Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Skrivet av SimonMattila:

Från en tråd där en ber om en nyckel, till där alla andra ber om nycklar..

Eftersom man inte får be i någon annan tråd vettu!

Permalänk

Någon vänlig själ som vill skänka en nyckel

Permalänk

Fick nyss min ANDRA beta key och har en invite

Permalänk
Medlem

Skulle vara förevigt tacksam om någon snäll själ gav mig en beta key!:)

Permalänk
Medlem

Har någon en key över tar jag tacksamt emot den. Har spelat sen 2001 och har fått CSS beta keys osv, men denna gången verkar jag vara väldigt lågt prioriterad av Steam
Som sagt, vore hysteriskt tacksam.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

skulle vara apnajs att få tag en key , har letat sjukt länge, ända sedan jag fick reda på att cs:go skulle släppas. men utan resultat..... därför ber jag på mina bara knän att någon har lust/vilja att ge mig en key!

Permalänk
Medlem

Jag vill också ha en CS:GO key! Letat i snart 2 dygn!

Visa signatur

Desktop: Intel i5-22500k @ 3.30GHz, Gigabyte GTX 560Ti 1GB, 8GB Corsair @ 1600MHz, Windows 7 Pro and Arch Linux
Laptop: Macbook Pro 13" (early 2011) w/ Mac OS X 10.8 Mountain Lion

Permalänk

Ska fan in och lira lite nu, blir sugen när alla ber dock sålt min, hade annars givit.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Avstängd

Någon som har en nyckel till min kompis? Vi har tänkt lira och jag har en men inte han

Permalänk
Medlem

Glöm inte att den som har fått en cs go key via steam gift kan aktivera gåvan och få spelet, men även ge bort giften till en vän eller någon annan och fortfarande få behålla sitt cs go

Permalänk
Medlem

Tar gärna en key om någon har en över!

Visa signatur

ASUS ROG Zephyrus G16 - Core Ultra 9 285H | 32GB | 1TB + 4TB WD SN7100 | RTX 5070 Ti | OLED
Kringutrustning: Logitech MX Keys | Logitech G Pro X Superlight 2

TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Inlägg som ville sälja/köpa/byta nycklar borttagna. Det är helt okej att be om en nyckel gratis (och ge bort gratis), men vill ni byta/sälja/köpa nycklar bör ni lägga det i marknaden istället.

Permalänk
Medlem

Tar gärna en ifall någon har över.

Permalänk
Medlem

Har någon en extra nyckel över så vore de guld

Permalänk
Skrivet av Kallberg95:

Fick nyss min ANDRA beta key och har en invite

du skulle inte kunna skänka den till mig? har letat sjukt länge! alla polare har men inte jag

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 EVO B3 | Proccesor: i7 2600k @4,6Ghz Antec 620 PnP GT 1450rpm | Ram: Corsair 8gb Vengeance och 8gb Vengeance LP | Chassi: Fractal Design Arc | Grafikkort: MSI Gtx 660ti 2gb Power Edition Nätagg Corsair TX650w V2

Permalänk
Medlem

Tar hemskt gärna en nyckel! Det skulle förgyllla denna regniga sommar!

Permalänk

Nån som vill skänka en nyckel?

Permalänk

jag bönar och ber efter en nyckel! snäll någon, ge en csgalning en nyckel!

Permalänk
Medlem

Skulle hemskt gärna ta en key om det finns någon över

Visa signatur

Spelriggen: i5 4670k | MSI Z87-G43 | Corsair RM 750 | Crucial 8GB 1600Mhz | Sapphire Radeon HD 6870 | CM Elite 430 | Seagate Barracuda 500GB

Permalänk
Medlem

Vill också ha vore kul att spela med min klan som dom flesta har keys :/

Plz give me one

Permalänk
Medlem

Har redan använt min beta key på mitt account så kan tyvärr inte ge bort någon nyckel. Men kan framföra att ni inte missar något, spelet är kast.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad igen*

Ingen byteshandel här, tack.

Permalänk
Medlem

Ja, man hade ju inte tackat nej till en key iaf. Tar gärna emot en i PM om någon har till övers. ^^

Visa signatur

Windows användare sedan 1991. Numera MacBook Pro M1 Pro.

Permalänk
Medlem

Tar gärna en key jag också. Har spelat väldigt mycket cs 1.6 tidigare och skulle ha varit nice med ett lite nyare spel i counter-strike serien. Har förövrigt letat key i snart 5 månader. =/

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Skulle inte ha något emot en key nu när de nästan är helt värdelösa pengar mässigt då de som förbokat (jag inklusive) får tillgång till spelet om 5 dagar ändå, vill bara komma igång så tidigt som möjligt Det skulle uppskattas en hel del.

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem

Om någon har en nyckel över, skulle jag bli väldigt glad om jag fick en

Visa signatur

AMD 7800X3D // Geforce RTX 4080 // 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem

Jag köpte det, så jag väntar gott tills på Tisdag.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk

Om någon skulle ha en nyckel tar jag tacksamt emot

Permalänk
Medlem

Om någon har en över skulle jag bli väldigt glad om man får