Bilder på dina bilar i Forza Horizon

Permalänk
Medlem

Bilder på dina bilar i Forza Horizon

Börjar med dessa bilder, otroligt glad att man fick spelet så pass tidigt. Inte väntat, ni som tvekar. Köp!!!

Permalänk
Medlem

Fantastiskt vackert! Mer!

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem

Vart kan man köpa om man vill ha innan helgen? Antar att det får bli Siba eller likande?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fler bilder

Permalänk
Visa signatur

Spelat sedan 1981
Lika dålig än

Permalänk
Medlem

Finns det möjlighet att få fram screenshots om man inte har live?

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem

utan Gold, så är det väl att ta kort på skärmen som gäller?

riktigt skoj spel får jag ju lov att säga. haha

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av ¤Reason¤:

utan Gold, så är det väl att ta kort på skärmen som gäller?

riktigt skoj spel får jag ju lov att säga. haha

Håller med Skaffa guld vetja, du missar väldigt mycket annars som erbjuds i spelet. Mer eller mindre bundet med internet, leaderboards, speed cams osv!

Här är min skrothög, visst är den vacker :D?

Permalänk
Medlem

Vet inte varför jag gillar denna bilen då jag i vanliga fall håller mig till max A600, dock helst lägre klass. Denna är helt underbar att glida omkring i

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Går det inte att göra dekaler och speciallacker etc?

Vi tar den här bilden som exempel på vad jag menar:

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

Går det inte att göra dekaler och speciallacker etc?

Vi tar den här bilden som exempel på vad jag menar:

http://2.bp.blogspot.com/-iGJ6IitJLis/T5ucK6JJS0I/AAAAAAAAA1Y...

Självklart går det men det krävs mycket övning osv för att lyckas ordentligt med det.

Snabb sökning på tuben bara ungefär hur det gårtill.

http://www.youtube.com/watch?v=bY4P5o2xmXE&feature=related

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

Självklart går det men det krävs mycket övning osv för att lyckas ordentligt med det.

Snabb sökning på tuben bara ungefär hur det gårtill.

http://www.youtube.com/watch?v=bY4P5o2xmXE&feature=related

Nu var ju det där Forza 4 men om det funkar ungefär lika i Horizon är jag glad

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Sötast

Provade Horizon hos brorsan och märkte av konstanta framerate drops och nersegningar, är det något ni andra märkt av?

Plötsligt när man tog kurvor och liknande så blev det totalsirap och det blev svårt att styra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Provade Horizon hos brorsan och märkte av konstanta framerate drops och nersegningar, är det något ni andra märkt av?

Plötsligt när man tog kurvor och liknande så blev det totalsirap och det blev svårt att styra.

Inte märkt av nåt sånt överhuvudtaget, FPS:en ligger stabilt för mig :/

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Sötast
Skrivet av anton.hj:

Inte märkt av nåt sånt överhuvudtaget, FPS:en ligger stabilt för mig :/

Jo jag kunde nästan tro det... Googlade samma sak innan och hittade inga trådar med samma fel....

Kanske är hårdvaruproblem, överhettning eller något liknande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepZi:

Börjar med dessa bilder, otroligt glad att man fick spelet så pass tidigt. Inte väntat, ni som tvekar. Köp!!!

http://imageshack.us/a/img10/9969/photo3bk.jpg

http://imageshack.us/a/img717/979/photo4gz.jpg

http://imageshack.us/a/img840/9872/photo6mum.jpg

Aldrig hört talas om detta spel. Blev nyfiken, vad går det ut på?!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

Nu var ju det där Forza 4 men om det funkar ungefär lika i Horizon är jag glad

De har använt sig utav praktiskt taget samma lack läge sedan 2an (1an?) om jag inte har helt fel så det är praktiskt taget samma grej, tänkte bara länka en video så han kunde se ungefär hur man nu gör dekaler osv, och att importering utav bilder är inget som man kan göra vilket är svårt att tro i början.
Edit:
Bjuder på några bilder, inga jättebra men vill bidra till tråden lite.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Jo jag kunde nästan tro det... Googlade samma sak innan och hittade inga trådar med samma fel....

Kanske är hårdvaruproblem, överhettning eller något liknande.

Vet inte om detta har något med saken att göra men det kanske hjälper att ha spelet på hårddisk om han inte redan har det.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Har bara en testbild man skulle ta på ett uppdrag, mer bilder kommer nog senare

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk

En sak som var en miss i folkan,enligt mig, är när man har racerlådan, då växlar han vid ratten fast ratten ser orginal ut.

Visa signatur

Spelat sedan 1981
Lika dålig än

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

| FD R3 | Gigabyte Geforce GTX 570 875/1750/2000 @ 1063mV | Intel Core i5-2500K @ Stock | Corsair H60 PnP | MSI P67A-GD55 | 4x2GB Corsair Vengeance| Några hårddiskar | FD Tesla 650W | 2xBENQ 21.5" | Steelseries Sensei | Razer BlackWidow | Creative Tactic3D Sigma |

Permalänk
Medlem

Väldigt värdelöst då det inte släpps till pc.

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Sötast
Skrivet av Mordrana:

Väldigt värdelöst då det inte släpps till pc.

Var dock knappast oväntat då Forza alltid varit keksboks exklusivt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Var dock knappast oväntat då Forza alltid varit keksboks exklusivt.

Tell me vad keksboks är.

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordrana:

Tell me vad keksboks är.

Snälla.. borde du förstå. Hoppas du var ironisk nu..

Lite fler bilder, gillar övergången natt/dag Vackert..

Permalänk
Sötast
Skrivet av Mordrana:

Tell me vad keksboks är.

Det beror på, vi har en keksboks i köket, det är Bokstavskex som smakar något liknande Tom&Jerry kexen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Det beror på, vi har en keksboks i köket, det är Bokstavskex som smakar något liknande Tom&Jerry kexen.

Ah love those! längesen man satte tänderna i dem dock. säkert 8 år sen. fan va häfitigt, men vad hade det med trollsaken att göra?

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepZi:

Visst är det vackert men jag tycker övergången går lite för fort.. såfort det har gått igång så är det plötsligt dag :/

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue