Permalänk
Medlem
Skrivet av Skonky:

Ok. Det går absolut att lyssna på musik i dem. Basen är inte den grövsta, men tillräcklig för mig. Lyssnar på en hel del rock etc också. Tycker inte om när basen är överdriven. Du kan ju kolla in Linus techtips genomgång på YouTube. Eller andra reviews... Nog bäst om du undrar över ljudbild etc. Jag är inget bra på sånt.

Okej jag får kolla det när jag kommer hem!
Tack och god jul

Visa signatur

Rigg: i5 3570K | XFX HD 7950 3GB | Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE LP | ASRock Z77 PRO3 ATX | BitFenix Outlaw | Arctic Cooling Freezer 7 Pro rev.2 | Antec VP650PM 650W | Windows 7 Home premium 64bit
Kringutröstning: Steelseries Kinzu v2 pro edition| Microsoft SideWinder X4 Gaming Keyboard | Logitech G430 | Samsung 22'' S22B350H LED | BenQ 22'' GL2250 LED

Permalänk
Medlem
Skrivet av rrasmuuus:

Har en fråga angående det trådlösa (Blev lite sugen på det nu). Stänger det av sig om man bara använder micen men inte hörlurarna? Mitt logitech G930 gör det sjukt jobbigt när man vill ha högtalare på och ändå snacka skype eller något. Och hur långt kan du gå i huset, ungerfär hur många meter?

I recensionerna står det att micen plockar upp mycket ljud. Gör den det? Hör alla i skype om du lyssnar på music (På headsettet då)

För det första sorry för sent svar! Ser att du redan har bestämt dig men jag svarar ändå, för forumets skull

Jag har inte testat att bara använda micken, men jag skulle inte se att de inte skulle gå.

Jag kan gå till anda änden av huset( 14 meter) på samma våning utan väggar. Men går jag ner(väggar/golv i vägen) så är det ca 9 meter med lite knastrande.(betong väggar/golv)

Ingen som har klagat på mitt musik lyssnande (än) och då har jag ändå högmusik på i lurarna. Har även min icke alls ljudlösa dator 40 cm ifrån på bordet och de låter inte alls för dem i skype samtidigt som de hör mig väldigt bra.

Visa signatur

Chassi: NZXT phantom | Nätagg: Corsair HX 750W 80+ Gold Modulär | Processor: amd fx-8120@4.4 Ghz | Moderkort: asus sabertooth 990fx | Ram minne: corsair vengeance 16 gb |Grafikkort: GeForce GTX 970 WF 3X OC 4GB|SSD: CORSAIR FORCE GT SERIES 120 GB och Samsung evo 250GB |Custom vattenkylning
Dyslektiker, rätta mig gärna men ha förståelse!

Permalänk
Skrivet av haxard:

För det första sorry för sent svar! Ser att du redan har bestämt dig men jag svarar ändå, för forumets skull

Jag har inte testat att bara använda micken, men jag skulle inte se att de inte skulle gå.

Jag kan gå till anda änden av huset( 14 meter) på samma våning utan väggar. Men går jag ner(väggar/golv i vägen) så är det ca 9 meter med lite knastrande.(betong väggar/golv)

Ingen som har klagat på mitt musik lyssnande (än) och då har jag ändå högmusik på i lurarna. Har även min icke alls ljudlösa dator 40 cm ifrån på bordet och de låter inte alls för dem i skype samtidigt som de hör mig väldigt bra.

Tack för svaret! Även fast jag redan köpt QH-90 så får jag konstant frågor om vilka "datorsaker" folk ska köpa och nu vet jag att jag kan rekommendera detta