Permalänk

Vitt tangentbord

Tjena, såg några gallerier här på Swec, så tänkte härma lite och göra likadant.
Tangentbordet jag har äär ett Logitech K120, inte det bästa tangentbordet men billigt och robust, även spillsäkert så de är ett plus på kanten.

Tackar användaren jultomten92 för inspiration från sitt numera vita Steelseries tangentbord.

Vitt tangentbord

Permalänk

Någon borde lägga upp en guide på hur man målar ett objekt. Så man slipper se spray målningar som dem här. Jag säger inte att ditt blev dåligt eller så men de kan bli så mycket bättre om man gör ett ordentligt jobb.

Man lär sig och går vidare.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av ZohanNrOne:

Någon borde lägga upp en guide på hur man målar ett objekt. Så man slipper se spray målningar som dem här. Jag säger inte att ditt blev dåligt eller så men de kan bli så mycket bättre om man gör ett ordentligt jobb.

Man lär sig och går vidare.

Jo, jag håller med, det kunde varit mycket bättre.
Men det här var den första gången jag använt mig av sprayburkar och även första gången jag sprayat ett tangentbord.
Men för att vara första gången så var de inte dåligt, om jag får säga det själv.
Märkte själv hur dåligt slutresultatet blev, de flesta sprayade tangenter fastnade helt, så jag köpte ett helt nytt likadant tangentbord.
Fint att kolla på, men går man närmare och kollar på detaljer så ser man hur dåligt gjort de är.
Menmen, som du säger, man lär sig och går vidare.
Tack för att du kikade på mitt galleri!