Permalänk

Ruthless [ESO guild rekrytering]

Ruthless - Swedish Gaming Community har beslutat att etablera sig i The Elder Scrolls Online. Ruthless är en stor svensk gaming community och finns i spel som Star Wars The Old Republic, Guild Wars 2 och Planteside 2.

Guild: Ruthless

Hemsida: www.ruthless.se

Officers: Verinus (GM)
Georg - PvE
Joxxen - PvP
Totallywasted - PvE
Krislock - PvP
Batziy - PvE

Kontakt:
Eso@Ruthless.se

Faction: Ebonheart Pact

Typ av guild: Casual men det finns utrymme för Hardcore delar om medlemmarna vill ha det.

Fakta:
Ruthless grundades 2010 och började spela Star Wars The Old Republic. Sedan dess har Ruthless växt oerhört mycket och finns nu också i GW 2, Planteside 2 och nu i TESO. Ruthless mål är att ha så bra gemenskap i communityt samt IRL. Vi har många i communityt som arrangerar IRL events exempelvis vår årliga kryssnings resa till Åland. Just nu har vi mer än 2000 medlemmar i vår community och en stor aktivitet på forumet. Vi är även sponsrade utav QPAD och har vår egen Ruthless designat musmatta.

Ni är varmt välkomna att ansöka och vi hoppas att vi hörs på vår TS.

Hälsningar
Ruthless

Här kommer även en lite video från våran Ruhtless kanal på youtube.

Permalänk
Medlem

Jag är sugen på att ansöka! Det går dock inte att ansöka till Elder Scrolls Online så jag undrar vart det är man ska ansöka?

Visa signatur

GTX 1070 Ti | Intel i7 6700k@4.4Ghz | MSI Z270 Gaming Pro | Corsair Vengeance RGB pro 16 gb | EVGA Supernova G2 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av elkeR:

Jag är sugen på att ansöka! Det går dock inte att ansöka till Elder Scrolls Online så jag undrar vart det är man ska ansöka?

Regga dig först, och sedan trycker du:

http://ruthless.se/index.php?page=recruitTeso2

Permalänk
Medlem
Skrivet av RapeField:

ska göra det när jag kommer hem. Ni verkar va ett rktigt trevligt gäng!

Edit: Gjort en ansökan

Visa signatur

GTX 1070 Ti | Intel i7 6700k@4.4Ghz | MSI Z270 Gaming Pro | Corsair Vengeance RGB pro 16 gb | EVGA Supernova G2 750W

Permalänk
Skrivet av elkeR:

ska göra det när jag kommer hem. Ni verkar va ett rktigt trevligt gäng!

Edit: Gjort en ansökan

Gud så trevligt Riktigt utförlig och fin ansökan med såna vill vi se mer av

Permalänk
Medlem
Skrivet av ESORuthless:

Gud så trevligt Riktigt utförlig och fin ansökan med såna vill vi se mer av

Hehe, gör man något ska man göra det ordentligt. Länkarna som skickades med i mailen funkar dock inte. Är det bara så för mig eller för er också?

Edit: Nu funkar dom! Konstigt!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av elkeR:

Hehe, gör man något ska man göra det ordentligt. Länkarna som skickades med i mailen funkar dock inte. Är det bara så för mig eller för er också?

Edit: Nu funkar dom! Konstigt!

Kan hända att du inte var inloggad, vissa forumsdelar måste man vara inloggad för att se

Permalänk

Vad tänker ni spela för faction då?

Permalänk
Medlem

Vi röstade fram Ebonheart Pact

Permalänk
Medlem

Rekrytering går jättebra. Massor med nya människor att träffa

Permalänk

För er som är sugna på lite Elder scrolls lore så kan ni läsa Batziy's artiklar på hemsidan Ni hittar den första artikeln här

Permalänk
Medlem

Ålder på medlemmar i ESO sektionen?

Permalänk
Skrivet av Fuusko:

Ålder på medlemmar i ESO sektionen?

medelåldern i Ruthless är 25, Men åldergränsen är 16. Men kan man visa att man är mogen så brukar vi ge dom som är under 16 en chans

Permalänk
Medlem
Skrivet av ESORuthless:

medelåldern i Ruthless är 25, Men åldergränsen är 16. Men kan man visa att man är mogen så brukar vi ge dom som är under 16 en chans

Ja dem flesta är ju 20+ om inte mer

Permalänk
Medlem

Hur många medlemar är ni i ESO ? och vad har ni att erbjuda om man tex är hardcore gamer?

Permalänk
Skrivet av jimpa83a:

Hur många medlemar är ni i ESO ? och vad har ni att erbjuda om man tex är hardcore gamer?

Just nu är vi 32 stycken men vi växer stadigt varje dag Sedan är vi ca 2500 registrerade medlemmar i hela communityt så det händer en hel del på forumet etc

Ruthless har alltid haft en bred spelarbas med folk som gillar att spela allt från casual till hard core. Tex i SWTOR är vi en av dom ledande guilderna i PvE. Så är man intresserad av att spela lite mera Hardcore så kommer vi att sätta upp dedicerade hardcore grupper när spelet släpps.

Hoppas det var ett dugligt svar på din fråga

Permalänk
Skrivet av jimpa83a:

Kommer försöka ha en grupp som bara vill fokusera på PvE.

Permalänk
Medlem

Hur länge kommer ni ta in medlemar? kommer ni ta in hur många som helst?

Visa signatur

Bärbar: MacBook Pro (Processor 2.26 GHz Intel Core 2 Duo
Minne: 2 GB 1067 MHz DDR3)
Stationär: GTX 260 (216, Plats för 3-SLI), 6 GB 1333 MHz DDR3,
I7 920)

Permalänk
Skrivet av samuelkr:

Hur länge kommer ni ta in medlemar? kommer ni ta in hur många som helst?

Vi har inga planer på att stänga rekryteringen på ett bra tag men eftersom vi inte vet hur många man kommer kunna vara i en guild så kommer vi nog att fortstätta rekrytera tills vi vet. Sedan om dom kommer att ha ett cap så får vi anpassa oss efter det

Permalänk
Medlem
Skrivet av ESORuthless:

Vi har inga planer på att stänga rekryteringen på ett bra tag men eftersom vi inte vet hur många man kommer kunna vara i en guild så kommer vi nog att fortstätta rekrytera tills vi vet. Sedan om dom kommer att ha ett cap så får vi anpassa oss efter det

Låter ju vettigt /Krizz

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd upplåst*

Vi vill inte se några fler direkta eller indirekta bumpningar. Vi har förklarat läget och reglerna, följ dem. Känner ni er osäkra, fråga mig eller annan moderator.

Citat:

§ 4 Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning).

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Vi har uppdaterat reglerna för klanspelsforumet, numera ska all rekrytering som en organisation gör ske i en enda tråd.

Fortsättningen på denna rekryteringstråd finns här.