Permalänk
Medlem

MunkÄlg's Hörna (UPDATE)

Hej alla! Jag hade tänkt att visa min datorhörna bara för att alla andrä gör det Min dator är inget värsting bygge men jag kör BF3 och DayZ helt lagg-fritt.

Specs: Processor: Intel Core i3 2100 3,1 Ghz

Grafikkort: Gigabyte GTX 560 TI OC

Dedikerat PhysX Grafikkort: Asus GT 640

Moderkort: Gigabyte GA-Z77M-D3H

RAM: 8GB Corsair Vengeance LP Svart

Nätagg: Något 450 watt av okänt märke

Hårddisk: Western Digital Black 1TB

Chassi: Cooler Master Elite 430

Övrig Kylning: Antec Khuler 620, Blå LED 120mm Fläkt i toppen, 140mm Blå LED Fläkt i fronten, En 120mm Antec Fläkt bakom radiatorn därbak.

Kringutrustning: Cyborg V7 Keyboard men tyvärr så har handleds stödet gått sönder så det blir nog något mekaniskt till jul :), Cyborg R.A.T Mus, Benq GL2440 1920x1080 60Hz Skärm, Addon 2.1 Högtalare, Steelseries Fnatic musmatta har två st så den ena ska jag nog sälja, Steelseries Siberia V2 Headset fasst micen fungerar ej Sen har jag mitt gamla Xbox 360 20GB som jag spelar Assassin's creed 3 på

MunkÄlg's Hörna (UPDATE)

Visa signatur

Vafan är signatur?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ett tips till nästa gång du gör ett galleri..

det känns som om du bara vill slänga upp ett galleri utan att bry dig så mycket om innehållet.
Plocka bort onödigt skräp och dylikt innan du tar kort.. ^^

Du har fått bra bilder på det mesta, men som sagt, hade kunnat bli finare.

Visa signatur

Intel Core i7 @ 3.50GHz | MSI Z77A-G43 | AMD Radeon Sapphire 7970 3gb | 16 GB Corsair DDR3 RAM | STOCKKYLARE FTW

Permalänk

jag står på din sida när det gäller kabeldragning och cooler master elite 430, det finns verkligen ingen plats bakom moderkortsplåten för kabeldragning, men å andra sidan så är det sånt man får tänka på när man köper chassin för 450 spänn :/ när slantar finns ska jag nog byta upp mig till något bättre chassi och någon bättre cpu kylare så att jag kan ge mig på lite överklockning med min AMD phenom x6 II

Visa signatur

CTRL+Z

Permalänk
Medlem

I liek blue

Visa signatur

Vafan är signatur?

Permalänk

Har också det chassit och det går att göra det ganska så ok faktist.
Även om det är svårt att gömma kablarna så vist går det om man har lite fantasi.
Har också galler ip det chassi om någon vill se på min kabeldragning.
Överlag ser vell detta bygge hyfsat ut. Där det ringde några varningsklockor från min sida är nog nätdelen.
Som verka vara lite i det klenaste lagen vist funka prylarna bra så synd att klaga.
Kul me galleri utveckla gärna förändringarna och lägg upp mer bilder om du har planer i framtiden på utveckla ditt galleri.
Jag är glad och på bra humör i dag vinner sverige mot england så ska du få 4 stjärnot förlora sverige mot England i fotboll ja då får du 3 stjärnor

Visa signatur

Datorer är LIVET

Permalänk
Medlem

vad ingår det i Die and join edition

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Jag hade ställt datorn på golvet.