Hjälp att komma till Pandaria

Permalänk
Medlem

Hjälp att komma till Pandaria

Tja, jag och 1 kompis blir boostade av en 90 och en 85. men nu pratade vi om det inte finns något sätt att koma till påandaria i 82 respektiven 83? iså fall hur

Permalänk
Medlem

Du måste vara lvl 85 för att kunna komma till Pandaria. Jag vet faktiskt inget tricks att ta sig dit annars ??

Permalänk
Medlem

Tror inte det går!
sluta lata dej och lvla! det går ju fort 80-85.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Matsson82:

Tja, jag och 1 kompis blir boostade av en 90 och en 85. men nu pratade vi om det inte finns något sätt att koma till påandaria i 82 respektiven 83? iså fall hur

Det går du måste bli summnad av warlock summon stone.

Visa signatur

CASE CaseLabs SMA8-A + CaseLabs Nova X2M CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 7950X3D @5.7GHz GPUs RTX 3090 FE + RTX 3080 FE RAM 2x32GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x32GB 6000MHz CL30 Dominator Titanium PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD Corsair Force MP700 Pro M.2 NVMe 2.0 Gen 5 2TB, 2x Samsung 990 Pro 2TB M.2 Headphones Audeze Maxwell + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard ASUS ROG Crosshair X670E Hero + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Är där nu tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Det går du måste bli summnad av warlock summon stone.

Ja när man gör något som det inte är gjort för då får man problem, jag är i pandaria men i fel zon. Jag är i Vale of Eternal Blossande men behöver komma till jade forest.. Vet någon hur jag kan komma förbi muren? Jag tror det kan funka om någon flyger mig dit men det är svårt att hitta folk som har tid och lust
Så finns det någon annan väg?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Matsson82:

Ja när man gör något som det inte är gjort för då får man problem, jag är i pandaria men i fel zon. Jag är i Vale of Eternal Blossande men behöver komma till jade forest.. Vet någon hur jag kan komma förbi muren? Jag tror det kan funka om någon flyger mig dit men det är svårt att hitta folk som har tid och lust
Så finns det någon annan väg?

Ta portalen som finns där i din factions bas, tillbaka till Stormwind/Orgrimmar, och gör start questet för Pandaria, så får du en portal i din huvudstad till 'Jade Forest', tar väl ca 10 min att göra.. lol.
edit: man måste vara lv85 för kunna göra det questet.

För att sedan få den där porten i muren att öppna sig, är det en lång serie av quests som ska göras, men när man väl är klar med dem, är man nog 90, och kan flyga ändå,, så..

edit: Att ta sig andra vägen, från 'Jade Forest' till 'Vale of Eternal Blossoms', är ganska enkelt, och är möjligt att göra så snart man tagit sig till 'Jade Forest', det man gör är att ta sig genom hela zonen, till nästa, sedan ta trappan upp till 'Black market AH', ta tunnneln ovanför den till nästa zon, ta sig bort till den jättestora porten i muren, fortsätta en bit till, till man kommer till stort vaktorn, där man kan komma upp på muren, sedan är det bara att hoppa ner på berget på 'Vale' sidan, och så är man där..

lagt till lite info.
Visa signatur

Cooler Master HAF932 | Gigabyte GA770T-USB3 | AMD Phenom II X4 3.2 GHz | Zalman Extreme | 1600MHz 12GB Corsair| Gigabyte HD7950 3GB | Corsair TX850M | Fujitsu 26" SL3260 1920x1200 | Windows 10 Pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av serpent29:

Ta portalen som finns där i din factions bas, tillbaka till Stormwind/Orgrimmar, och gör start questet för Pandaria, så får du en portal i din huvudstad till 'Jade Forest', tar väl ca 10 min att göra.. lol.
edit: man måste vara lv85 för kunna göra det questet.

För att sedan få den där porten i muren att öppna sig, är det en lång serie av quests som ska göras, men när man väl är klar med dem, är man nog 90, och kan flyga ändå,, så..

edit: Att ta sig andra vägen, från 'Jade Forest' till 'Vale of Eternal Blossoms', är ganska enkelt, och är möjligt att göra så snart man tagit sig till 'Jade Forest', det man gör är att ta sig genom hela zonen, till nästa, sedan ta trappan upp till 'Black market AH', ta tunnneln ovanför den till nästa zon, ta sig bort till den jättestora porten i muren, fortsätta en bit till, till man kommer till stort vaktorn, där man kan komma upp på muren, sedan är det bara att hoppa ner på berget på 'Vale' sidan, och så är man där..

Tack för info

Permalänk
Medlem

låter som allt det här hade gått mycket mycket snabbare om du bara lvlat normalt ;P

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matsson82:

Är du nu i vale of blossoms är det ju inte så svårt att be någon polare eller random att dra upp sandstone drake eller heart of netherwing eller vad fan den andra mounten heter.

Tvåsits flying mountsen alltså.

(Även finns ju raketjäveln)

Visa signatur

In Win 503 | i7-6700k | ASUS GTX 1080 Strix | 32GB Corsair Vengeance 2133MHz | Samsung EVO 850 500GB | WD Blue 1TB | EVGA Supernova G1 750W | ASUS Z170 PRO Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laggzor:

låter som allt det här hade gått mycket mycket snabbare om du bara lvlat normalt ;P

Nja jag tog 78-83 på 2 timmars speltid

Men nu ska jag questa 83-84 kanske till 85 men hittar ingen 85 leveling zoner D: var finns dem

Permalänk
Skrivet av Matsson82:

Men nu ska jag questa 83-84 kanske till 85 men hittar ingen 85 leveling zoner D: var finns dem

Tja, ta Uldum först, för lv83-84.
Och sedan Twilight Highlands, för lv84-85.
.
Sen när man dingar 85, drar man till Panda land.

Visa signatur

Cooler Master HAF932 | Gigabyte GA770T-USB3 | AMD Phenom II X4 3.2 GHz | Zalman Extreme | 1600MHz 12GB Corsair| Gigabyte HD7950 3GB | Corsair TX850M | Fujitsu 26" SL3260 1920x1200 | Windows 10 Pro.

Permalänk
Medlem

Om de ändå släppte flying mount till Pandaria från lvl 85 skulle det vara mycket roligare att levla alts. Det är en pina att rida runt i bergen och de stora världsdelarna.

Ex, när man kommer till Hellfire peninsula kan man ju köpa flying mount sen flyger man runt till lägren och plockar quests. Sen är det ju bara att springa ett varv och kötta. Hur jävla kul som helst och det går smidigt som tusan. Har man herbalism och mining levlar man ju ännu fortare.

Jag har absolut inget mot att questa men running mount i Pandaria är bedrövligt tråkigt.

Visa signatur

Take care of what you love, before it becomes a memory.

Permalänk
Medlem

Lär dig spela spelet på riktigt istället latmask.
Boosta är bara tråkigt, njut av levlingen istället.

Visa signatur

Datorn: | AMD FX-8350 @4,5ghz | Noctua NH-D14 | ASRock 990FX Professional Fatal1ty | 32gb, Corsair Vengeance LP 1866mhz | Gigabyte Radeon HD7970 3072MB Ghz Edition SLI | Samsung Pro Basic 840-Series 256GB | 3TB Seagate Barracuda 7200rpm | XFX Black Edition 1000W 80+ Platinum | Fractal Design Define R4 | Tangentbord: Razer Black Widow Mechanical | Mus: Razer Naga Green MMO Gaming Mouse | Headset: Cooler Master Storm Sirus Gaming Headset |

Permalänk
Medlem
Skrivet av menfgo:

Lär dig spela spelet på riktigt istället latmask.
Boosta är bara tråkigt, njut av levlingen istället.

ända andledinig jag blir boostad är flr att få en 90 sen ska jag köra gold maikng för att köpa looms till min allt som jag ska levla med looms behöver bara guld för att få det lite lättare med väskor etc

Permalänk
Medlem

Så du levlar en snubbe för att köpa heirlooms för att det ska vara lättare att levla?
Du lägger så mycket tid på genvägar att det tar längre tid än att bara göra det.
Ta några quests gå ut på äventyr och se dig omkring istället!

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Så du levlar en snubbe för att köpa heirlooms för att det ska vara lättare att levla?
Du lägger så mycket tid på genvägar att det tar längre tid än att bara göra det.
Ta några quests gå ut på äventyr och se dig omkring istället!

nej och ja, när jag dingar 90 ska jag köra pvp och gold making så jag kan köpa looms och levla en snubbe till

Permalänk
Medlem
Skrivet av NidoKing:

Om de ändå släppte flying mount till Pandaria från lvl 85 skulle det vara mycket roligare att levla alts. Det är en pina att rida runt i bergen och de stora världsdelarna.

Ex, när man kommer till Hellfire peninsula kan man ju köpa flying mount sen flyger man runt till lägren och plockar quests. Sen är det ju bara att springa ett varv och kötta. Hur jävla kul som helst och det går smidigt som tusan. Har man herbalism och mining levlar man ju ännu fortare.

Jag har absolut inget mot att questa men running mount i Pandaria är bedrövligt tråkigt.

Håller med lvl 89.. bra tråkigt att inte kunna flyga... meh ska nog grinda några timmar så blir lvl 90..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alpha77:

Håller med lvl 89.. bra tråkigt att inte kunna flyga... meh ska nog grinda några timmar så blir lvl 90..

lägger man 4,5k på att flyga i cata så borde man få flyga, ganska segt just nu me questen är inte så långt ifrån quest givern i jade forrest