Youtube - Kan inte minska videon/ta bort kommentarer på den (ej under den)

Permalänk
Medlem

Youtube - Kan inte minska videon/ta bort kommentarer på den (ej under den)

Plötsligt sedan två dagar sen så har mina options i det nedre högre hörnet försvunnit.
Jag kan inte ta bort kommentarer (röda, grå, blå rutor) på videon längre och ännu värre så finns endast två storlekar på videon.
Alltså helskärmsläge eller det som tidigare var "stor video". Den lilla videon som gjorde att listan på videos gick ändå upp till det högra hörnet av skärmen har försvunnit.

Någon som har liknande problem?¨

edit: hittade kommentar grejen, den finns nu under kugghjulet och bara om det finns kommentarer. Men det finns fortf. bara två storlekar att välja emellan: Fullscreen och "stor"

Permalänk

Japp. Numera finns allting under kugghjulet. Måste gå in där varje gång jag startar en video för att ta bort kommentarerna och byta videoläge till stor. Riktigt jobbigt!

Permalänk
Medlem

Fast grejen är att jag bara har att välja mellan typ stor och jättestor nu. Och fullscreen...
Den lilla rutan som fanns förut verkar vara helt borta?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Senapen:

Fast grejen är att jag bara har att välja mellan typ stor och jättestor nu. Och fullscreen...
Den lilla rutan som fanns förut verkar vara helt borta?

Tryck på kugghjulet sedan "spelarens storlek".

Så sjukt mycket sämre, om dom bara kunde spara ens inställningar så man slapp ändra till medelstor spelare samt 1080p varenda gång man ska dra igång en video..