SimCity - Betanycklar, 5000 st. SKYNDA ER!

Permalänk
Medlem

7788-6R6R-9AM2-SPLT-QNVS

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

7788-6R6R-9AM2-SPLT-QNVS

Tack! <3

Visa signatur

I5 2500K + Antec Kühler 620 / Asus P8Z77-V PRO / Corsair 16GB (4KIT) DDR3 1600MHz / Zotac GeForce GTX 470 1280MiB x2 / SSD 80GB Intel X25-M SATA2 x2 + Samsung Spinpoint F1 1000GiB / Antec P182b / Fractal Design Newton R3 1000W

Permalänk
Medlem

servrarna är fulla så det går typ int att spela just nu iaf. Kunde köra 1 timme vid 10 sen dess har det inte gått att komma in.

Jag vet att detta är ett test av tex servrar men jag känner att det kommer bli som BF3 lanseringen.

Börjar ångra att jag förbokade.

Permalänk
Medlem

Min andra stad. Var mycket effektivare den här gången. Han dock inte börja sätta ut parker osv som gör att husen blir bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

Min andra stad. Var mycket effektivare den här gången. Han dock inte börja sätta ut parker osv som gör att husen blir bättre.

http://i.imgur.com/EmnCaOZ.jpg

oj oj oj .. lite mer änn vad en anna han med på en timme.

Permalänk
Medlem

Bara typ 1 månad kvar till release, hoppas det blir bra. Lite orolig för de "små" kartorna än så länge.

Permalänk
Medlem

Att komma förbi entimmes spärren är förvånansvärt simpelt och kräver inte att man laddar ner något. Dock tror jag inte att man får posta lösningen här så det låter jag bli.
Lite frustrerande dock att spelet går ner om man tappar internetanslutningen, hade ett game i 1½ timme nyss tills mitt internet gick ner i 2 minuter.

Och Lindgren92, tjusig stad

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Yay, nu går det logga in igen! Det var långa 4 timmar.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD Ryzen 5 7600X +
Noctua NH-D15S | Corsair 32GB | Corsair RM750X V2 | ASUS RTX 4070 Ti | ASUS Rog Strix B550-E Gaming | Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lindgren92:

Min andra stad. Var mycket effektivare den här gången. Han dock inte börja sätta ut parker osv som gör att husen blir bättre.

http://i.imgur.com/EmnCaOZ.jpg

Imponerande befolkningsmängd

^ Tycker det borde fått plats lite mer folk där

Permalänk
Medlem

Fan då, lyckas inte logga in Får nu bara network error efter att ha väntat i typ 30 min på inloggnings-timern...

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

För folk som är intresserade, titta på detta. Hyfsade klipp om betan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sQuille:

Tack för tipset, men fick en via FZ.se

Hur då???

Permalänk
Medlem

Asså, nån som ens kommit in på spelet? försökt nu i typ 3 timmar.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Är det någon som lyckas komma in och faktiskt testa spelet?

Permalänk
Medlem

Fungerade utmärkt att spela igår men idag fungerar det inte alls.

Permalänk
Medlem

Funkade för ett par timmar sen, vart dock tyvärr utkastad för att mitt internet gick ner i ett par minuter..
Nu är deras servrar nere men lär väl komma upp snart igen.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

För er som vill ha en beta key, så kan ni göra en fuling,

1. Go to SimCity Limited Edition on Amazon http://www.amazon.com/gp/product/B007FTE2VW/
2. Buy it, it does not charge your bank card anything until after it ships (in March)
3. Cancel the order (you'll receive a promotional email with the beta key)

Hittade det på reddit.

^ Fungerar, testade precis!

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon146897:

Imponerande befolkningsmängd

http://i.imgur.com/g2XSQDO.jpg

^ Tycker det borde fått plats lite mer folk där

Hunnit det på en timme? Haha det var imponerande! 1miljon simoleons också, jösses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

Min andra stad. Var mycket effektivare den här gången. Han dock inte börja sätta ut parker osv som gör att husen blir bättre.

http://i.imgur.com/EmnCaOZ.jpg

Skrivet av anon146897:

Imponerande befolkningsmängd

http://i.imgur.com/g2XSQDO.jpg

^ Tycker det borde fått plats lite mer folk där


Just remember, the beta test agreement does not allow you to post screenshots or videos, but it does allow you to use words. Lots and lots of words. So don't be afraid to tell us what you think.

http://answers.ea.com/t5/General-Discussion/SimCity-Closed-Be...

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepZi:

Varför postar folk videos på youtube?! För att de har fått godkännande. Då spelar det knappt någon roll alls, bara att köra på..

Press beta

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Orici:

Hur funkar det att bygga blandade zoner? Man kan ju inte bygga industrier nära bostads hus?

Byggde ett litet blandat område o det fungerade, däremot blev markvärdet ganska lågt, som väntat ungefär. Ska snart in en runda igen o se om jag hinner bygga över hela kartan utan problem på 1h och ändå gå plus.

För er som lirar så kan man eventuellt få lira mer än en timme, hittade detta på deras forum:
"When you get the 10min pop up, turn your internet off. Then leave it off till you get the pop up for "back to menu" hit 1 on your keyboard then hit the pop up. You should be able keep on playing."

^^

edit: lirade i 45minuter precis och försökte verkligen förstöra min ekonomi, byggde allt jag kunde och uppgradera det som gick, trots detta gick jag så mycket plus så att kändes omöjligt att gå minus :(. I de tidigare spelen fanns det en utmaning med att balansera ekonomin och konsekvenser ifall man smällde upp fullt med polisstationer, men inte längre.

Permalänk
Medlem

Jag har en beta key över, Pma mig och så kan jag byta mot något kul( D3 items är positivt) Annars ger jag ut den ikväll

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk

Fasen, missade helt... får la vänta på nästa tillfälle

Permalänk

Har en nyckel över, först till kvarn!

DFQY-2M9F-TQAU-X7YY-E35S

Visa signatur

8700K | Asrock z370 Extreme 4 | Corsair LPX 16GB 3200Mhz | GTX 1080 | Corsair AX 750W | Samsung 850 Evo 500GB | Fractal Design Arc | Windows 10 Pro

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Orici:

Just remember, the beta test agreement does not allow you to post screenshots or videos, but it does allow you to use words. Lots and lots of words. So don't be afraid to tell us what you think.

http://answers.ea.com/t5/General-Discussion/SimCity-Closed-Be...

Jo, men bilden visar inget som inte visats från MAXIS sedan innan och det finns inget i bilden som identifierar mig (som jag vet om!)

Badboy4life!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pollywoog:

Har en nyckel över, först till kvarn!

DFQY-2M9F-TQAU-X7YY-E35S

Ninjor tog den

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Servrarna nere?

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Officiellt uppe, men kommer inte åt dem :/

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

ingen som har en nyckel över ni kan få 100k guld i D3

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Här kommer en betanyckel GE2J-AE52-X2AE-2EAG-ZWZD
Edit: inte för att det spelar någon roll nu. (servrarna nere)

Visa signatur

Dator:|Gigabyte GA Z170X-game7|i7 6700k Noctua D15|Gtx 1070 Palit Jetstream| 16GB@3200MHz Corsair Vegenance|Corsair AX750|Fractal Design R5|Crucial MX100 256GB + 128GB|WD Red 4TB x2 | WD Green 2TB|W10 Pro|