Flera mus pekare på samma skrivbord endast 1 mus

Permalänk
Medlem

Flera mus pekare på samma skrivbord endast 1 mus

Hej, letar efter program som kan lägga till minst 3 extra mus pekare på skrivbordet virtuellt eller vad man kan kalla det för...

Alltså inga nätverk ansluta muser eller via usb osv utan endast min egen mus (1 hårdvara) och program ska kunna ge mig möjlighet att lägga till 3 extra muspekaren så när jag tex flyttar huvud musen (mus 1 pekaren) så rör alla 3 andra muspekaren samtidigt på exakt samma avstånd (x,y vinklar)

som bilden nedan ville jag stänga ner webläsarens fönster genom att placera musen 1 på röda knappen då ska alla de övriga musar kunna också peka på samma knapp och agera som ett när jag klickar så övriga fönsters stängs ned samtidigt etc... genom att hålla ned exempelvis hot key (shit) kan jag aktivera de resterande 3 extra mus pilarna så att de agera som en och samma mus..

gjorde lite klipp och klistra in screenshot så ni förstår vad jag är ute efter..
http://i62.tinypic.com/2uym4b7.jpg

Jag försökt söka på google/bing men hittar inget vettigt för varken pc eller mac..
hoppas någon känner till något program som kan göra detta tacksam för allt hjälp och tips.

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Hmm, har jag aldrig hört talas om. Får man fråga vad syftet är? Orkar du inte klicka 3 gånger till?

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5700X3D RAM Corsair Vengance 32GB @ 36000 MHZ
GPU Gigabyte 4070 Super Gaming OC Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem

hehe klart man orkar klicka 3g till men detta handlar mer om att utföra samma task på exakt samma milli sekund och tyvärr kan jag inte gå in på vad detta handlar om.

Permalänk
Medlem

Nu blev vi ju nyfikna Poker?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

hehe jag kan tyvärr inte spela poker.. och det är väl olika bord som man sitter vid antar jag så olika utgångar typ.. hur ska jag kunna ha nytta av att klicka på samma plats och samma tid för det hehe.. som sagt tyvärr vill jag inte gå in på vad jag behöver programmet till.

Permalänk
Medlem

Fusk!...

Visa signatur

Core i5 9600K | Fractal Design Define Mini C | 16GB Corsair Vengeance | Asus Prime Z390M-Plus | Asus RTX2060 6GB | M.2 970 EVO 500GB | SSD 840 EVO 250GB | Seasonic Focus 650 FX | Corsair H100x

Dell Latitude E7440 | Samsung S10

Epson EH-TW6700 | Kingpin 90" | Canton GLE 496 5.1 | Yamaha RX-V773 | Audio-Technica ATH-M50x | Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av daviddx:

hehe jag kan tyvärr inte spela poker.. och det är väl olika bord som man sitter vid antar jag så olika utgångar typ.. hur ska jag kunna ha nytta av att klicka på samma plats och samma tid för det hehe.. som sagt tyvärr vill jag inte gå in på vad jag behöver programmet till.

Nu blev vi ju ännu nyfiknare..........

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem

Tyvärr inte auto clicker jag är ute efter utan de extra pekaren ska vara aktiva och separata och agera som ett när jag aktiverar de via hot key tex (shit) eller (Caps lock) ned tryckt.. alltså inte spela in clickar som man programmera in i förväg utan mus pilarna ska vara aktiva input helt enkelt..

det är förvånansvärt att inget sådant program finns på varken pc eller mac börjar jag tro..

Permalänk
Medlem
Skrivet av daviddx:

...när jag aktiverar de via hot key tex (shit) eller (Caps lock) ned tryckt..

Antar att du menar Shift...?

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem

Bör nyfiken jag med

OnT: du känner ingen som kan programmera?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Node 304 / Mobo: ASUS Z87I-PRO mITX / CPU: i5 4670k Haswell @ 4,3 Ghz / CPU-kylare: Noctua NH-9UB SE2 / GPU: Gigabyte r9 280x Windforce / RAM: A-Data 16GB CL9 1600MHz / PSU: Silverstone Strider ST65F-G 650W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaBone:

Antar att du menar Shift...?

hahaha fyfan tack för det.. självklart shift*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blorr:

Bör nyfiken jag med

OnT: du känner ingen som kan programmera?

Skickades från m.sweclockers.com

det vore bra om man gjorde det men tyvärr inte..

Permalänk
Medlem

Du kan skriva ett litet skript mha http://javauto.org. Om du vill programmera mer på 'riktigt' så kan du använda https://developer.apple.com/library/mac/documentation/Graphic...

Edit: Du får då lyssna efter klick och flytta musen (en styck, inte flera) till rätt platser och klicka där.

Permalänk

Får jag gissa vad du vill ha det till?

Permalänk
Skrivet av Jonnie Depp:

Får jag gissa vad du vill ha det till?

Ja! Vi gör det till en gissningslek! Nej håll ämnet till tråden annars kommer allt löpa amok....
Ts! Det bästa alternativet är som sagt om du kan koda själv. Enligt mina egna google-sökningar hittar jag inget som kan tillföra nytta till dig tyvärr.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

mm tack för tipsen iafl dock tror jag inte jag kan lyckas med programmering men ska kika lite ändå..
men vore grymt och tacksamt om någon lyckas hitta ett sådant program även för linux kanske.. jag kommer ändå leta så länge det behövs och kolla tråden så ofta jag kan..