Permalänk
Medlem

Söker Battlefield3 klan

Tjena!

Jag söker en klan som satsar mycket på ligor och pcw/clanwar/scrim eller vad det normalt kallas i bf3-termer. dvs om man tillräckligt många online för att köra så slopar vi public för stunden

Jag fyller 21år i sommar och har spelat bl.a cs1.6 och CoD med klan i många år så att lagkänslan sitter.
Spelar mest assault men kan anpassa mig vid behov.
Har tid att spela ett par timmar på kvällen vardagar, mer på helgerna.

Jag vill nog att ni är 18+, mogna och seriösa under matcherna (jag vill ju vinna och det bör ni också vilja).

Profil: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/iMSKG/stats/1881...

Har säkert glömt lite men fråga om ni undrar något

mvh

Visa signatur

|CPU: 9950X3D |GPU: Gigabyte RTX 4080 Gaming OC |MB: Gigabyte X870 Aorus Elite |RAM: Kingston 6000/C30 64GB |Chassi: Antec Flux Pro |PSU: Seasonic TX 1600W Noctua Edition
Skärm: ASUS PG42UQ, Asus PG279Q

Permalänk

ett kort tips:
Lär dig att spela med M16a3 då den är för de mesta A och O när det kommer till matcher

Visa signatur

Chassi: Master Cooler Haf X-----Moderboard: Sabertooth Z77-----PSU: Corsair HX 650W-----CPU: Intel I5 2500k @ 4,5Ghz)-----CPU-Cooler: Noctua NH-U12P SE2-----GPU: Gigabyte 680 Winforce OC-----RAM: Ripjaws 16GB 1600mhz-----SSD: Samsung 830-----HDD: 1TB WD

[URL="http://www.inwaves.se[/URL]

Permalänk

Ett kort tips:
Låt folk spela med det dom är bra med så kommer dom förmodligen prestera bäst.
Visst är M4 det bästa vapnet i 1.6 enligt många men äger man jävel med famas och suger med m4an så finns det ingen anledning att köra m4an.

Är även jag ev. intresserad av liknande clan. Bör/måste vara seriösa iallafall, inga hormonfulla femtonåringar som flåsar i micen.

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk

Hmm, nu hänger jag inte riktigt med.. Bara för att m4a16 spelas med mest behöver det ju inte betyda att det är ett vapen man trivs med? jag försöker lära mig tycka om m4a16 men tycker det känns allt för "plastigt" det bästa vapnet är det vapen man själv känner sig självsäker med.
Jag är intresserad av seriöst spelande. ONT: Jag är intresserad av att spela i klan jag med, har tid och lägger ett x antal timmar i veckan. pm om det blir mer folk.

Permalänk

Vi kan ju starta

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem
Skrivet av jaramillo:

ett kort tips:
Lär dig att spela med M16a3 då den är för de mesta A och O när det kommer till matcher

Jag är lite osäker på vilka vapen som brukar vara bannade i matcher, men enligt mina erfarenheter har det bara varit troll-vapen som är bannade.
Så jag borde väl kunna köra vidare med M416 som jag tycker är mest stabil.

Skrivet av Fragdeath:

Vi kan ju starta

Kan eventuellt också tänka mig att starta, om det är fler intresserade.

Visa signatur

|CPU: 9950X3D |GPU: Gigabyte RTX 4080 Gaming OC |MB: Gigabyte X870 Aorus Elite |RAM: Kingston 6000/C30 64GB |Chassi: Antec Flux Pro |PSU: Seasonic TX 1600W Noctua Edition

Permalänk
Medlem

Ok, nu har jag tröttnat på att aldrig någonsin bli ressad. Någon som är intresserad av att starta clan då? 18+ helst

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sweclocker clan only

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av clan också, skicka PM om de blir aktuellt

Permalänk
Medlem

Samma här, PM om det blir aktuellt med 18+

Permalänk
Medlem
Skrivet av SKaKIG:

Tjena!

Jag söker en klan som satsar mycket på ligor och pcw/clanwar/scrim eller vad det normalt kallas i bf3-termer. dvs om man tillräckligt många online för att köra så slopar vi public för stunden

Jag fyller 21år i sommar och har spelat bl.a cs1.6 och CoD med klan i många år så att lagkänslan sitter.
Spelar mest assault men kan anpassa mig vid behov.
Har tid att spela ett par timmar på kvällen vardagar, mer på helgerna.

Jag vill nog att ni är 18+, mogna och seriösa under matcherna (jag vill ju vinna och det bör ni också vilja).

Profil: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/iMSKG/stats/1881...

Har säkert glömt lite men fråga om ni undrar något

mvh

Du kan ju börja spela med oss ; "(HwO)" Ifall du är intresserad så PM a mig så får du mumble serverns IP

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

PMa mig om det händer något med en platton! med 18+ då

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem

Om ni är intresserade så har jag och några vänner startat en BF3 - klan för snart 2 år sedan. Vi är nu uppe i 10 - 15 personer som är med. Har även ett lag som vi kör ladders och cuper med. Gå in på Dirtyswedes.com för att läsa mer. Välkomna!

Vet inte hur reglerna är här på Sweclockers om jag måste upplysa er om att det är en medlemsavgift per år. Detta pga att vi får stöd från SVEROK så vi kan ha egna servers osv.

Visa signatur

Besök oss på www.dirtyswedes.com en svensk funplay clan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pajreten:

Om ni är intresserade så har jag och några vänner startat en BF3 - klan för snart 2 år sedan. Vi är nu uppe i 10 - 15 personer som är med. Har även ett lag som vi kör ladders och cuper med. Gå in på Dirtyswedes.com för att läsa mer. Välkomna!

Vet inte hur reglerna är här på Sweclockers om jag måste upplysa er om att det är en medlemsavgift per år. Detta pga att vi får stöd från SVEROK så vi kan ha egna servers osv.

jag är med...vad ska jag göra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pajreten:

Jag droppade en ansökan på eran hemsida !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

jag är med...vad ska jag göra?

Skicka in en ansökan på hemsidan så tar vi kontakt med dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Besök oss på www.dirtyswedes.com en svensk funplay clan!

Permalänk
Medlem

Har skickat ut pm till de som visat intresse för att starta upp nytt.

Om det är fler intresserade får ni gärna lägga till mig på battlelogen direkt så kan vi prata. Jag bits inte

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av SKaKIG:

Har skickat ut pm till de som visat intresse för att starta upp nytt.

Om det är fler intresserade får ni gärna lägga till mig på battlelogen direkt så kan vi prata. Jag bits inte

Hur går det, har ni spelat något?

La till dig och skrev men inget svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moomin:

Hur går det, har ni spelat något?

La till dig och skrev men inget svar

Jag har tyvärr inte haft tid att spela något på några dagar, körigt på jobbet just nu. Men semestern börjar nästa vecka. Verkar dock inte vara så många intresserade som jag trodde.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av SKaKIG:

Jag har tyvärr inte haft tid att spela något på några dagar, körigt på jobbet just nu. Men semestern börjar nästa vecka. Verkar dock inte vara så många intresserade som jag trodde.

Jag förstår, så länge vi är 4 st så kan vi lira lite Squad DM eller Sqaud Rush

Permalänk

Jag är intresserad av klan! Battletag CebitZero

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hampusofsweden:

Jag är intresserad av klan! Battletag CebitZero

Jag la till dig.

Vi söker fortfarande fler 18+ så att vi kan komma igång med 4v4 och 5v5!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Letade klan?

Jag fick ett par ansökningar i inlådan efter detta inlägg, har svarat på dessa

Sen om ni lyckas få upp en egen klan så får ni höra av er så vi kan köra lite matcher!

Vielen Dank, Marcuuz af Dirty Swedes

Permalänk
Medlem

SKaKIG och jag startade Smilo (smilo.se) Är ni 18+ och trötta på public får ni gärna ansöka och vill ni som redan har klan utmana oss så gör gärna det

Permalänk

Lite sent inlägg här, men bättre sent än aldrig brukar man väl säga?
TOP söker fler spelare, både mer engagerade spelare för eSport men även "casual" spelare som främst vill köra public tillsammans med andra i klanen och vara som reserv för matcher ifall det behövs osv.

Finns väl inte direkt något speciellt att läsa på vår hemsida då vi inte använder den så jätte mycket mer än att skriva om kommande matcher, matchresultat och lite skit i forumet. Men för de som är intresserade att köra matcher så kan ni ta en titt (kolla resultat mm) på våra tidigare matcher här.

Vi är för tillfället aktiva i ESL Conquest 8on8 och vi kommer även vara med i BNL Säsong 3 när den drar igång efter sommar. Tidigare har vi även kört ESL Conquest 5on5 men vi har nyligen lagt ner det pga. att vi inte har något riktigt bra infanteri lag, ännu. Får vi in fler "renodlade" infanterister så sätter vi igång med 5on5 igen också.

Skicka PM till mig här på Sweclockers till en början, så kan vi lägga till varandra som friends i Battlelog senare. Får rensa friend listan några gånger varje vecka och ta bort inaktiva spelare, men nu börjar jag inte ha några såna kvar, så snart är det fullt för alltid (idiotiskt att man bara kan ha 150 friends). Hur som helst, så finns min Battlelog profil här.

Permalänk
Skrivet av Fragdeath:

Ett kort tips:
Låt folk spela med det dom är bra med så kommer dom förmodligen prestera bäst.
Visst är M4 det bästa vapnet i 1.6 enligt många men äger man jävel med famas och suger med m4an så finns det ingen anledning att köra m4an.

Är även jag ev. intresserad av liknande clan. Bör/måste vara seriösa iallafall, inga hormonfulla femtonåringar som flåsar i micen.

Skrivet av kalleteodor:

Hmm, nu hänger jag inte riktigt med.. Bara för att m4a16 spelas med mest behöver det ju inte betyda att det är ett vapen man trivs med? jag försöker lära mig tycka om m4a16 men tycker det känns allt för "plastigt" det bästa vapnet är det vapen man själv känner sig självsäker med.
Jag är intresserad av seriöst spelande. ONT: Jag är intresserad av att spela i klan jag med, har tid och lägger ett x antal timmar i veckan. pm om det blir mer folk.

Jag är inte partisk, ville bara ge råd. Det finns en anledning till att dom flesta professionella klaner kör med m16a3. Den är mest balanserad och skjuter tillräckligt snabbt. Är man duktig med tex g3a3 så är man ändå kört när man möter en m16a3 för dom är betydligt mycket snabbare.

kolla på eyeballers, paranoia,3bit och liknande klaner som är "pro" dom kör ju bara med m16a3/aek-791.

Som sagt de vara bara ett tips..

Nu när ni har styrt ihop en klan, när vill ni mötas i striden?

Visa signatur

Chassi: Master Cooler Haf X-----Moderboard: Sabertooth Z77-----PSU: Corsair HX 650W-----CPU: Intel I5 2500k @ 4,5Ghz)-----CPU-Cooler: Noctua NH-U12P SE2-----GPU: Gigabyte 680 Winforce OC-----RAM: Ripjaws 16GB 1600mhz-----SSD: Samsung 830-----HDD: 1TB WD

[URL="http://www.inwaves.se[/URL]

Permalänk

PMade dig Moomin men har inte fått något svar ännu