Hellfire Ring - hjälp?

Permalänk
Medlem

Hellfire Ring - hjälp?

Hej,

tänkte skaffa mig en Hellfire ring (eller två..) och har farmat ihop en del keys. Jag farmar på rätt OK på typ MP5, men vill köra högre när jag möter ubers. Så, jag undrar om det är någon som är sugen på att hjälpa till med ubers på lite högre svårighet?

Min gubbe

Just nu är jag archon-spec, men får bli något annat för ubers. (ej CM, har inget den typen av gear riktigt)

Någon som är sugen?

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

Hej,

tänkte skaffa mig en Hellfire ring (eller två..) och har farmat ihop en del keys. Jag farmar på rätt OK på typ MP5, men vill köra högre när jag möter ubers. Så, jag undrar om det är någon som är sugen på att hjälpa till med ubers på lite högre svårighet?

Min gubbe

Just nu är jag archon-spec, men får bli något annat för ubers. (ej CM, har inget den typen av gear riktigt)

Någon som är sugen?

Adda Gabba#2320 så kan jag boosta dej gratis så länge du öppnar portalerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerka88:

Adda Gabba#2320 så kan jag boosta dej gratis så länge du öppnar portalerna.

Härliga tider! Sitter just nu på 5 portaler, men speltiden är hyfsat begränsad till sena kvällar, men får se när man springer på dig!

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Jag spelar efter klockan 22 i stort sett varje dag. hojta till om du behöver hjälp som sagt

Permalänk
Avstängd

Även jag är tillgänglig kvällstid och hittas på BattleTag Kajan#2886

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag jobbar kvällar och är online efter midnatt, har en CM-wizz som klarar ubers på mp10. Har även en vän med en bra munk som kan hjälpa till.

Oggela#2230

Permalänk
Medlem

Söker några som har lust att farma den här ringen på mp10. Har en bra geared Barbarian och en CMWW Wizard.

Battletag:
muSPK#1638

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Jag hänger på denna tråden i frågan om hjälp
Jag har i nuläget 5 portaler och är skulle gärna (jättegärna, faktiskt) behöva lite hjälp ifrån någon som kan smiska überbossarna åt mig så att jag får mina ringar
Har ni tråkigt och är på hjälphumör så acceptar jag gladeligen era vänförfrågningar på Martiis#2441

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Lånar tråden om det går bra, är det någon som kan hjälpa mig med att skaffa en hellfire ring? Har 2st nycklar från act 1 och 1 ifrån act 3, jag kan hjälpa till med min dh ända upp till mp5 sen kan jag inte göra så mycket då jag dör på en träff. Behöver också hjälp sen med bossarna. Min battletag är Fr0zenArrow#2763

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem

Även jag lånar tråden och ber om hjälp med dessa ringar. Har 4-5 portaler klara att användas.
Boobboo#2192

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lånar med tråden....Skulle behöva hjälp

Jag har några nycklar, dock inte alla...Finns det någon som orkar att ta sig tid att hjälpa mig?

PM mig ifall ni känner för det! Skulle bli evigt tacksam!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tornex:

Lånar med tråden....Skulle behöva hjälp

Jag har några nycklar, dock inte alla...Finns det någon som orkar att ta sig tid att hjälpa mig?

PM mig ifall ni känner för det! Skulle bli evigt tacksam!

Förutsatt att du har gear för MP10 så kan du ju ta dig en titt i http://www.sweclockers.com/forum/134-diablo-iii/1269537-ubers... där det planeras MP10 ubers imorgon.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.