Permalänk
Inet
Skrivet av Fille14:

Tjena inet jag undrar när ni kör igång den där kampanjen där ni undrar vilket grafikkort från XFX Europe man skulle vilja ha grymt pris på? MVH

Kommer nu under månaden! Håll utkik

Skrivet av MayorTroll:

Skulle gärna vilja se g-skilll minnen i sortimentet

Har framfört ditt tips till inköpsavdelningen!

Skrivet av Ralleballe:

Jag är mest intresserad av de svarta och blåa i 140 mm.

Svarta: CFD140 BLACK HB (CF-D14HB)
http://www.cougar-world.com/products/fans/cfd_black_hb_fan.ht...

Blåa: CFD140 BLUE LED Fan (CF-D14HB-B)
http://www.cougar-world.com/products/fans/cfd_blue_led_fan.ht...

Vi har kollat på det här nu och tyvärr är det inga modeller som vi kan få tag på då vår distributör inte har dessa i sitt sortiment.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

Ni har inga planer på att ta in GTX 770 med titan kylaren?
Vet att väldigt många är ute efter den och vanlig referenskylare är ju rätt värdelös.

Både Inno3D och EVGA har Titan kylare på GTX 770
http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=02G-P4-3770-KR
http://www.inno3d.com/product/gtx770.html

Fråga 2
Ni råkar inte ha någon kampanj på Corsair K70 black framöver som ni hade för några månader sedan? Syftar på den svarta ni hade för 999:-

Citerar mig själv då ni hoppade över lilla mig helt mellan era svar och frågor ;/

Permalänk
Inet
Skrivet av JimmieSan:

Citerar mig själv då ni hoppade över lilla mig helt mellan era svar och frågor ;/

Ledsen för det!

Vi väntar på svar om vi kan ta in EVGA's version med Titan-kylaren - återkommer så fort vi vet mer!

Kommer en större "Back 2 School"-kampanj nu i augusti där vi kommer köra en rad trevliga erbjudanden och inte omöjligt att det kommer med där så håll utkik!

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Avstängd

Världsklass som vanligt Har ni mutat nån på posten eller hur kan ni vara så snabba?
Beställde en cpu igår och hämtade ut den idag, samtidigt så beställde jag ett mobo från en annan butik och en h100i från en tredje. Mobot blev postat idag efter jag har hämtat ut cpun och h100i är inte ens postad än...

Inte så konstigt att Inet prenumererar på titeln årets butik

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Hedersmedlem

Söker man på toner för HP P2035 så får man fram både CE505A (som passar) och CE505X (som inte passar). Jag gjorde nyligen det misstaget (dock ej hos er) eftersom HP av oklara anledningar valt att spärra 2035 för stora patronen (men inte 2055 t ex).

Tråkigt att av misstag köpa toner för 1500 som inte passar och misstaget märks inte förrän man försöker stoppa i den öppnade tonern, då en plastklack (och en på insidan annorlunda utformad lucka) hindrar användningen.

rättat ord, upptaget > misstaget
Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Inet
Skrivet av MultiMan:

Söker man på toner för HP P2035 så får man fram både CE505A (som passar) och CE505X (som inte passar). Jag gjorde nyligen det misstaget (dock ej hos er) eftersom HP av oklara anledningar valt att spärra 2035 för stora patronen (men inte 2055 t ex).

Tråkigt att av misstag köpa toner för 1500 som inte passar och upptaget märks inte förrän man försöker stoppa i den öppnade tonern, då en plastklack (och en på insidan annorlunda utformad lucka) hindrar användningen.

Hm, det stämmer som du skriver och vi ska undersöka varför det felaktigt kommer upp. Har dubbelkollat direkt hos dom vi hämtar vår data ifrån och där listar den inte CE505X så borde inte komma upp hos oss heller..

Systemansvariga ska undersöka saker närmare och kolla över vår förbrukningsmotor. Tack för att du sa till!

Skrivet av kaya:

Världsklass som vanligt Har ni mutat nån på posten eller hur kan ni vara så snabba?
Beställde en cpu igår och hämtade ut den idag, samtidigt så beställde jag ett mobo från en annan butik och en h100i från en tredje. Mobot blev postat idag efter jag har hämtat ut cpun och h100i är inte ens postad än...

Inte så konstigt att Inet prenumererar på titeln årets butik

Vi har visserligen en bra dialog med Posten men hemligheten ligger i att helt enkelt packa och få iväg ordern samma dag!

Kul att du är nöjd och hoppas på att du handlar hela din order hos oss nästa gång då!

Visa signatur

Instagram

Permalänk

Hej!
Paypal som betalningsmedel skulle nog uppskattas
skulle nog köpa allt från er om ni införde det=)

annars bara bra från inet!

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Medlem

Håller tummarna för någon riktigt smaskig kampanj för 770, det jag sitter och väntar på och helst av allt vill jag att kampanjen ska komma från Inet

Visa signatur

CPU: Intel i7 12700K (Scythe Fuma 2) GPU: MSI GeForce RTX 10GB GAMING Z TRIO 3080
Moderkort: Asus ROG Strix Z690-I Gaming WiFi DDR5 Ram: Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 5200MHz 2x16GB
Chassi: Cooler Master NR200P PSU: ASUS ROG Loki 850W SFX
SSD: Samsung 970 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fille14:

Tjena inet jag undrar när ni kör igång den där kampanjen där ni undrar vilket grafikkort från XFX Europe man skulle vilja ha grymt pris på? MVH

Utveckla gärna, vaddå för kampanj?

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Medlem

Hej Inet.

Hur kommer det sig att MSI GTX 780 Gaming-modellen ( https://www.inet.se/produkt/5409920/msi-geforce-gtx-780-3gb-o... ) inte kommer bundlad med Splinter Cell Blacklist, när i stort sett alla andra nvidia-kort gör det? Bara en missad flagga i systemet, eller är det tänkt så? Underligt isåfall när man får med det till vanliga GTX 780 från MSI, men inte Gaming-modellen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lehto:

Utveckla gärna, vaddå för kampanj?

citerat från inets facbooksida "Vi sitter och filar på erbjudanden inför en kommande kampanj och undrar vilket grafikkort från XFX Europe ni skulle vilja ha grymt pris på?!

A: Högpresterande
B: Mellansegment
C: Instegskort

Skriv gärna modell ni önskar i kommentarerna!"

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition| ASUS Z490 ROG MAXIMUS XII HERO| Intel Core i9-10900k 5,3GHz| Corsair iCUE H150i RGB PRO XT| Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 3600MHz| Samsung 970 EVO Plus 1TB | Corsair iCUE QL120 RGB 120mm 3-pack|Lian Li Strimer Plus 24-pin & 8-pin|be quiet! Dark Power Pro 12 1200W| |MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10GB

Permalänk
Medlem

För att fylla i så var det klart flest som önskade mellansegmentkort, vilket ju borde översättas till GTX 770

Visa signatur

CPU: Intel i7 12700K (Scythe Fuma 2) GPU: MSI GeForce RTX 10GB GAMING Z TRIO 3080
Moderkort: Asus ROG Strix Z690-I Gaming WiFi DDR5 Ram: Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 5200MHz 2x16GB

Permalänk
Inet
Skrivet av Fille14:

citerat från inets facbooksida "Vi sitter och filar på erbjudanden inför en kommande kampanj och undrar vilket grafikkort från XFX Europe ni skulle vilja ha grymt pris på?!

A: Högpresterande
B: Mellansegment
C: Instegskort

Skriv gärna modell ni önskar i kommentarerna!"

Skrivet av cruZZade:

För att fylla i så var det klart flest som önskade mellansegmentkort, vilket ju borde översättas till GTX 770

Skrivet av cruZZade:

Håller tummarna för någon riktigt smaskig kampanj för 770, det jag sitter och väntar på och helst av allt vill jag att kampanjen ska komma från Inet

Bara att hålla utkik!

Skrivet av Finkelzvin:

Hej Inet.

Hur kommer det sig att MSI GTX 780 Gaming-modellen ( https://www.inet.se/produkt/5409920/msi-geforce-gtx-780-3gb-o... ) inte kommer bundlad med Splinter Cell Blacklist, när i stort sett alla andra nvidia-kort gör det? Bara en missad flagga i systemet, eller är det tänkt så? Underligt isåfall när man får med det till vanliga GTX 780 från MSI, men inte Gaming-modellen.

Är inlagd nu igen - givetvis ska det följa med!

Skrivet av Sneaky_rhino:

Hej!
Paypal som betalningsmedel skulle nog uppskattas
skulle nog köpa allt från er om ni införde det=)

annars bara bra från inet!

Vi har tittat på det tidigare och gjorde en undersökning på Facebook där vi frågade hur eftertraktat det var vilket visade sig vara mycket mindre än vi trodde. Så vi fokuserar på att först lösa direktbetalning från största bankerna och sen eventuellt även Paypal.

Med andra ord, inget som tyvärr kommer inom den närmsta framtiden.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Bara att hålla utkik!

den måste vi folk ha missat

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Inet
Skrivet av cruZZade:

Tyvärr gör ju inte XFX några Nvidia-kort utan kör enbart på AMD så ett GTX 770 kommer det tyvärr inte bli från dom iallafall..

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Tyvärr gör ju inte XFX några Nvidia-kort utan kör enbart på AMD så ett GTX 770 kommer det tyvärr inte bli från dom iallafall..

Med tanke på AMD la ut en prissänkning nyss så kan man nästan vänta sig extremt bra priser på 79xx om ni väljer att ha de i kampanjen? ^^

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Önskar företag kunde ha lite nice priser på Z77 moderkort *wink wink*, kanske för tidigt att fasa ut dom dock eftersom haswell precis kommit.
Känns så B att betala samma eller mer för ett z77 än z87 just nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det var ju smidigt av mig, förutsatte att alla körde nVidia. Suck. Iofs skulle ett riktigt bra pris på 7970 kunna ersätta ett 770 men de korten är ju tyvärr varmare och därigenom kyls med högre ljudnivå

Visa signatur

Permalänk
Inet
Skrivet av JimmieSan:

Önskar företag kunde ha lite nice priser på Z77 moderkort *wink wink*, kanske för tidigt att fasa ut dom dock eftersom haswell precis kommit.
Känns så B att betala samma eller mer för ett z77 än z87 just nu

Vi kommer köra en annons imorgon i Metro Göteborg (kommer även upp på hemsidan). Håll utkik efter den..

Skrivet av KaakaaN:

Med tanke på AMD la ut en prissänkning nyss så kan man nästan vänta sig extremt bra priser på 79xx om ni väljer att ha de i kampanjen? ^^

Vi får se! Produkt och pris är inte 100% spikat ännu utan jobbar på att få till ett så bra erbjudande som möjligt.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Moderator
Skrivet av cruZZade:

Det var ju smidigt av mig, förutsatte att alla körde nVidia. Suck. Iofs skulle ett riktigt bra pris på 7970 kunna ersätta ett 770 men de korten är ju tyvärr varmare och därigenom kyls med högre ljudnivå

vilken modell/er tänker du på? Finns många som bra kylningsförmåga i combo med låg ljudnivå. Kika runt lite och läs några av swec grafikkortstesterså hittar du nog nån modell som passar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
🍎 Macbook Air 13" (2025) - M4 10C CPU 8C GPU 16GB/256GB
🍏 iPhone 16 PRO 128GB Natural titanium
🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Gigabyte GA-F2A85XN-WiFi mITX

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Inet
Skrivet av Llhweiir:

Vi beräknar få in det på lager i slutet av nästa vecka (med lite flyt så kan leveransen komma redan på onsdag!).

Mvh / Inet

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Jag undrar om ni har några planer på att ta in Dominator Platinum Light Bar Upgrade Kit i sortimentet ?
Jag hittar ingen butik i Sverige som säljer dom tyvärr.

http://www.corsair.com/memory-by-product-family/corsair-memor...

Visa signatur

13900KS_ASUS Z790 APEX_CORSAIR DDR5 6600 MHZ_EVGA 3080TI FTW3_
KINGSTON M.2 2TB_CASELABS SMA8_ASUS ROG PG27AQN 360HZ_

Permalänk
Medlem

Hej inet

Vet inte om det är besvarat tidigare men frågar iaf
Kommer ni någonsin ta in Razer Edge?

Länk:http://www.razerzone.com/gaming-systems/razer-edge-pro

Tror att det skulle finnas ett relativt stort intresse för det...

//TheStar19

Visa signatur

Mobo Asus X99-Deluxe CPU Xeon E5-2670 v3 Kylning Corsair H80i
RAM Crucial 48GB GPU MSI GTX 1080 ARMOR 8G
Lagring LSI 9361 RAID 0 med 4x Sandisk Ultra II 480Gb
Skärmar Dell U3415W + LG 34UM65 & Level1Techs KVM.
Övrigt IBM Model M 1989, Logitech MX Master 2S, Modmic Wireless, HD800

Permalänk
Medlem

Skulle ni kunna komma med något extra pris på någon av era GTX 680 kort? finns nämligen ett MSI Geforce GTX 680 på komplett för 2895 kr och ni är mycket dyrare, vill köpa hos er helst.

Permalänk
Medlem

Jag ville bara uppmärksamma ett väl skött garanti-ärende!

Microfonen på mina Qpad QH-90 dog, så jag skrev till supporten och frågade om jag inte bara kunde skicka in micen på ärendet så jag inte blev utan lurar i typ 2 veckor. Det var som väntat inga problem och det tog ca 7minuter ifrån att ärendet togs upp tills dess att en ny mic var på väg hem igen!
Ännu en gång riktigt bra jobbat utav er!

I övrigt tycker jag att det är dags för en kampanj på SSD:er då min är full

edit;
words are hard...

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Moderator

Hej Inet, har ni möjlighet att pressa priset på Netgear R6300 något? Jag handlar från er oavsett, men det skadar aldrig att fråga

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
🍎 Macbook Air 13" (2025) - M4 10C CPU 8C GPU 16GB/256GB
🍏 iPhone 16 PRO 128GB Natural titanium
🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Vilken policy har Inet på coilwhine från GPU? Snart dags för ett 770-köp men läser i http://www.sweclockers.com/forum/125-geforce/1216226-asus-gtx... att massvis har problem med coilwhine. Det ska man ju såklart inte behöva stå ut med när man köper ett kort i den prisklassen. Om olyckan är framme, byter Inet kortet utan krångel då?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av cruZZade:

Vilken policy har Inet på coilwhine från GPU? Snart dags för ett 770-köp men läser i http://www.sweclockers.com/forum/125-geforce/1216226-asus-gtx... att massvis har problem med coilwhine. Det ska man ju såklart inte behöva stå ut med när man köper ett kort i den prisklassen. Om olyckan är framme, byter Inet kortet utan krångel då?

Det borde väl isåfall vara Asus som har en egen policy angående det där. Ifall det är berättigat att skicka in för RMA eller inte pga coilwhine.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thestar19:

Hej inet

Vet inte om det är besvarat tidigare men frågar iaf
Kommer ni någonsin ta in Razer Edge?

Länk:http://www.razerzone.com/gaming-systems/razer-edge-pro

Tror att det skulle finnas ett relativt stort intresse för det...

//TheStar19

Tvivlar på att det är många som vill köpa en Razer platta för 12k.

Visa signatur

Intel I5 2500k | Gigabyte GTX680 | Gigabyte Z77P-D3 | OCZ ModXStream Pro 600w | G.Skill Ripjaws 8GB 1600hz | Samsung Pro 840 128GB | Crucial M500 240GB | WD Blue 640GB | Fractal Design R4 |