SMITE Beta Key Giveaway

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en key om det finns!

Permalänk
Medlem

Grymt sugen på en key om du har!

Permalänk
Medlem

Sugen på en key också!

Permalänk

sugen på en key jag med

Permalänk

Sugen på en beta key om du har någon kvar !

Permalänk
Medlem

Tar mer en gärna en key om någon har en övers.

Permalänk

får jag också en, ger tillbax 2

Permalänk
Inaktiv

Skulle gärna ta en key
Tackar på förhand!
Ger självklart tillbaka 2!

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul att testa.

Permalänk
Medlem

Har spelat moba spel i 8 år och det här ser onekligen intressant ut. Om jag får en nyckel skickar jag tillbaka 3.

Permalänk

Jag skulle grymt gärna vilja ha en Smite key, returnerar 3 utan problem

Permalänk

Skulle gärna ta emot en beta key, returnerar 2 eller 3

Permalänk
Medlem

Need

Hej! jag skulle jätte gärna vilja ha en !

Permalänk
Medlem

Key!

Jag skulle gärna kunna ta en key också, skulle uppskattas otroligt, skickar osså tillbaka 2 eller 3

Permalänk
Medlem

jag tar gärna en key, och kommer i så fall skicka tillbaka de jag inte använder

Permalänk

Jag tar hemskt gärna en Beta Key, spelet ser riktigt kul ut Är nyreggad men hoppas ändå att jag kan få en key. Och som tack så skickar jag tillbaka dom 3 keysen man får.

Permalänk
Medlem

Jag skulle jätte gärna vilja ha en, och om det gick 2 stycken.
Kan ge tillbaks 6 då

Permalänk
Medlem

Skulle varit väldigt uppskattat att få en beta key! Kommer lätt ge tillbaka minst en till dig, så du inte går minus! MVH
Spelet ser mycket lovande ut, enligt mig. -upp till bevis!

Visa signatur

Intel Core i7 6700K | Asus Strix 980 Ti | Asus Maximus VIII Gene | EVGA SuperNova 750 G2 | Kingston HyperX Fury DDR4 32GB | WD Green 3TB | Samsung M.2 256GB

Permalänk
Medlem

Skulle jag kunna få en eller två extra? mina kompisar vill osså ha, det vore megasnällt Alltså totalt 3 st, då kommer du ju få tillbaka asmånga

Permalänk

tjenare!

hallå! skulle gärna också vilja ha en key, ska bara använda en så skickar tillbaka de andra till dig!

Permalänk

Tar jättegärna en nyckel, vill verkligen pröva detta spel!

Permalänk

key

kan jag få en nyckel? ger tbx 3 lr 4

Permalänk

Skulle va nice med en nyckel! Ger tillbaka minst tre

Permalänk

skulle vara fint med en key kommer att ge tillbaka minst tre

Permalänk
Medlem

Tar gärna en key. Har ett par polare som säkert också vill ha en så kan nog skicka tillbaka ett gäng iaf.

Visa signatur

hej hej.

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en beta-key! Självklart får du tillbaka så många jag kan skicka tillbaka

Permalänk
Medlem

Tjena jag skullle jätte gärna vilja ha en beta key kollat på gameplays och allt , sjukt taggad på det tack så mycket ifl jag får

Permalänk
Medlem

Kan jag snälla få en beta key

Jag har sett många andra spela SMITE och jag har spelat och är ett stort fan av HoN Dota Dota 2 and LoL så jag undrar om jag snälla kan få en beta key.

Permalänk

Betakey please

Hallå people!
Hade gärna velat ha en key så snabbt så möjligt om det hade varit okej, sitter på ett lan just nu och sitter själv utan betakey till Smite!

Permalänk

Skulle övergärna vilja ha en key, sitter på ett lan utan key medans polare sitter och lirar! Hoppas ni kan fixa en till mig så snabbt så möjligt! Hade varit riktigt jävla schysst! Ger tillbaka keysen som jag får tillbaka