Någon som vet om man kan få Steam Wallet lagligt gratis?

Permalänk
Avstängd

Någon som vet om man kan få Steam Wallet lagligt gratis?

Hejsan någon som vet om man kan få det lagligt och gratis? Har för mig att man kan få det om man är med i undersökningar. Stämmer detta? Isåfall någon som kan länka? Om denna tråd bryter mot reglerna ta bort tråden. När jag ändå frågar någon som vet hur man får ms points gratis? Har Microsoft undersökningar som man får ms points i belöning?

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem

Vad du tänker på är survey sidor, du kommer tjäna cirka 1euro timmen eller så...

Permalänk
Inaktiv

Du tjänar pengar snabbare om du pantar burkar och köper paysafecards

Permalänk
Medlem

nästan alla surveys och liknande är fejk, och har du otur så får du även ett virus på köpet, eller dina personuppgifter stulna.
jag skulle göra som "Finduslasange" (hur kommer man på detta namn?) säger, att tjäna pengar på ett vanligt sätt och sedan köpa för dom istället.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Avstängd

Okej får bli att panta burkar xd

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem

Just Steam Wallet får du ju pengar om du säljer alla dessa "achivements" eller tokens eller vad fan det heter man får när man spelar spel.

Jag har efter att ha spelat lite olika spel fått ett antal som man säljer fått ihop 6 euro.
Så det är bara att du fortsätter spela alla spel du äger och då på köpet får du ihop lite pengar.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Tjänat ca 160-170 euro på att spela diverse spel och sälja 2 items i marketen

Permalänk
Medlem
Skrivet av cjal:

Jävlar? Vad var det för specialitems?

Jag hade jublat av glädje och köpt massa roliga spel

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Jävlar? Vad var det för specialitems?

Jag hade jublat av glädje och köpt massa roliga spel

Det jag tjänat mest på är DotA 2 items. Under juleventet frostivus sålde jag en kista som innehöll 1 random item men den största delen av det jag tjänat var från itemsen Timebreaker och Dragonclaw Hook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cjal:

wut!?
hur får man denna gigantiska summa genom att sälja något man fått gratis?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |