Nokia lumia 800 vill ha support för flash eller java

Permalänk
Medlem

Nokia lumia 800 vill ha support för flash eller java

Hej, jag har precis köpt mig en nokia lumia 800 efter att min galaxy s2 gick sönder. köpte den för 2100kr på netonnet, den är helt underbar och känns bättre än en iphone för även om den kostade 2100kr?
Nu är det bara ett problem. Den supportar inte flash eller java, nu till frågan.

1.) kommer detta att fixas i wp 7.8?
2.) finns det någon costum rom med support för java eller flash?
3.) finns det någon annan lösning?

Visa signatur

Grafikkort: 7900XTX | Processor: 7800X3D | Moderkort: Asrock B650 PG Riptide | Ram: Kingston Fury Beast 2x16gb 6000mhz. | Mainskärm: 27" 1440p UltraGear™ (27GP850) QHD Nano IPS 180hz | Extraskärm: 27" 1080p AOC 27G2 144hz ips | Disk1: NVMe Seagate FireCuda 510SSD 2TB | Disk2: SATA SSD Kingston A400 480GB | Disk3: SATA Western digital 3000GB 5400rpm.
| Chassi: Fractal north | Headset HyperX Cloud Alpha 2 wireless | Tangentbord: HyperX Alloy elite 2 | Mus: Razer deathadder v2 pro

Permalänk
Medlem

Tror Flash håller på att fasas ut. Varken wp eller ios stödjer de och Android har också slutat med de om jag inte har fel för mig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaion:

Hej, jag har precis köpt mig en nokia lumia 800 efter att min galaxy s2 gick sönder. köpte den för 2100kr på netonnet, den är helt underbar och känns bättre än en iphone för även om den kostade 2100kr?
Nu är det bara ett problem. Den supportar inte flash eller java, nu till frågan.

1.) kommer detta att fixas i wp 7.8?
2.) finns det någon costum rom med support för java eller flash?
3.) finns det någon annan lösning?

Okunnig som jag är så undrar jag vad du ska med java eller flash till?
Jag har själv en Lumia 800 och har nog aldrig behövt det, inte vad jag kan minnas i varje fall.

Flash http://www.windowsphone.com/sv-se/store/app/flash-videos/6e54...