Permalänk
Medlem

Kanske skulle ta och isolera konvertrarna... Inte så roligt att få sig en stöt av dom, en liten varning dock. Vänta ett tag med att pilla på dom efter att du har brutit strömmen. Det kan ligga kvar lite i Kondringarna, det har jag märkt av en gång

Visa signatur

Data Data

Permalänk
Medlem

Untitled, Jo, det var ruskigt lätt... inge svårt alls. bara trycka in, köra superlim å done tack för feedback

jummarn Hehe, jag smältlimmade dom mot plasten... men kanske ska ta å överväga om jag ska isolera konvertrarna iaf.. kan ju hoppa lite elektroner si å så =)...

tack för feedbacks åt en enkel modd

Visa signatur

[size="-2"]AMD XP1800+ | EPoX 8K3A+(KT333) | 2x256MB TwinMOS PC2700 | Seagate Barracuda IV 80GB | PoV GeForce4 Ti4200XP[/size]
[size="-2"]when the stars start shining, i start modding.[/size]

Permalänk
Medlem

Ser riktigt bra ut med det blå och det gröna faktiskt. Var lite tveksam till hur det skulle se ut innan jag såg bilden i ljus.

Det är lite ocentrerat men massor med snyggt...

Visa signatur

LaserMagic
Web: www.lasermagic.se
Mail: info@lasermagic.se

Permalänk
Hedersmedlem

Köpte mitt andra CCFL också från ELFA (gul färg). Det verkar vara kvalité på deras rör! Rekommenderas!

Nu har jag alltså ett gult och ett blått CCFL i burken, varav det gula lyser starkare. Det blev faktiskt en ganska skön brytning mellan det blåa och gula.

Har även en pleximodd på frontluckan med grön glowwire innanför, ser rätt snyggt ut. Bilder kommer antagligen inom snar framtid.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Groover, Det är inte ocentrerat, inte från insidan, men jag är väl upplyst om detta :)... Kommer inte ihåg, men har för mig att det inte går att centrera... vet vad du menar.. ska försöka komma på en lösning till det..

Rich, Jo dom är av hög kvalite. dom är billiga också för att vara så långa.. man får ju 100mm's rör på gtek för samma pris ju.. sen har jag aldrig haft deras rör så jag kan inte jämnföra, men jag är nöjd med ELFAs

Visa signatur

[size="-2"]AMD XP1800+ | EPoX 8K3A+(KT333) | 2x256MB TwinMOS PC2700 | Seagate Barracuda IV 80GB | PoV GeForce4 Ti4200XP[/size]

Permalänk
Medlem

*påpeka* ---> Rören sitter ju inte i mitten av frontluckan...

Visa signatur

EliteKeys

Permalänk
Medlem

haru ingen brytare till rören?

Visa signatur

| Lian-Li PC75 | XP1700+@2,3GHz | 512MB DDR | PowerColor 9800Pro | 540GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Joel E]

LOL, vad hände??

Krympslangen sprack och sen kom det ström och skit ut så den blev dual coloured... blå och gul, funderade på att ha det kvar men nääää

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mus
haru ingen brytare till rören?

Nopes.. elfa hade inte den brytaren jag ville ha inne, den ska komma in nu på fredag.. så jag får köpa då..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Snyggt jobb!

Vågar jag använda blå leds i min nya modd? Har känt vibbar från några håll att man blir sågad vid fotknölarna om man gör det, men jag tror det skulle bli snyggt...

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Medlem

Vad kallas dem där rören? Får inga träffar på ccfl i Elfa's katalog~xD

Visa signatur

moo`: xp2200+, silent viking 2, 512 pc2700, gf2 ti, chieftec dragon midi, barracuda 60 gb, 120 gb.
laptop: p3 900 mhz, 192 sdram

Permalänk
Medlem

kent2, sågad vid fotknölarna??? hmm :D.. aja tack för feedback.

saml, miniatyrlysrör heter dom (85-250-24).

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjoppen
Trevligt

Tack och lov att du inte använde ett blått. Fast ett gult hade ändå varit ultimat(gult och blått, någon?)

Lätt man skulle haft gult/blått om man hade haft plats för sånna

Visa signatur

Där alla tänker lika, tänker ingen speciellt mycket.
Om du tror att du vet, så är du dåligt underrättad.

Permalänk
Medlem

Var har du hittat dom lamporan, skulle villja ha sånna till min dator

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

De sitter ju snett.
Svårighetsgrad på den modden?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
Var har du hittat dom lamporan, skulle villja ha sånna till min dator

Sa han ju precis:
Elfa.se
Artikel nr:
85-250-24

Visa signatur

Där alla tänker lika, tänker ingen speciellt mycket.
Om du tror att du vet, så är du dåligt underrättad.

Permalänk
Medlem

Tack för att du fyllde ut Stiff ) (menar artikel)

Visa signatur