Nokia Lumia 920, 4.5-tums display & PureView

Permalänk
Medlem
Skrivet av calanbalan:

Håller oxå med. Skulle vilja se något i stil med hur tabs hanteras i IE istället. Mer översikt och lätt att "stänga". Fattar inte vad de tänkt på med multitaskingen som den är nu. Ett jävla swipande för att komma bakåt istället för att ha det åtkomligt direkt.

Jag förstår inte riktigt vad ni menar nu antar jag, men det är ju enkelt att stänga ner, ett litet kryss i topen hade ju gjort det snabbare. Men så krångligt är det ju inte att hålla in pilen o välja appen man vill stänga o trycka bakåtpil igen.

edit: iofs har jag nog aldrig haft mer än kanske 3 olika saker igång, jag har för vana o stänga ner skiten när ja e klar med det

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk

Hej, jag har haft min 920 i drygt en månad och jag är nöjd, så långt är allt bra. Fast det är ett par saker som börjat att störa mig:

1. Det rasslar när telefonen vibrerar. Det känns lite billigt att en telefon för 5800 kr (i mitt fall) ska låta så. Har en Lumia 800 också och den är hur solid som helst.

2. Det knarrar vid simkortshållaren. I och för sig behöver man inte trycka där, men återigen känns det inte som ett kvalitetsbygge om jag jämför med min 800

3. Store har börjat krångla för mig de senaste dagarna. Får ett meddelande om att tjänsten ej är tillgänglig, att det inte finns internetförbindelse blaha, blaha. Allt annat som behöver internet fungerar. Efter omstart av telefonen brukar det fungera igen. Fast en gång har jag fått göra en återställning för att få igång Store.

Är det någon som upplever något liknande?

/Stefan

Visa signatur

TELEFON: Samsung Galaxy Note 10+ SURFPLATTA: iPad

Permalänk
Avstängd

Funderade lite på det här med skrammel när vibratorn går igång. Tycker nog att det skramlar lite jag också men beror inte detta på att kameralinsen ligger "flytande" i telefonen? Om man skakar lite på telefonen och håller den intill örat så hörs det ju ett litet "skrammel". Hörs lite bättre om man håller baksidan mot örat dvs där kameran sitter. Tror att när vibratorn går igång så kan med andra ord linsen skaka till i en ganska snabb takt och tror att det kan vara det ljudet som alla pratar om. Inget jag påstår att det är fakta men åtminstone en ide.

Sedan så fungerar ju bildstabilatorn riktigt bra om man tex filmar med den och om medlajens baksida är lite skrammel när när vibratorn går igång så tycker jag att det kan vara värt det.

Permalänk
Medlem

Utan att kunna referera till någon tidigare smartphone, ja det är min första .
Jag kan inte hitta något som skulle tala för att jag inte skulle välja denna luren framför tillexempel min äkta hälfts S3 som jag numer finner visst intresse för som jämförande objekt och ja det verkar inte som om jag skulle kunna hosta upp ett enda argument för hennes, men hon hittar en massa skäl till att hon behöver "låna" min!! oftast och med tragisk riktighet beror det på att hennes ligger trådad mot en laddare.
Nu är jag ju genom denna tråd väl medveten om att många saknar ex spotify ,men eftersom jag inte hade förut och inga planer har på framledes heller så .
Batteritiden är ju inte att jämföra med min andra mobilTELEFON ,men jag har numer blivit barnsligt förtjust i möjligheten att kolla detta forum och andra i tid och otid!!! och det är baskemig inget problem!
Skrammel, finns inte i min lur iaf nä den vibrerar som jag förväntar mig och den ringer?? spelar ljud utan att det låter som nåt vore mysko
Appar,, jo fartkamera appen och flashback dito är mina favoriter och sen är det väl fejsboken som kommer ifråga, leker lite med portscan, som Tuta sa och jag creddade honom för senare Camera pro,, suverän i mina ögon,, den gjorde mina bilder till nåt på en nivå som jag aldrig någonsin har presterat, men då är jag nog en högst genomsnittlig? semesterplåtare.

Sammanfattningsvis kan jag utan att flacka med blicken rekommendera vemsomhelst att införskaffa denna lur.

Visa signatur

OPERATIV: Win 11
DATOR:två hyfsade laptops, ej för gaming men redigering av bilder.

Bra sugen på att ersätta op i en lap till debian

Permalänk
Medlem

Har haft galaxy S3 innan och ångrar inte en sekund att jag bytte till 920... Android är ett avskyvärt OS som flyter jävligt dåligt.
Lumian flyter så sjukt bra och skärmen är gudomlig, inte stött på några speciella buggar eller så men det kommer kanske, mobilen i sig känns redigt gjord, inget knarr i min eller så. Batteritiden är nog det mest positiva, S3'an fick man ju ladda två gånger om dagen för att försäkra sig om att larmet skulle gå på morgonen, ligger nu på 79% batteri på Lumian och har mer än 2 dagars batteritid kvar.

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

Jag har både iphone 4s och en lumia 920 .. haft min ca 2 månader Lumia då har fungerat riktigt bra batteri tiden är mycket bättre än min iphone , håller runt 2 dagar och det tycker jag är bra för att vara en smartphone. Dock finns det appar jag saknar..
tog väl en risk när jag köpte denna men flytet i telefonen är suveränt, har haft en random omstart det är väl det enda jag kan klaga på. bara vänta på updaten som kommer i feb. Jag är klart helnöjd , dock gillar jag iphonen också använda som reserv mobil/jobb mobil.:}

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ 2x Asus 27GP850P/Fractel Design North

Soffdator: Macbook Air M3 16GB/256GB

Ljud : Qacoustics 3030i / AMP Emotiva TA1 / Sub SVS SB2000 Pro

Permalänk
Medlem

Fan också, telefonen vägrar starta efter en fabriksåterställning (via knappen inne i inställningsmenyn. Inte via power,vol-,kamera knapparna) :(. Finns det något man kan göra för att få liv i telefonen igen eller är enda jag kan göra skicka den på lagning till Ungern och vänta i 2 månader?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krass:

Fan också, telefonen vägrar starta efter en fabriksåterställning (via knappen inne i inställningsmenyn. Inte via power,vol-,kamera knapparna) :(. Finns det något man kan göra för att få liv i telefonen igen eller är enda jag kan göra skicka den på lagning till Ungern och vänta i 2 månader?

Jag antar att du provat med volym ner och powerknappen i typ 10 sek eller vad det nu är som krävs för en reboot ?
om inte det funkar kör en hard reset.
http://www.hard-reset.com/nokia-lumia-920-hard-reset.html

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem

Har nu själv använt min L920 i drygt en månad och kan inte mer än säga att jag är super nöjd. Tråkigt att höra folk har fått måndagsEX av Lumian och då fått onödiga och irriterande buggar / fel mm.

Simpelt och enkelt och snyggt är vad det är och bättre flyt har jag inte haft på några av mina tidigare telefoner.
Smidigt och lätt syncar den min kalender och hela kontakt listan från Google som jag använde på min tidigare android telefon.

Det bara flyter på som sagt Nu saknar jag enbart uppdateringen till 4G som utlovats annars är jag mer än nöjd med detta monster till telefon.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kinabatang:

Hej, jag har haft min 920 i drygt en månad och jag är nöjd, så långt är allt bra. Fast det är ett par saker som börjat att störa mig:

1. Det rasslar när telefonen vibrerar. Det känns lite billigt att en telefon för 5800 kr (i mitt fall) ska låta så. Har en Lumia 800 också och den är hur solid som helst.

2. Det knarrar vid simkortshållaren. I och för sig behöver man inte trycka där, men återigen känns det inte som ett kvalitetsbygge om jag jämför med min 800

3. Store har börjat krångla för mig de senaste dagarna. Får ett meddelande om att tjänsten ej är tillgänglig, att det inte finns internetförbindelse blaha, blaha. Allt annat som behöver internet fungerar. Efter omstart av telefonen brukar det fungera igen. Fast en gång har jag fått göra en återställning för att få igång Store.

/Stefan

Microsoft har haft maintenance på storen ett antal gånger senaste veckorna, så inget fel på telefonen.

Permalänk
Skrivet av concorde11:

Jag har hittills inte varit med om att någon app har kraschat än på min L920... Däremot kraschar appar dagligen på min Iphone!!
Men det betyder inte att jag inte gillar Iphone för det!

Finns brister på alla telefoner och så kommer det alltid att vara! Skype, Instagram och bankid är inget jag använder på mobilen ändå så det spelar ingen roll för mig! Har inte de installerade på min Iphone heller... Men iom att Skype ägs av Microsoft så tror jag att deras app till WP8 kommer slå alla de andras snart!

Ja precis, det var lite av min poäng att det finns brister med varje telefon och varje operativsystem

Är det någon annan som fortfarande har problem med suddiga bilder? Bilderna blir fina och skarpa vid dåliga ljusförhållanden men i dagsljus så blir det inget bra. Fokusen är det inget fel på då den fokuserar fint men precis när man trycker av så blir det suddigt, mycket konstigt.

Visa signatur

|Silverstone Fortress II|Intel i5 2500k @ stock|Asus Maximus IV Extreme B3 Intel P67|CM V8|Gainward GTX 570 Phantom|Corsair Vengeance 2x4|Corsair HX 750|Iphone 4 16 Gb|Nokia Lumia 920|Macbook Air 13" 2012 8 gb|

Permalänk
Medlem
Skrivet av philip_BNF:

Ja precis, det var lite av min poäng att det finns brister med varje telefon och varje operativsystem

Är det någon annan som fortfarande har problem med suddiga bilder? Bilderna blir fina och skarpa vid dåliga ljusförhållanden men i dagsljus så blir det inget bra. Fokusen är det inget fel på då den fokuserar fint men precis när man trycker av så blir det suddigt, mycket konstigt.

Jo alla har brister, men man måste också se på bristerna lite nyanserat. Dom gäller ju inte alla. Vi är många som inte skriver någon lista typ,
Vibratorn låter fint
Batteriet sitter fast
Den startar aldrig om
Osv

Det blir tydligen mycket bättre bilder med uppdateringen som kommer plus att många tredjeparts appar tydligen får bättre skärpa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kinabatang:

/Stefan

Jag har exakt samma problem (förutom 3an) samt att min knarrar från andra ställen än simkortshållaren också. Är alla exemplar såhär, eller löser det sig om man skickar tillbaka den till Nokia?

Har även haft problem med ljudet, som fastnar på samma nivå oavsett om den är 1/30 eller 30/30. En omstart löser det dock.

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 PRO | 4x4 Vengeance 1600MHz LP | ASUS 7970 DirectCUII

O2+ODAC->Ultrasone PRO 900

Permalänk
Medlem
Skrivet av philip_BNF:

Jag misstänker att du redan uppgraderat/flashat till portico pr1.1..
Isf ska det i denna uppgradering fixat kameran till till det bättre?
Jag har knäppt av ett dussintal kort och tycker bilderna blivit klart bättre efter uppgraderingen...Inte helt perfekt, men klart bättre än innan iaf..
Kan ändå tycka att det borde varit skarpare bilder efter uppgradering, det gäller att hålla mobilen RIKTIGT STILL blir annars väldigt lätt OFF autofokus, oskarpa bilder...

Visa signatur

Trotjänaren: Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus 4060 rtx 8gb|16GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl8|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://www.3dmark.com/spy/55598795

Nya: Ryzen5 9600x@Stock|ASUS ROG Strix X870E-E Gaming WIFI|Intel b580 ARC|G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB|Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB|Nätdel Corsair RMx Series RM850x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse-Tuta:

Jo alla har brister, men man måste också se på bristerna lite nyanserat. Dom gäller ju inte alla. Vi är många som inte skriver någon lista typ,
Vibratorn låter fint
Batteriet sitter fast
Den startar aldrig om
Osv

Det blir tydligen mycket bättre bilder med uppdateringen som kommer plus att många tredjeparts appar tydligen får bättre skärpa.

Nisse: Har du inte redan uppgraderat till senaste?

Visa signatur

Trotjänaren: Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus 4060 rtx 8gb|16GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl8|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://www.3dmark.com/spy/55598795

Nya: Ryzen5 9600x@Stock|ASUS ROG Strix X870E-E Gaming WIFI|Intel b580 ARC|G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB|Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB|Nätdel Corsair RMx Series RM850x

Permalänk
Skrivet av Nisse-Tuta:

Vibratorn låter fint
Batteriet sitter fast
Den startar aldrig om
Osv

Kan du rekommendera några? Har skaffat Camera effects men ja, som man kan döma av namnet så är det mest effekter man kan trixa med

Skrivet av nVIDIA:

Jag misstänker att du redan uppgraderat/flashat till portico pr1.1..
Isf ska det i denna uppgradering fixat kameran till till det bättre?
Jag har knäppt av ett dussintal kort och tycker bilderna blivit klart bättre efter uppgraderingen...Inte helt perfekt, men klart bättre än innan iaf..
Kan ändå tycka att det borde varit skarpare bilder efter uppgradering, det gäller att hålla mobilen RIKTIGT STILL blir annars väldigt lätt OFF autofokus, oskarpa bilder...

Nej jag har inte uppdaterat men då kanske jag borde göra det, inte det lättaste att hålla kameran blixtstilla när det är 15 minus ute.

Visa signatur

|Silverstone Fortress II|Intel i5 2500k @ stock|Asus Maximus IV Extreme B3 Intel P67|CM V8|Gainward GTX 570 Phantom|Corsair Vengeance 2x4|Corsair HX 750|Iphone 4 16 Gb|Nokia Lumia 920|Macbook Air 13" 2012 8 gb|

Permalänk
Medlem
Skrivet av bingobelle:

Funderade lite på det här med skrammel när vibratorn går igång. Tycker nog att det skramlar lite jag också men beror inte detta på att kameralinsen ligger "flytande" i telefonen? Om man skakar lite på telefonen och håller den intill örat så hörs det ju ett litet "skrammel". Hörs lite bättre om man håller baksidan mot örat dvs där kameran sitter. Tror att när vibratorn går igång så kan med andra ord linsen skaka till i en ganska snabb takt och tror att det kan vara det ljudet som alla pratar om. Inget jag påstår att det är fakta men åtminstone en ide.

Sedan så fungerar ju bildstabilatorn riktigt bra om man tex filmar med den och om medlajens baksida är lite skrammel när när vibratorn går igång så tycker jag att det kan vara värt det.

Är också rätt säker på att det är den flytande kameralinsen som gör att det skrammlar lite när vibratorn går igång. Läste också om det på XDA där någon sa sig konstaterat just detta. Har varit så på alla telefoner jag hållt i och testat så inget som är fel. Mer en designmiss om man ska kalla det något.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Inaktiv

Min telefon startade om lite då och då.

Visade sig att det var en app som var elak, troligtvis Flashligt XT (eller nåt sånt)

Så om ni får det problemet så se över vilka appar ni har installerade!

Permalänk
Medlem
Skrivet av philip_BNF:

Kan du rekommendera några? Har skaffat Camera effects men ja, som man kan döma av namnet så är det mest effekter man kan trixa med
.

Kolla på wpcentral, de skrev en artikel om det ganska nyligen, typ några dagar sen.

Till nVidia
Nä jag har inte uppdaterat ännu, har inga problem som jag känner behöver åtgärdas akut så jag väntar tills det dyker upp.

Permalänk
Medlem

Hmmm.... Nu har jag märkt en grej med min Lumia 920 som är mindre rolig. Folk säger att jag försvinner ibland vid röst samtal trots full täckning. Någon annan som har samma? Köpte Nokia för att jag ville ha bra samtalskvalitet.

MVH J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Tror jag lyckades knipa en Luna handsfree med trådlös laddning. Det stod att de hade en i lager som försvann när jag köpte den. Ska ringa till dem imorn o kolla.
Stör mig på den ständiga jakten efter tillbehören.
Fatboyen tog ju typ 5 dagars konstant bevakning i mitten på december finns ju många nu.
PlayUpen krävde en roadtrip i mellandagarna vilket iofs blev en riktig rabbatsucce, börjar dyka upp i butiker igen.
Luna handsfreen har jag jagat sen i fredags.
Purity Pro lurarna försöker jag till och med tjata till mig recensionsex av.

BTW om ni vill ha ett par gratis Purity Pro så kan ni ju kanske vinna dom med hjälp av er Lumia och lite fantasi:
http://www.wpcentral.com/have-the-blues-nokia-announces-lumia...

Permalänk
Medlem

Äntligen har jag fått min L920 tillbaka. Proximitysensorn hade ballat ur, samt att kamerablixten var ur funktion. Väl hemkommen hittade den inte simkortet. Phonehouse hade satt det upp och ned;) Nu är allt fridens watt och rivaler. Njuter av Nokia Music och inser att Lumian är ljusår före iPhone vad gäller användarupplevelse.
(använde min iPhone 4 under servicetiden på tre veckor!)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse-Tuta:

Tror jag lyckades knipa en Luna handsfree med trådlös laddning. Det stod att de hade en i lager som försvann när jag köpte den. Ska ringa till dem imorn o kolla.
Stör mig på den ständiga jakten efter tillbehören.
Fatboyen tog ju typ 5 dagars konstant bevakning i mitten på december finns ju många nu.
PlayUpen krävde en roadtrip i mellandagarna vilket iofs blev en riktig rabbatsucce, börjar dyka upp i butiker igen.
Luna handsfreen har jag jagat sen i fredags.
Purity Pro lurarna försöker jag till och med tjata till mig recensionsex av.

BTW om ni vill ha ett par gratis Purity Pro så kan ni ju kanske vinna dom med hjälp av er Lumia och lite fantasi:
http://www.wpcentral.com/have-the-blues-nokia-announces-lumia...

Köp bara laddaren på Ebay? tar lite längre tid men blir mycket billigare och det är samma märken samt att det finns i lager där.
http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Nokia-DT-900-wireless-charg...
330~ spänn och då skickas den från USA, brukar gå rätt snabbt då.

edit: såg att frakten på just den sök röv, men det finns fler alternativ på ebay

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeddiz:

Köp bara laddaren på Ebay? tar lite längre tid men blir mycket billigare och det är samma märken samt att det finns i lager där.
http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Nokia-DT-900-wireless-charg...
330~ spänn och då skickas den från USA, brukar gå rätt snabbt då.

edit: såg att frakten på just den sök röv, men det finns fler alternativ på ebay

Jag kanske skrev lite rörigt, jag har redan en trådlös laddare och en playup speaker. Jag bara gnäller lite över att tillbehören är mer sällsynta en gula telefoner

Edit: passar på att göra lite smygreklam för min egen egotripp, här är min laddare:
http://www.youtube.com/watch?v=oh9hiCBqOEA&sns=em

Permalänk
Medlem

är det någon annan som också haft problem under samtal att man råkar komma åt "avsluta samtal" knappen?

den sitter jävligt tokigt till, stor och mitt på skärmen.. verkar som jag råkat komma åt den med örat några gånger då folk mitt i ett samtal bara försvinner..

Permalänk
Skrivet av AF4590:

Så när jag ligger och sover måste telefonen vara på 20 och det är inte speciellt roligt att bli väckt av mail, sms eller att någon ringer.

Varför inte ha på ljudlöst?

Permalänk
Medlem
Skrivet av philip_BNF:

Nej jag har inte uppdaterat men då kanske jag borde göra det, inte det lättaste att hålla kameran blixtstilla när det är 15 minus ute.

Skrivet av Nisse-Tuta:

Kolla på wpcentral, de skrev en artikel om det ganska nyligen, typ några dagar sen.

Till nVidia
Nä jag har inte uppdaterat ännu, har inga problem som jag känner behöver åtgärdas akut så jag väntar tills det dyker upp.

Kolla in Proshot. De uppdaterade den igår till V 2.0 och nu fungerar den väldigt bra. Tycker nog att den är stråt vassare än camera pro. Kolla in på wpcentral , (eller om det var wmpoweruser.) de gjorde en jämförelse mellan de två för någon vecka sen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AF4590:

Vet inte om jag är så nöjd med min Lumia, hade nog förväntat mig lite mer med tanke på att det är en Nokia/Microsoft lur.

Ta som exempel när jag ska lägga in musik/film (har en iMac) då måste jag först ladda hem Windows Phone programvaran och sen synka via Itunes. Känns 90-tal om något och otroligt störande. Sen kan jag föra över saker via blåtand jag inte kan hitta/använda på telefonen hehe.. Men det sämsta är nog en signal för hela telefonen. Så när jag ligger och sover måste telefonen vara på 20 och det är inte speciellt roligt att bli väckt av mail, sms eller att någon ringer.

Förstår inte riktigt hur Microsoft har tänkt på många saker, och jag är ganska besviken då jag trodde Lumia skulle bli en riktig killer!

Någon som vet när uppdateringen kommer?

Ringsignalgrejen är det så många om stör sig på så jag känner mig rätt säker på att det fixas. (vi är tidiga i matchen, som de som inte hade mms på iPhone en gång i tiden, det blir inte perfekt direkt)

Vad gäller synka musik på mac, om man "bläddrar på enheten" kan man ju drag-n-droppa ut saker, kan man inte dra dit musik? OBS, jag har inte en susning.

Är det inget mer du stör dig på för ska jag va ärlig tycker jag nog att det är två grejerna är lite klent för att sänka hela luren.
Jag stör mig som fan på avsaknaden av volymprofiler, multitaskingen och att klockan inte syns ibland men det vägs upp av så jäkla mycket annat.

Att den inte funkar lika bra ihop med min Mac som min iPhone gjorde räknade jag ju iskallt med, ja menar det är ju deras fiende numero uno som gjort OSet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deodot:

Kolla in Proshot. De uppdaterade den igår till V 2.0 och nu fungerar den väldigt bra. Tycker nog att den är stråt vassare än camera pro. Kolla in på wpcentral , (eller om det var wmpoweruser.) de gjorde en jämförelse mellan de två för någon vecka sen.

Ahh kanske var är jag såg det, jag trodde ett tag att jag drömt alltihop.
Måste testa den där, tycker Camera Pro är bra så är den bättre är det ju grymt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AF4590:

Och då menar du att larmet skulle fungera? Då allt går på samma signal. Däremot går det att använda Flightmode vilket jag gör, men det är inte optimalt hur som helst.

Du hade inte provat va? Jag testa nu, det ringer ändå