Permalänk
Medlem
Skrivet av Sapiens:

Och man kan nog säkert få fram en lika stor lista som hyllar Twilight filmerna och Jonas Brothers...

Du kanske tyckte BF3 var kul men jag och många andra tyckte inte det.

Ja, men säger någon att trean var en stor besvikelse så antar man att den personen inte gillar något lir alls i serien, då trean enligt dom flesta är det bästa spelet i serien. Förstår inte den STORA besvikelsen.

Visa signatur

Skärm: Acer Predator X34A • Moderkort: ASUS Maximus V Gene • CPU: Core i5 2500K @ 4GHz • RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB • GPU: ASUS GeForce GTX 1080 • APU: ASUS ROG Xonar Phoebus • SSD: Intel X-25 M 80GB • HDD: WD Caviar Black 1TB, Hitachi Deskstar 1TB

Permalänk
Skrivet av Jesper943:

Inte mycket fuskare till bf3, tror jag inte varit med en enda på väldigt lång tid. Spelar du på rätt servrar med PB på.
Webbbrowser till servrarna är enligt mig grymt, var väldigt tveksam i början men nu är de jävligt gött. Dock kan jag tycka att de borde ha både och, en in-game och ha kvar den dom har nu!

Nu kommer det stora problemet: är man jävligt bra, så måste man ha fusk:/

Visa signatur

Dator: I7 37.... Skit i det! den är bäst... för mig

Permalänk
Skrivet av Porraz:

Ja, men säger någon att trean var en stor besvikelse så antar man att den personen inte gillar något lir alls i serien, då trean enligt dom flesta är det bästa spelet i serien. Förstår inte den STORA besvikelsen.

Vi Battlefieldfans blir aldrig nöjda;)

Visa signatur

Dator: I7 37.... Skit i det! den är bäst... för mig

Permalänk
Skrivet av Porraz:

Ja, men säger någon att trean var en stor besvikelse så antar man att den personen inte gillar något lir alls i serien, då trean enligt dom flesta är det bästa spelet i serien. Förstår inte den STORA besvikelsen.

Det finns alltid folk som inte blir nöjda. En anledning till varför BF3 får mycket kritik kan bero på den katastrof som spelet var vid release. Hur mycket buggar som helst, varav alla har inte ens blivit fixade. Sen kanske 4 månader efter release börjar man tala om ett nytt spel ett BF4 som ska släppas år 2013. Det innebär att man lägger fokus på nästkommande spel och börjar utveckla detta istället för att lägga ned tid på att åtgärda de problem som redan existerar i BF3.

Detta vill man göra bara för lönsamhetens skull. Det är dyrare att underhålla ett spel med patchar för buggar/glitchar m.m. än vad det är att lansera ett helt nytt spel. Dessutom så tjänar man just som mest vid release av själva spelet.

Visserligen så har man via patchar fixar en hel del buggar, men det finns många som återstår.

Här har vi ju ett klassiskt exempel

Den här killen har ju tur och kan fortfarande spela men jag och många andra däremot, har efter en revive legat kvar på golvet, helt immobil och inte kunnat göra något, utom kolla åt olika håll m.m.

Spawnmenyn går heller inte bort, det enda man kunde göra för att åtgärda skiten var att reconnecta. Detta är sånt många retar sig på, annars är ju spelet bra även fast jag föredrar andra spel framför BF3.

Visa signatur

Många datoranvändare underskattar virus och överskattar sina egna kunskaper medan andra är omedvetna om problemet med virus. Den nonchalans som finns idag beror på ett stort antal faktorer, folk tycker virusskydd är dyrt, besvärligt och sölar ned prestandan. Något som däremot är dyrt, besvärligt och slöar ned prestandan är en infekterad dator, som dessutom förstör för alla andra på nätet. - Pedrag Mitrovic, IT-Säkerhet (2010)

Permalänk
Medlem

Efter besvikelsen som Shogun II var så började jag leta efter nytt strategi som kunde fylla tiden till Rome II. Jag fann Europa Universalis III. Helt underbart spel, om än lite hög tröskel för nybörjare. Så nu ser jag mer fram emot EU IV än Rome II. ^^

Fler borde verkligen prova på EU-serien. Det är en oerhört underskattad serie som borde få mer uppmärksamhet.

Visa signatur

| AMD Phenom II X4 965 BE | Noctua NH-U12P SE2 | PowerColor HD7970 3GB | Corsair XMS3 8GB (2x4GB) | Asus M4A88TD-V EVO/USB3 | Corsair Force GT 120 GB | 500GB Samsung Spinpoint F3 | FD Newton R2 650W | FD Define R2 | BenQ TFT 21.5" G2220HD |

--> Fraktfritt hos Inet vid köp över 500kr

Permalänk
Medlem

Jag ser fram emot: Arma 3, BF4, GTA 5, Assassins Creed och mer men nej, då har man valt att göra GMU istället och har ingen möjlighet att spela dator på 3 månader

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Inte mycket fuskare till bf3, tror jag inte varit med en enda på väldigt lång tid. Spelar du på rätt servrar med PB på.
Webbbrowser till servrarna är enligt mig grymt, var väldigt tveksam i början men nu är de jävligt gött. Dock kan jag tycka att de borde ha både och, en in-game och ha kvar den dom har nu!

I de flesta fall så räcker inte PB, då man använder sig av andra DB med "kända" fuskare.

Permalänk
Skrivet av KlyfftPotatis:

Jag ser fram emot: Arma 3, BF4, GTA 5, Assassins Creed och mer men nej, då har man valt att göra GMU istället och har ingen möjlighet att spela dator på 3 månader

Du kommer ha betydligt roligare där. Och sen kommer du sitta 5 minuter med BF4 och undra vad tusan alla håller på med

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av saibot90:

Efter besvikelsen som Shogun II var så började jag leta efter nytt strategi som kunde fylla tiden till Rome II. Jag fann Europa Universalis III. Helt underbart spel, om än lite hög tröskel för nybörjare. Så nu ser jag mer fram emot EU IV än Rome II. ^^

Fler borde verkligen prova på EU-serien. Det är en oerhört underskattad serie som borde få mer uppmärksamhet.

japp håller och det kommer bli lättare att köra multiplayer nu när dom kör via steam och inte meta servern så det riktigt är bra

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3,2 Ghz 16 Gb ram b300 prime+ Ssd samsung 250 Gb,Hdd 2x500 Hdd 2x 250 wd Gpu Nevida 1060 6Gb vram Os Windows 10

Permalänk
Medlem

Själv fortsätter jag spela Call of duty 4....

Permalänk
Medlem

Fanns inte mycket som verkade intressant inget nytt eller innovativt bara rehashes och av dte som fanns så är det väll ''Remake'' av Rise of The Triads'' så man kanske får lite Old School vibes igen.
Verkar gå bra att höja BF4 till skyarna fast det följer samma fotsteg som CoD.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Ser fram emot Rome II och tänker kolla upp EU men det ser som vanligt ganska dystert ut på spelfronten. Bara det inte är någon Steam historia, vill inte ha maleware i datorn. (Ber om förlåtelse om någon speltillverkare känner sig kränkt och sårad).

Vad behövs egentligen för att göra bra spel och vad är det för typ av personer som behövs för att skapa dessa? Nuvarande utvecklare är säkert mycket duktiga på vad dom gör men det är sällan det släpps någon titel som man är exalterad över.
När någon sådan titel släpps, ja då är det sällan spelet uppfyller ens förväntningar eller snarare förhoppningar.

Permalänk

Assassin's Creed IV: Black Flag och Watch_Dogs släpps INTE till PC de datumen det är för Konsol, PC släppen är långt senare

Visa signatur

(Core i5-760) (Asus HD6970 Direct CU II 2048Mb) (Asus P7P55D-E PRO) (16GB Corsair XMS3 DDR3 1600MHz) (Kingston SSDNow V+100 96GB) (PHILIPS 273E3LHSB) (Fractal Design Define R3 Black Pearl) (Fractal Design Newton R2 800W) Steel? We have no butter, but I ask you - Would you rather have butter or guns? Shall we import lard or steel? Let me tell you, Preparedness makes us powerful. Butter merely makes us fat. Lard?

Permalänk
Medlem

Fifa kommer man nog att köpa. Dock utan bajen blir det tråkigt lätt :). Gta V blir ett köp lätt!

Permalänk

Förvänta er inte något GTA V till PC eller next-gen förens om 18 månader

Visa signatur

(Core i5-760) (Asus HD6970 Direct CU II 2048Mb) (Asus P7P55D-E PRO) (16GB Corsair XMS3 DDR3 1600MHz) (Kingston SSDNow V+100 96GB) (PHILIPS 273E3LHSB) (Fractal Design Define R3 Black Pearl) (Fractal Design Newton R2 800W) Steel? We have no butter, but I ask you - Would you rather have butter or guns? Shall we import lard or steel? Let me tell you, Preparedness makes us powerful. Butter merely makes us fat. Lard?

Permalänk
Medlem

Payday 2 - 13-aug Check!
Battlefield 4 - 31-okt Check!
Watch Dogs - 21-nov Check!

Kommer bli en bra höst!

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Skrivet av Linkus:

Payday 2 - 13-aug Check!
Battlefield 4 - 31-okt Check!
Watch Dogs - 21-nov Check!

Kommer bli en bra höst!

WATCH_DOGS om du skall ha det på konsol ja det datumet är inte för PC

Visa signatur

(Core i5-760) (Asus HD6970 Direct CU II 2048Mb) (Asus P7P55D-E PRO) (16GB Corsair XMS3 DDR3 1600MHz) (Kingston SSDNow V+100 96GB) (PHILIPS 273E3LHSB) (Fractal Design Define R3 Black Pearl) (Fractal Design Newton R2 800W) Steel? We have no butter, but I ask you - Would you rather have butter or guns? Shall we import lard or steel? Let me tell you, Preparedness makes us powerful. Butter merely makes us fat. Lard?

Permalänk
Medlem
Skrivet av PaNts0NhEaD:

WATCH_DOGS om du skall ha det på konsol ja det datumet är inte för PC

Crap då blir de uncheck på de

EDIT
Dock så skriver juh Swec att listan är Windows/PC :S

EDIT2
Webhallen har även release för PC spelet då...
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/155982-watch_dogs_inkl...

Du får nog ta och uppdatera dina källor för det står lite överallt på nätet att Konsol och PC kommer släppas samtidigt för Watch Dogs... So jag står nog fast vid Check på de ^^

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk

Du får gärna fortsätta i din bubbla om att det släpps då till PC. För det gör det inte. Ubisoft borde veta det rätt bra själva.

Visa signatur

(Core i5-760) (Asus HD6970 Direct CU II 2048Mb) (Asus P7P55D-E PRO) (16GB Corsair XMS3 DDR3 1600MHz) (Kingston SSDNow V+100 96GB) (PHILIPS 273E3LHSB) (Fractal Design Define R3 Black Pearl) (Fractal Design Newton R2 800W) Steel? We have no butter, but I ask you - Would you rather have butter or guns? Shall we import lard or steel? Let me tell you, Preparedness makes us powerful. Butter merely makes us fat. Lard?

Permalänk
Medlem

Skulle byta alla titlarna mot ett fast datum på DayZ Standalone.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem
Skrivet av PaNts0NhEaD:

Du får gärna fortsätta i din bubbla om att det släpps då till PC. För det gör det inte. Ubisoft borde veta det rätt bra själva.

Yes de borde de helt klart göra... så du kan ta och spräcka din egna bubbla och kanske uppdatera dig lite, men efter som du tydligen inte kan göra det själv så tog jag mig friheten att ge dig lite länkar att klicka på.

http://www.ubi.com/UK/Games/Info.aspx?pId=10779

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/155982-watch_dogs_inkl...

http://cdon.se/spel/watch_dogs-20788708

http://www.game.co.uk/en/watch-dogs-dedsec-edition-219934?pag...

http://www.gamestop.ie/PC/Games/44893/watch-dogs-dedsec-editi...

http://www.amazon.co.uk/Watch-Dogs-DedSec-PC-DVD/dp/B00CJ9933...

http://www.amazon.co.uk/UBI-Soft-Watch-Dogs-DVD/dp/B00844SQ5K...

http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/watch-dogs-dedsec-edi...

http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/watch-dogs/10616841.h...

https://www.sainsburysentertainment.co.uk/en/Games/PC/Watch-D...

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk

Utgår från Ubisofts information utskickad till press och media samt alla intervjuer. Sen att butiker har ett datum är knappast något nytt fyi

Visa signatur

(Core i5-760) (Asus HD6970 Direct CU II 2048Mb) (Asus P7P55D-E PRO) (16GB Corsair XMS3 DDR3 1600MHz) (Kingston SSDNow V+100 96GB) (PHILIPS 273E3LHSB) (Fractal Design Define R3 Black Pearl) (Fractal Design Newton R2 800W) Steel? We have no butter, but I ask you - Would you rather have butter or guns? Shall we import lard or steel? Let me tell you, Preparedness makes us powerful. Butter merely makes us fat. Lard?

Permalänk
Medlem
Skrivet av PaNts0NhEaD:

Utgår från Ubisofts information utskickad till press och media samt alla intervjuer. Sen att butiker har ett datum är knappast något nytt fyi

Du klickade alltså inte på den översta länken som går direkt till Ubisofts hemsida som bekräftar att det är release då?

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem

Jag spelade nyligen Castlevania Lords of Shadow Ultimtae Edition för PC och jag har stora förhoppningar om den nu!

http://www.youtube.com/watch?v=EGR79vTEevU

Permalänk
Medlem

ska lätt köpa bf4

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

När tror man att GTA V kommer släppas till PC? Rockstar säger kanske att det inte kommer hända men det gör det ju alltid. Några månader kanske? Jag är riktigt sugen att spela det men kanske inte lika sugen på att spendera 5k på en ny konsol.

Visa signatur

Chassi: NZXT H440 | MB: 97S SLI KRAIT EDITION | GPU: GTX 780 | CPU: i5 4690k | SSD: Samsung 840 250GB | PSU: Corsair RM 750W | Mus: Logitech G502 Proteus Core | Tangentbord: CM Storm QuickFire Rapid I | Hörlurar: ATH-M50| Mic: Blue Yeti | Speakers: Bose Companion 2 Series |

Permalänk
Medlem

CoD och BF är förbokat, men sen blir jag sugen på PayDay 2, 1an var väldigt kul.

Castelvania är ju ett namn som gör mig grymt sugen.. får se hur det slutar

Visa signatur

Chassi Corsair Carbide Air 240 | Moderkort ASRock Z87M Pro 4 | Proccesor Intel Core i7 4770K 3,5GHz | CPU Kylare Corsair H60 v2 | Grafikkort GeForce RTX 2070Super 8GB | RAM Corsair Dominator Platinum 16GB 1866Mhz | SSD Samsung 840 Evo 250GB | Hårddisk WD Green 2TB | Nätaggregat Corsair AX 750w 80+ Gold | Ljudkort ASUS Xonar Phoebus 7.1

Permalänk

Total War: Rome II .. resten kan jag va utan.

Permalänk

Vad är Watch Dogs för spel?

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Skrivet av Twister86:

Vad är Watch Dogs för spel?

Open-World hacking tänk dig GTA V möter Deus Ex

Visa signatur

(Core i5-760) (Asus HD6970 Direct CU II 2048Mb) (Asus P7P55D-E PRO) (16GB Corsair XMS3 DDR3 1600MHz) (Kingston SSDNow V+100 96GB) (PHILIPS 273E3LHSB) (Fractal Design Define R3 Black Pearl) (Fractal Design Newton R2 800W) Steel? We have no butter, but I ask you - Would you rather have butter or guns? Shall we import lard or steel? Let me tell you, Preparedness makes us powerful. Butter merely makes us fat. Lard?