Permalänk

Ser mycket snyggt ut! Jag gillar hur du gömde Link enheten. Lite snålt med bilder på den färdiga datorn men annars mycket bra!

Visa signatur

| 4790K | GTX 1070 | 8GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minimed:

Jag är måttligt avundsjuk på ditt bygge 5p!

Tackar!

Skrivet av Xprevious:

Ser mycket snyggt ut! Jag gillar hur du gömde Link enheten. Lite snålt med bilder på den färdiga datorn men annars mycket bra!

Jo jag vet, kände inte för att ta några just för att inget är sleevat och att det är som bara ett enda stor ormbo..

Då jag har fått tummen hur arslet, beställt verktyg eller lyckas använda gem för att sleeva och då Link funkar så ska det bli, skulle dock kunna slänga upp några snabba nu bara för att visa hur det ser ut

Visa signatur

CITERA SÅ JAG HITTAR TILLBAKA!
Fraktfritt på Inet

Permalänk

ta bort hdd buren och köp en till ssd och sätt dom i chassi sidan allt blir så rörigt när de är så lite utrymme.

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Skrivet av ZebbeSebbe:

Tjena, ser riktigt bra ut. Äger också ett prodigy, äger just nu ett Radeon 6970 referens, funderar på ett 680. Vad ligger värmen på din gpu? Har du problem med värme? Mitt kort ligger på 80 grader cirka, lite bättre om jag vrider upp fläkten, men den ljudnivån uppskattar jag inte.

jag har ett 7950 som ja klockat till 1GHz och de går aldrig över 70grader i furmark och jag har ett prodigy.

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

ta bort hdd buren och köp en till ssd och sätt dom i chassi sidan allt blir så rörigt när de är så lite utrymme.

Nah, då måste jag dra om och hålla på. Köpte just såhär för att jag ska ha kvar hdd buren

Visa signatur

Fraktfritt på Inet

Permalänk
Medlem

hur placerade du frontradiatorn? det finns ju inga riktiga hål för 120mm där. det här såg ut att vara bästa sättet utan att ta ur hdd-vaggan, +bra lösning med frontradden.

Visa signatur

TECH. NO LOGIC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VHggstRm:

hur placerade du frontradiatorn? det finns ju inga riktiga hål för 120mm där. det här såg ut att vara bästa sättet utan att ta ur hdd-vaggan, +bra lösning med frontradden.

Finns två platser i fronten som stödjer 120mm, den ena är så pass högt upp att den andra radiatorn var i vägen och den andra så långt ner att HDD-buren var i vägen så jag bara skruva fast den i några av dom andra hålen som inte är utsatt för fläkt. Då kan man även flytta den rätt enkelt åt det hållet det behövs, det var tänkt att min skulle sitta i mitten ungefär men det funkade inte med nipplarna då så jag flytta den mer åt höger (sett framifrån) för att få allt att rymmas

Visa signatur

Fraktfritt på Inet

Permalänk
Medlem

vad gick allting på?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 3570K @ 4,2 GHz | Moderkort: Asus Sabertooth Z77 | GPU: Asus Geforce GTX 670 DirectcuII 2GB
Ram: Corsair Vengeance 4x4 GB | HDD: WD Green 1TB, WD 500 GB SSD: Corsair Force 3 120GB |
PSU: Antec High Current Gamer 750 | Chassi: Corsair Carbide 500R Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raay:

vad gick allting på?

Cirka 13 000

Visa signatur

Fraktfritt på Inet