Scroll of Resurrection

Permalänk
Medlem

Har en scroll som ligger och väntar. Dra iväg ett pm till mig så fixar jag din Sor

Permalänk
Medlem

Någon som har två st scrolls till en disc priest och en frost mage? gärna i BG Cyclone.

Permalänk
Medlem

Hade uppskattat om någon hade en SoR till mig, ajorni@hotmail.com . Hade tänkt köpa gametime så ni får mount och speltid

Permalänk
Skrivet av abergm:

Hade uppskattat om någon hade en SoR till mig, ajorni@hotmail.com . Hade tänkt köpa gametime så ni får mount och speltid

Okey skickade vet inte om du fick?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Tjenare, har SoR till vem som nu vill ha det.

Permalänk
Medlem

Hejsan:), jag skulle behöva en SoR om någon kanske har en skulle ni kunna PM:a mig.

Tack:)

Permalänk
Medlem

pma mig om ni behöver scroll! Då fixa vi det serru!

Visa signatur

Chassi:Cooler master HAF 912 plus | GPU: Gtx 660 | CPU:AMD phenom II x4 965 Black edition 3.4 ghz | Minnen:Corsair Vengance 8gb 1600 mhz | Nätagg:CORSAIR GS 600W GAMING SERIES|Mobo:MSI 990FXA-GD65, Socket-AM3+ | Mus:Roccat kone+| Tangentbord:Mad Catz V.7 Keyboard| Mobil:Iphone 4s | Konsol:Xbox 360 slim

Permalänk
Medlem

Skulle någon kunna svara på ett par frågor?

Om "jeppe" skickar mig ett scroll, och jag accepterar det. Ser "jeppe" då min battletag, min karaktär eller mitt riktiga namn?

Permalänk
Medlem

Om någon har en scroll of resurrection, var snäll och pm:a mig!

Permalänk
Medlem

Jag kanske är lite seg med att säga, men ifall nån vill ha en scroll så PM:a mig så skcikar jag en

Permalänk
Medlem

Någon som har lust att skicka en SoR till 744687@gmail.com?

Permalänk
Medlem
Skrivet av 7487:

Någon som har lust att skicka en SoR till 744687@gmail.com?

Går inte att skicka till dig... Dra iväg ett PM så kan vi fixa det

Permalänk
Medlem

Edit: löst

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha SoR. Skicka ett PM till mig så svarar jag med min email-adress.

Permalänk
Medlem

ehm hur länga måste ett acc vara frozen för att man ska kunna använda en scroll ?

Permalänk
Medlem

jag har scroll för den som vill. pma!

Permalänk
Medlem

Ni som använt SoR, hur länge sedan är det ni sist spelade?

Kikade nämligen på Bizzards FAQ och de säger att kontot inte får ha varit aktivt efter 4 mars 2012 vilket känns som en hel evighet sedan. Fyllde själv på 60-dagar i början av januari så jag har alltså överskridit den gränsen med 2-3 dagar. Undrar därför förstås om FAQ stämmer eller om det fungerar för er som spelade efter mars i fjol?

Permalänk
Sötast

PMa om du vill ha scroll

Permalänk
Medlem

Nån som vill ge mig ett scroll? h4rtmann@hotmail.com tänkte spela lite igen har bara spelat till level 25 och det var lääänge sen

Skriv gärna en reply här så man vet. Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Silcan:

Nån som vill ge mig ett scroll? h4rtmann@hotmail.com tänkte spela lite igen har bara spelat till level 25 och det var lääänge sen

Skriv gärna en reply här så man vet. Tack!

Skickar

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Master of Overkill

Jag har tänkt att RAFA 4 monks om det är någon som vill vara med så får dom säga till gärna om du redan har ett konto så du kan skicka över levling gear.

Visa signatur

CASE CaseLabs SMA8-A + CaseLabs Nova X2M CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 7950X3D @5.7GHz GPUs RTX 3090 FE + RTX 3080 FE RAM 2x32GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x32GB 6000MHz CL30 Dominator Titanium PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD Corsair Force MP700 Pro M.2 NVMe 2.0 Gen 5 2TB, 2x Samsung 990 Pro 2TB M.2 Headphones Audeze Maxwell + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard ASUS ROG Crosshair X670E Hero + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk

Enkel fråga, hur fungerar scrolls? Hur länge ska man varit inaktiv om vi säger så?
Har planer på att dra igång lite igen o testa Mist of Pandaria etc, så värt o fråga här och se om man kan utnyttja detta Har för mig man måste varit inaktiv en "längre" tid =/

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christoffer1989:

Enkel fråga, hur fungerar scrolls? Hur länge ska man varit inaktiv om vi säger så?
Har planer på att dra igång lite igen o testa Mist of Pandaria etc, så värt o fråga här och se om man kan utnyttja detta Har för mig man måste varit inaktiv en "längre" tid =/

Sedan den 4e eller om det var 5e mars 2012.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shiroW:

Grymt tack!

Permalänk
Skrivet av SleeZy:

Sedan den 4e eller om det var 5e mars 2012.

Det va ju synd =/ aja inte mkt att göra åt^^

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem

har varit inaktiv ett par år, men vill testa att dra igång igen... mitt konto har varit hackad därimellan men jag har lyckats logga in på det igen men inte velat lägga in CCt igen av den anledningen... har ett konto där jag har upp till lvl 85, kan logga in på det. Går det att resurecta så ja kan få kontot att funka så att jag ser att allt funkar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av harlie:

har varit inaktiv ett par år, men vill testa att dra igång igen... mitt konto har varit hackad därimellan men jag har lyckats logga in på det igen men inte velat lägga in CCt igen av den anledningen... har ett konto där jag har upp till lvl 85, kan logga in på det. Går det att resurecta så ja kan få kontot att funka så att jag ser att allt funkar?

Om du inte har logga in på kontot med din lvl 85a sedan 4e mars 2012. annars går de inte.

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en scroll om den skickas under kvällen.
Skicka PM för mail-adress.

Tack!

Permalänk
Medlem

Jag har en scroll om någon vill ha

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | MSI RTX 4070 SUPER | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk

Tar gärna en scroll