att utvecklas lite och öka på sin "kundnöjdhet". Dumt att sitta och klappa sig själv på axeln och inte ta några steg till för att bli ÄNNU bättre.
Inte sagt att företaget är direkt dåligt, jag har själv handlat för 100k+ (på några konton) som privatperson, utan att räkna med alla rekommendationer jag gjort till vänner och bekanta, och jag är fortfarande aktiv kund hos Dustinhome.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av devour:

Generellt så har du rätt där, 8 av 10 gånger har det varit bra bemötande. Men det hoppas jag inte hindrar företaget från att utvecklas lite och öka på sin "kundnöjdhet". Dumt att sitta och klappa sig själv på axeln och inte ta några steg till för att bli ÄNNU bättre.
Inte sagt att företaget är direkt dåligt, jag har själv handlat för 100k+ (på några konton) som privatperson, utan att räkna med alla rekommendationer jag gjort till vänner och bekanta, och jag är fortfarande aktiv kund hos Dustinhome.

Nu tror jag du missförstod mig lite, det är inte så att vi inte vill införa ett sådant system. Men vi är mitt uppe i en migrering av affärsystemet, och med anledning av det så finns det inte riktigt tid/resurser för att fatta beslut och implementera saker utanför själva migreringen fram till att allt är genomfört. Men bonussytemfrågan har varit väldigt högt upp i beslutsfattarledet och jag hoppas personligen på att vi får ett definitivt svar på det ganska omgående efter att migreringen är genomförd. Men som sagt, det kommer tyvärr inte att hända inom en snar framtid då vi verkligen har våra händer fulla för närvarande.

Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Nu tror jag du missförstod mig lite, det är inte så att vi inte vill införa ett sådant system. Men vi är mitt uppe i en migrering av affärsystemet, och med anledning av det så finns det inte riktigt tid/resurser för att fatta beslut och implementera saker utanför själva migreringen fram till att allt är genomfört. Men bonussytemfrågan har varit väldigt högt upp i beslutsfattarledet och jag hoppas personligen på att vi får ett definitivt svar på det ganska omgående efter att migreringen är genomförd. Men som sagt, det kommer tyvärr inte att hända inom en snar framtid då vi verkligen har våra händer fulla för närvarande.

Skrivet av Dustin Home:

Kanske missförstod, ert första svar sa inte så väldigt mycket om hur vida ni vill/kan genomföra detta.

Har ni någon kommentar på mitt konstruktiva förslag jag gav? Skulle inte det vara en relativt lätt åtgärd tills vidare?

Skrivet av devour:

Exempel:

Dold text
Visa signatur

Permalänk
Skrivet av devour:

Kanske missförstod, ert första svar sa inte så väldigt mycket om hur vida ni vill/kan genomföra detta.

Har ni någon kommentar på mitt konstruktiva förslag jag gav? Skulle inte det vara en relativt lätt åtgärd tills vidare?

Dold text

Jag tror dessvärre inte att det är så enkelt som du tror, men framför allt så finns det inga resurser på kontoret för den sortens ändringar fram till att vi är klara med migreringen. Vi har som sagt händerna fulla :/

Visa signatur

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Avstängd

Hur lång tid tar det för er att få hem och posta den här ?

http://www.dustinhome.se/product/5010620464/kidigi-bordsladda...