Söker spelare till Call Of Duty 5 World At War

Permalänk
Avstängd

Söker spelare till Call Of Duty 5 World At War

Hej jag söker lite spelare till Call Of Duty World At War pga av att det finns inga bra servers, dom flesta är tomma, söker även spelare att spela zombies med.
Krav
Ålder: 15-18 pga av att det kanske blir stelt om jag spelar med en 10 åring. Kan dock göra undantag.
Ska gärna ha skype så man lättare kan samarbeta i multiplayer
Om vi blir ett antal spelare kanske 10 st ska man respektera varandra dvs säga inte bråka och sånt.
Varför gör jag denna ansöknnigen??? Jo för att jag tycker Call Of Duty World At War är ett av dom lite roligare COD spelen med helt okej grafik. Tyvärr är det så att alla servers inte är så bra så jag tänkte starta en egen. Med lite bättre regler för dom som finns nu har oftast ingen tidsbegränsning så spelet håller på i en evighet och de är nästan omöjligt att spela på vissa för dom har för hög ping. Så om ni har spelet liggandes hemma i en låda ta fram det och återupplev gamla minnen :). Har du inte spelet så kan du köpa det. Kostar omkring 100 lappen nuförtiden
Ha det bra
Kommer om det finns något intresse itråden att försöka utveckla den och göra den bättre

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Avstängd

http://www.mediafire.com/download/99e85ztnpus326o/nazi_zombie... lite offtopic (vill inte göra ny tråd) men hur avinstallerar jag detta??? det kommer inte upp i kontrollpanelen.

Visa signatur

Permalänk

Call of Duty 5 är ett riktigt bra spel.

Permalänk
Medlem

Tycker när serverar inte har nån tidsbegränsning är mkt tråkigt då jag känner att det inte går ut på något! Har märkt det I MW1 att matcher håller på för länge! Även när 4D1 fanns så var det mkt såna serverar! Roligare att spela ORIGINAL regler ;D

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

har de på skiva, kan man fortfarande spela med andra då ellr som typ inne på steam?

Visa signatur

Ryzen 9800x3d | MSI Pro B850-S | Arctic Liquid Freezer III 280 | MSI 4080 | 32 GIG ram | Corsair 850W | Phanteks XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av adillboy:

har de på skiva, kan man fortfarande spela med andra då ellr som typ inne på steam?

Jag har det på Steam fick det gratis när jag förhandsbokade Black Ops II.
Annars finns det att köpa på Steam och du slipper patcha själv utan det patchas till senaste automatiskt.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch 2 | PlayStation 5 | Xbox Series X
Min FZ Profil

Permalänk
Avstängd

Någon som vill vara med?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av adillboy:

ja du kan spela med sånna som ahr det på steam för när man har det på steam måste man göra ett call of duty konto

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slimdex:

ja du kan spela med sånna som ahr det på steam för när man har det på steam måste man göra ett call of duty konto

okej, då kan nog jag vara me

Visa signatur

Ryzen 9800x3d | MSI Pro B850-S | Arctic Liquid Freezer III 280 | MSI 4080 | 32 GIG ram | Corsair 850W | Phanteks XT

Permalänk
Avstängd
Skrivet av adillboy:

okej, då kan nog jag vara me

skicka mig ett om

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

En fråga till Admin, erfarna... får man döpa serverns namn till Sweclockers??? Typ "COD 5 Sweclockers" Kom gärna med bra namn... Tyvärr så verkar jag inte kunna spela och hosta en server samtidigt för Steam tillåter inte att man har 2 program igång samtidigt. Dvs om jag hostar en server så stängs spelet ner och en server ruta kommer upp. Någon som vet hur man åtgärdar detta???

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Tycker ni förresten att servern ska ha lösenord och hur många slots ska den ha??? Det går upp till 32 tror jag.

Visa signatur