Vilka butiker säljer Paysafecard???

Permalänk
Avstängd

Vilka butiker säljer Paysafecard???

Vilka butiker säljer Paysafecard??? Vilka är billigast??? Pressbyrån tar avgift för att köpa Paysafe.

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem
Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

7-Eleven också, men den där avgiften gäller för alla ställen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slimdex:

Vilka butiker säljer Paysafecard??? Vilka är billigast??? Pressbyrån tar avgift för att köpa Paysafe.

Vet ju inte var du bor men här i Helsingborg säljer Direkten, och de kostade inget extra sist jag köpte

Visa signatur

Chassi Corsair Obsidian 750D - Moderkort Gigabyte Z97X - CPU Intel i7 4790k - Ram 16 GB Dubbel-Kanal DDR3 @ 801MHz - GPU NVIDIA GeForce GTX 760 - SSD 120GB Samsung 840 EVO HDD 233GB Hitachi HDT725025VLA380 SATA Disk Device Optisk enhet TSSTcorp CD/DVDW TS-H653L SATA
Citera om du vill att jag ska svara dig/läsa ditt inlägg! Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

7-Eleven också, men den där avgiften gäller för alla ställen.

Svenska 7-Eleven och Pressbyrån ägs av samma norska kedja, så de tar nog garanterat ut samma avgift.

Till TS gå in på https://www.paysafecard.com/sv-se/koep/ så kan du söka ÅF i ditt län/stad osv. Misstänker att säkert flera tar ut någon avgift, har dock ingen aning då jag inte har haft någon anledning till att köpa PsC kort, men det är bara att höra av dig till affärerna och fråga.