Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Hmm fem på rad under en kvart som missat att man inte ska diskutera i fyndtråden, tycker det borde vara ganska osannolikt vid det här laget men sweclockersfolket gör det igen.

Btw får inte jag heller disken för 885 kr utan 958 kr trots att jag har studentkonto.

Permalänk
Avstängd

Jag får

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jallle:

Hmm fem på rad under en kvart som missat att man inte ska diskutera i fyndtråden, tycker det borde vara ganska osannolikt vid det här laget men sweclockersfolket gör det igen.

Btw får inte jag heller disken för 885 kr utan 958 kr trots att jag har studentkonto.

På cdon blir det 885 med koden.
Det är en engångskod däremot.

Permalänk

Webhallen 2390:- för en i7-4770K bra pris ligger dock in fyndhörnan Linköping.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ekebymannen:

Webhallen 2390:- för en i7-4770K bra pris ligger dock in fyndhörnan Linköping.

http://www.dustinhome.se/product/5010762879/intel-core-i7-477...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trokder:

INTEL 530 SERIES 2.5" 180GB SSD SATA/600 MLC 999 :- (885:- tydligen bara för vissa med studentkonto)
http://www.dustinhome.se/product/5010760536/intel-530-series-...

För mig står SSD:n som 790kr (nästan synd man inte har nått behov av en)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Efter den andra prisfesten hos inet.se hade jag fortfarande inte kommit längre än kundvagnen. Jag ville bara köpa en ssd till min nuvarande dator, har haft samma gamla skräpiga raptor hdd sedan typ 2009.

Mailade VD'n på inet och förklarade situationen, och frågade oerhört varmhjärtat om ssd-erbjudandet skulle finnas tillgängligt någon mer gång.

Detta var igår. Idag såg jag ett email från inet, och vips:

Ibland lönar det sig inte att vara ärlig (se mina postar över, Toys 'r' Us är ett skitföretag som ändrar erbjudanden och regler efter beställning) och ibland verkar det faktiskt löna sig.

Permalänk
Skrivet av fatbrix:

Efter den andra prisfesten hos inet.se hade jag fortfarande inte kommit längre än kundvagnen. Jag ville bara köpa en ssd till min nuvarande dator, har haft samma gamla skräpiga raptor hdd sedan typ 2009.

Mailade VD'n på inet och förklarade situationen, och frågade oerhört varmhjärtat om ssd-erbjudandet skulle finnas tillgängligt någon mer gång.

Detta var igår. Idag såg jag ett email från inet, och vips:

http://i.imgur.com/ASzLBRc.jpg

Ibland lönar det sig inte att vara ärlig (se mina postar över, Toys 'r' Us är ett skitföretag som ändrar erbjudanden och regler efter beställning) och ibland verkar det faktiskt löna sig.

Kudos till Inet! Årets butik

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av fatbrix:

Efter den andra prisfesten hos inet.se hade jag fortfarande inte kommit längre än kundvagnen. Jag ville bara köpa en ssd till min nuvarande dator, har haft samma gamla skräpiga raptor hdd sedan typ 2009.

Mailade VD'n på inet och förklarade situationen, och frågade oerhört varmhjärtat om ssd-erbjudandet skulle finnas tillgängligt någon mer gång.

Detta var igår. Idag såg jag ett email från inet, och vips:

http://i.imgur.com/ASzLBRc.jpg

Ibland lönar det sig inte att vara ärlig (se mina postar över, Toys 'r' Us är ett skitföretag som ändrar erbjudanden och regler efter beställning) och ibland verkar det faktiskt löna sig.

Och nu kommer det antagligen ösa in mail där folk frågar om inte de också kan få en

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Och nu kommer det antagligen ösa in mail där folk frågar om inte de också kan få en

Jag skulle väl anta att de på något sätt kan kolla upp om den mailande adressen faktiskt haft en SSD i sin kundvagn vit utcheckningen.. Men, vad vet jag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av iAMCUPCAKE:

Hittade dessa spännande Ramminnen och SSD hårddiskar som bl.a. fått utmärkelse för "Bäst i test".
Värt att kolla in då de verkar ha special priser nu i jul. Man måste logga in för att se priserna.

http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=27999

SSD: http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=27999&grp=1250805

Om nu priserna är SÅ bra!! Varför skriver inte du vad priset är??

Själv skulle jag aldrig handla därifrån. Konstiga märken och inga priser utan att man har registrerat sig.

Permalänk
Medlem

Dessutom från en ny användare

Permalänk

Sitter och funderar på den där routern Asus RT-AC66U som Inet tog 999 kr för. Är den verkligen så pass mycket bättre än t.ex D-Link DIR-810L för 399 kr? Jag menar de båda har ju dualband och AC?

Permalänk
Medlem
Skrivet av niclasc:

Om nu priserna är SÅ bra!! Varför skriver inte du vad priset är??

Själv skulle jag aldrig handla därifrån. Konstiga märken och inga priser utan att man har registrerat sig.

Sidan kändes ju inte alls skum... nej inte alls.... absolut inte...

Permalänk
Skrivet av Estanjoni:

Sitter och funderar på den där routern Asus RT-AC66U som Inet tog 999 kr för. Är den verkligen så pass mycket bättre än t.ex D-Link DIR-810L för 399 kr? Jag menar de båda har ju dualband och AC?

Jadu, ASUS vinner på precis alla punkter så varför inte. Just de routrarna anklagas ju för att vara ''dopade'' också.

Visa signatur

MSI Geforce GTX 1080 - Intel Core i5 9600K@ 5.0 GHz - Corsair Hydro 115i Platinum RGB - Phanteks Evolv X - Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 @ 3000 MHz - ASUS Rog Strix Z390-E Gaming - Corsair RM750X V2

Permalänk
Permalänk
Medlem

Öhm? De där är ingen SSD... som den länk du försökte posta tidigare, dessutom så är det inget bra pris på minnena du nu länkade till nu, köpte likadana för ~2månader sen... "Team Xtreem Vulcan 2x4GB DDR3 1600MHz 1.5V CDON.COM 1st 504 kr"

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

Att folk fortfarande inte förstår. SAMMA PRIS SOM ALLA ANDRA. SLUTA TIPSA OM SKIT

Skrivet av Math-ematics:

SAMSUNG Tab 3 7" / 1.2 GHz / 1GB / 8GB / White / Android 4.1 (Jelly Bean)
http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/178744-samsung_tab_3_...
990 kr

Visa signatur

Fractal Define Node 304 | Intel 2500k + Noctua U9B | MSI Z77IA-S01 | Corsair 8GB VENGEANCE | ASUS GTX770 DCUII | FSP 650W 80+ Gold | Intel 320 SSD 120 GB | WD 2TB Green x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blow:

Att folk fortfarande inte förstår. SAMMA PRIS SOM ALLA ANDRA. SLUTA TIPSA OM SKIT

Pinsamt av webhallen att ens ha med ett sånt här erbjudande i julkalendern när detta priset har varit hos alla i snart 2 månader nu..

Permalänk
Skrivet av niclasc:

Om nu priserna är SÅ bra!! Varför skriver inte du vad priset är??

Själv skulle jag aldrig handla därifrån. Konstiga märken och inga priser utan att man har registrerat sig.

Företaget finns dock och ligger i Åtvidaberg, sidan han länkat till är bara deras webshop - http://www.rotakorn.se/

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av fatbrix:

Efter den andra prisfesten hos inet.se hade jag fortfarande inte kommit längre än kundvagnen. Jag ville bara köpa en ssd till min nuvarande dator, har haft samma gamla skräpiga raptor hdd sedan typ 2009.

Mailade VD'n på inet och förklarade situationen, och frågade oerhört varmhjärtat om ssd-erbjudandet skulle finnas tillgängligt någon mer gång.

Detta var igår. Idag såg jag ett email från inet, och vips:

http://i.imgur.com/ASzLBRc.jpg

Ibland lönar det sig inte att vara ärlig (se mina postar över, Toys 'r' Us är ett skitföretag som ändrar erbjudanden och regler efter beställning) och ibland verkar det faktiskt löna sig.

Även jag mailade VDn och de skickade ut en SSD åt mig även fast jag inte kunde lägga någon beställning

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av solomon:

Även jag mailade VDn och de skickade ut en SSD åt mig även fast jag inte kunde lägga någon beställning

Samma här, var på jobbet och fick ett sms av inet att min order bekräftats. Blev fundersam då jag inte ens kunde komma till utcheckningen med min ssd på prisfesten. Men mailade vd:n efter båda prisfesterna och förklarade situationen. Loggade sedan in på mailen när jag kom hem från jobbet och där hade jag ett mail från vd:n och orderbekräftelse. BIG UP INET.SE! Årets bästa datorbutik!

Permalänk
Medlem

Så enda sättet att handla, mer eller mindre, var att kontakt VD?

Permalänk
Medlem

Jag kunde inte ens lägga nåt i varukorgen.. kan jag också maila då?

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Så enda sättet att handla, mer eller mindre, var att kontakt VD?

Jag hann få iväg en beställning under de ~5 min som sidan var uppe.

Permalänk
Medlem

Även jag mailade den stackars VD;n...
Tycker egentligen det är lite småsint, det är ju liksom inte hans fel, men med tanke på det galna priset på Nexus 7;an så var jag bara tvungen kände jag.

Förväntar mig inget utav det, men det vore ett väldigt bra sätt att köpa tillbaka mitt förtroende. Lite surt är det ju att ha stessat 2 hela kvällar över skiten och ändå inte lyckats få till nåt.

Permalänk

Låt inte snålheten spåra ur nu, alla kan inte börja tokmaila Inets vd om en SSD för 499:- eller liknande, de lär fixa så det blir en ordentlig rea. Det är trots allt Inet, lugna ner er nu girigbukar...

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av marmeladov:

Låt inte snålheten spåra ur nu, alla kan inte börja tokmaila Inets vd om en SSD för 499:- eller liknande, de lär fixa så det blir en ordentlig rea. Det är trots allt Inet, lugna ner er nu girigbukar...

Får jag, för omväxlingens skull, mejla om tangentbordet istället?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Roger W:

För mig står SSD:n som 790kr (nästan synd man inte har nått behov av en)

Det var nog 120 gigaren du såg.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av solomon:

SSD'n tillbaks. Nu jävlar ska jag ha den!

Vilken ssd?