Tror ni det här är en bra ide'? Bakmatta-Musmatta

Permalänk
Medlem

Tror ni det här är en bra ide'? Bakmatta-Musmatta

Kan detta funka som musmatta?
Råka få syn på den och tänkte, Jag har hört talas om teflontejp på musen så varför inte hela musmattan istället?
Vad tror ni :)?

http://www.clasohlson.com/se/Bakunderl%C3%A4gg-TFX/34-1408

Permalänk
Medlem

Haha, ja du kan ju köpa en och testa. Det vore grymt kul att ha en sån stor musmatta

Permalänk
Medlem

Hahah, Den va inte så dyr heller

Permalänk
Medlem

Testa, om det inte funkar något bra får du väll baka bullar istället.

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Swyper:

Kan detta funka som musmatta?
Råka få syn på den och tänkte, Jag har hört talas om teflontejp på musen så varför inte hela musmattan istället?
Vad tror ni :)?

http://www.clasohlson.com/se/Bakunderl%C3%A4gg-TFX/34-1408

Lät bli jävligt svettigt och äckligt att ha armen på Därför har man bara lite på musen.

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Ser lite ut som något jag skulle kunnat hitta på i alla mina försök att finna den perfekta spelkänslan..

Om du köper, skriv gärna här hur det kändes att köra på, så att vi alla eventuellt kan gå och köpa bakplåtspapper till våra möss !

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk

Ska jag vara ärlig så tror jag nog att den där kommer vara för tunn och kommer vika sig etc medans du försöker spela med den..
kolla in XXL musmattor istället. Sitter själv med en matta från Boogie Bug som är 120x60cm alldeles perfekt då den täcker majoriteten av skrivbordet och har aldrig något problem med att åka utanför musmattan.