Kan man ha YouTube utan Google+?

Permalänk
Avstängd

Kan man ha YouTube utan Google+?

När jag vill kommentera på YouTube så säger den att jag måste ha Google+ profil.

Jag vill inte ha något jävla skit Google+ och vill inte vara på deras jävla Facebook-wannabe sociala nätverk.

Kan man kommentera på YouTube videor utan att ha något Google+ skit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

När jag vill kommentera på YouTube så säger den att jag måste ha Google+ profil.

Jag vill inte ha något jävla skit Google+ och vill inte vara på deras jävla Facebook-wannabe sociala nätverk.

Jag försökte, men då brann mitt youtube konto typ upp. Jag fick det reverserat, men nu har jag 3st olika konton så jag får välja manuellt ibland och alla val för "publicera på google+" är ändå kvar. Fullkomligt värdelöst hur hela google kontona fungerar över olika siter.

Visa signatur

sCaz har lirat online sedan direktmodemanslutning var hett.
OSW Sim Racing Rig | HTC Vive | 27" Acer 165 Hz IPS G-sync
Gigabyte Z170X-Gaming 7 | 6700K | 16GB DDR4 | 3x Samsung SSD's
ASUS 1080 Ti ROG STRIX OC | EVGA G2 850W | NH-D15 Triple | Steelseries H

Permalänk

Jag har ett gammalt youtube-konto från 2005 tror jag (pre-Google) som fortfarande inte har något Google+ konto kopplat till sig och fungerar fortfarande, dock måste jag logga in med min gamla epost (icke GMail) istället för username numera.

Edit: Testade precis och ja det funkar fortfarande.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av rektor:

Du kan ha Youtube-konto utan att ha Google+, du kan bara inte kommentera utan det

Permalänk
Medlem

För mig skapades det ett konto som har samma namn som mitt youtube-konto hade. Det innehåller inga personliga uppgifter, så därför bryr jag mig inte om att jag indirekt använder Google+.

Vad gör det om du skulle ha ett konto på Google+ som heter rektor, helt tomt från innehåll?