Defiance - 3rd person shooter MMO

Permalänk
Inaktiv

Lägg till Killbom, jag behöver gärna ett handag

Permalänk

Installerade Defiance häromdagen och körde ett par timmar. Hur bör man agera, vad bör man göra i början?

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Kör story uppdrag och försök hålla dig till att bygga upp två vapentyper, Jag körde t ex pumphagel/prickskytt i början och bytte sedan prickskytt mot raketgevär. Jag gjorde Arcfalls om dom var i närheten, men tog alla sidouppdrag jag hitta. Spelet är ju inte linjärt på något vis, så du kan lika gärna köra sidouppdrag konstant om du vill.

ATVn du får i huvudstoryn räcker gott och väl tills du har pengar över till något annat fordon..

Permalänk
Skrivet av klantbo:

Kör story uppdrag och försök hålla dig till att bygga upp två vapentyper, Jag körde t ex pumphagel/prickskytt i början och bytte sedan prickskytt mot raketgevär. Jag gjorde Arcfalls om dom var i närheten, men tog alla sidouppdrag jag hitta. Spelet är ju inte linjärt på något vis, så du kan lika gärna köra sidouppdrag konstant om du vill.

ATVn du får i huvudstoryn räcker gott och väl tills du har pengar över till något annat fordon..

Hehe, ATVn var det en vansinnig fart på.

Ska testa pumphagel/prickskytt, kör pistol/automatkarbin nu.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Vad tycker folket på sweclockers om castithan dlc som släppts nyligen till Defiance?

Tycker själv att det har lyft spelet lite och volge sieges är grymt kul om man är med i en clan som verkligen går in för det!

Permalänk
Medlem

Bjud in mig =)

Jag har spelat i 3-4 dagar och tycker det är störtkul, även om jag är en noob ännu

Vill gärna gå med i en klan om det är någn som har en sådan

Mitt ingame namn är VegaStar.

Obs, jag är en vuxen person med erfarenhet från klaner och teamspeak/mumble i andra spel.

Visa signatur

💻 ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | AMD Ryzen 7 7700X | Corsair H100 RGB | Kingston NV2 M.2 NVMe Gen 4 2TB | ASUS Radeon RX 7600 8GB DUAL OC V2 | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz | Corsair RM850e ATX 3.0 850W V3
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | 📺 Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 AMP: Head Box S2 | DAC: TOPPING E30 II | Sennheiser HD800