Permalänk

PSN: FotZik (28år) blir för det mesta Destiny nu framöver. Betan i juli och sen release i september. Utöver det lirar jag allt från sport, rpg, racingspel till fps. D.v.s inprincip allt. Även lite ovanligare sportspel som MLB14.

Permalänk
Medlem

Tjo, heter LaxMedFlax och har inte så många spel än men sitter just nu mest och väntar på NHL15 men innan dess så ska Last of Us inhandlas och kanske även Diablo 3. Lägg gärna till mig om ni liksom jag letar efter folk att kunna lira framtida spel med!

Permalänk
Medlem

Mitt står i signaturen Har dock ingen PS4, dock PS3 och PS Vita.

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Medlem

Assassins Creed Black flag och Killzone har jag. Även bokat Destiny. Har även ps3 och vita
PSN ID: snukn

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk

PSN: Brannvin
Spelar för stunden last of us. Fick konsolen igår. Får killzone och trials fusion på måndag. Annars väntar jag på Destiny!!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify 2 | CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D | Kylning: Arctic Liquid Freezer II 360 RGB | GPU: RTX 4090 24GB AORUS MASTER | RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz | Mobo: Gigabyte X570 AORUS MASTER | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | MONITOR 1: Alienware AW3423DW | MONITOR 2: Asus PG278Q

Permalänk
Medlem

Jag spelar bf4, fifa 14, nfs rivals. Men främst bf4. Kommer köpa mer spel men vad det blir vet jag inte ännu
Är snart 18. Bryr mig inte om din ålder så tveka inte, lägg till mig på psn: Adamandreasson
Ha det!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej! jag har precis inhandlat bf4 till min playstation 4, så nu är allt jag behöver ngn att lira med

Lite info om mig.
Jag är 32 år gammal.
Söker folk att lira o ha skoj med

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem

fick hem mitt ps4 idag och vill gärna ha lite mer folk att lira med! kommer främst spela destiny när det kommer men är öppen för förslag. PSN: nsvanfors

Permalänk
Medlem

Dezpite

Jag lirar Battlefield 4, Minecraft och ska börja med Destiny och FIFA 15.

Permalänk
Medlem

PSN: zareem

Jag kör mest diablo3 och watchdogs men nu när nhl kommer snart så lär det bli en och annan timme på det. Bara lägga till

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

PSN: Alliadria

23 År från Malmö

Har headset
Äger bara Cod Ghosts och Watchdogs som man kan spela multiplayer på men köper gärna andra spel om nån har nått bra tips.

Ska införskaffa Destiny när det släpps och tar gärna emot vänförfrågningar!

Har Ps3 också.

Permalänk

PSN: Rastaration

Snubbe på 23 år som knegar hårt på dagarna så spelar endast på kvällar och helger. för det mesta Diablo 3 men öppen för förslag gällande andra roliga multiplayer spel.

Permalänk
Medlem

Anda gärna mig
Psn: juckeyy

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

ENightingale är mitt PSN ID. Spelar just nu TLOU och Destiny. Lär införskaffa fler spel allteftersom att några jag bryr mig om kommer ut. Adda gärna.

Visa signatur

i7 4790k @ stock, 16gig ram @1866mhz, GTX TITAN @ stock kylare 1000ghz; Soundblaster Zx som driver AKGQ701/ATH-M50.

Permalänk

Behöver vänner, haha :P

Behöver folk att lira med, PSN ID InitializeFox

Eftersom att de jag umgås med sitter på gamla 360 maskiner

Destiny inom någon vecka, sedan GTAV när det kommer i

Ass creed black flag, nfs, thief, sedan massa free-to-play spel

BF Hardline när det kommer

Permalänk

Psn: DunderpuffranN
Ps4
Spel: Destiny, Trails Fusion, MGS-Ground Zero, The Last Of Us Remastered, NFS Rivals, Watch Dogs, Killzone Shadow Fall

Söker för tillfället folk att lira Destiny med. Mest PVE och kommande raids.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H700i - ASUS Z390-F Strix - 32GB Vengeance PRO 3200Mhz - Intel I9 9900k - PALIT 2080 TI - Corsair HX850 - 500Gb Sandisk Ultra SSD - 1TB Samsung SSD - Custom Watercooled

Corsair K70 Lux RGB - Logitech G502 - Astro A50 - Acer Predator 35" Curved 200hz

Permalänk
Medlem

Psn: Arvoton88

Lirar: Ghosts, Bf4. Destiny beställt kommer i veckan. Fått upp ögonen för mitt ps4 igen efter att ha fått en defekt xbone, sen kommer polarna köra vidare på ps så vi kör på det, lirar varje dag eftermiddagar/kvällar.

// Johan

Visa signatur

|| i5 4690k/Noctua DH-15/x2 Corsair AF140mm || Asus Z97-A || HyperX 16GB 2400Mhz || Nvidia GTX 780ti Referens || Kingston v300 120gb, Crucial m550 256gb, Crucial mx200 500gb || FD Integra M 650w || Corsair 750d/x3 Corsair AF140mm || Corsair K65 RGB || Qpad 5k || Corsair MM200 Extended || Corsair H2100 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av chiliboy:

Halloj SweC,

Hittar ingen officiell PS4 tråd (ursäkta om jag missat den) och skapar därför en ny tråd!
Har precis inskaffat en PS4 och söker nu lite trevliga svenska vänner att lira med i spel, är ett stort fan av att samla trophies så folk som gillar sånt är ju ett plus! (men inget måste).

PSN: chiliboy91

Har just nu: CoD Ghosts
På ingång: Knack, BF4, Fifa 14, AC IV, Killzone Shadow Fall samt Lego Marvel Super heroes!

Folk kan ju langa in PSN id:n här så kan folk lägga till
markera vänförfrågningar med "swec" så vet man!

/chili

Skrivet av ozo64:

RadiozoGC
AC4
Diablo 3
Destiny

Hej där.

aHIF heter våran klan på Destiny, vi raidar vog och ska börja med vog HC nu i veckan.
Vi söker 1st raidmember samt fler Social members.

I vår klan gör vi allt med varandra
* boostar låglevlade i svårare kontent,
*Pvp:ar
*Pve kontent i massor

Vi söker nu fler personer i guilden för att även så snart som möjligt kunna köra alt raids osv.
För mer information kan ni adda mitt psn konto så hörs vi där inne!

MVH
PSN: imagination90

Visa signatur

Grundare för: Alla Talar Svenska - Gemenskap
Discord hittar ni på vår hemsida: https://www.allatalarsvenska.nu/

|CPU: I7 4770K 4.0Ghz | MB: MSI Z87-G45 gaming|RAM: DDR3 HyperX 1600MHz 16GB |GPU: MSI nvidia GTX 1070 | Skärm: Asus VG248 144Hz | Burk: Fractal Design Define R4 artic white |SSD: Samsung SSD 840 Evo 120GB + 240 | Nätagg: Cooler Master 600W | HDD: Seagate Barracuda® 1TB SATA 6Gb/s 7200rpm | Wifi nätverkskort: ASUS PCE-AC68 AC1900 | OS: Wind 10 | Tangentbord: SteelSeries APEX 350 |Mus: SteelSeries Rival |Hörlurar : SteelSeries H

Permalänk
Medlem
Skrivet av DuNdErPuFfRaN:

Psn: DunderpuffranN
Ps4
Spel: Destiny, Trails Fusion, MGS-Ground Zero, The Last Of Us Remastered, NFS Rivals, Watch Dogs, Killzone Shadow Fall

Söker för tillfället folk att lira Destiny med. Mest PVE och kommande raids.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej där.
Vi söker medlemmar till vår svenska klan. Vi raidar VoG och ska börja köra HC denna veckan. Vi kommer även att ha en normal grupp om någon vecka.
http://www.sweclockers.com/forum/84-spelkonsoler-och-konsolsp...

Adda gärna imagination90 och muppfan på psn. mvh

Visa signatur

Grundare för: Alla Talar Svenska - Gemenskap
Discord hittar ni på vår hemsida: https://www.allatalarsvenska.nu/

|CPU: I7 4770K 4.0Ghz | MB: MSI Z87-G45 gaming|RAM: DDR3 HyperX 1600MHz 16GB |GPU: MSI nvidia GTX 1070 | Skärm: Asus VG248 144Hz | Burk: Fractal Design Define R4 artic white |SSD: Samsung SSD 840 Evo 120GB + 240 | Nätagg: Cooler Master 600W | HDD: Seagate Barracuda® 1TB SATA 6Gb/s 7200rpm | Wifi nätverkskort: ASUS PCE-AC68 AC1900 | OS: Wind 10 | Tangentbord: SteelSeries APEX 350 |Mus: SteelSeries Rival |Hörlurar : SteelSeries H

Permalänk

PSN: PMP2005
Bara att lägga till

Permalänk
Medlem

Psn: Tottski
Spel: Fifa 15 och Destiny.
Bara att adda, spelar rätt mycket.

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem

jontE078 mest BF4 och Call of duty AW Det är bara att adda mig och tjata lite om du spela dessa spel

Visa signatur

E8400@3.0_P35-PS3_2048DDR2_4870 512

Permalänk
Medlem

Psn : olsa130

Adda mig, spelar The last of us och kommer lira Gta när det har släppts.

Permalänk
Medlem

PSN: BLACKARMY-AIK
Spel: AC: Black Flag, AC: Unity, Battlefield 4, Killzone Shadow fall, NFS: Rivals, Wolfenstein: The New Order, The Last of us: Remastered, Desitny, Alien: Isolation.
Kommer även att skaffa Far Cry 4, The Crew.

Bara att adda.

Spelar även en hel del PS3.

Visa signatur

Xbox live: micke9900, Playstation network: BLACKARMY-AIK

Permalänk
Medlem

Spelar mycket AC Unity och precis införskaffat Destiny.
Adda Kimpich.

Tack för denna tråd

Visa signatur

Stationära: Chassi: Fractal Design Define R4 Svart Moderkort: ASUS Z170 PRO GAMING CPU: Intel Core i7 6700K Kylning: Thermalright true spirit140 power Ram: HyperX 16GB 2133MHz GPU: Asus GTX 1070 FE Lagring1: 120GB Sanddisk Extreme Lagring2: WD Black 1TB PSU: Fractal Design Integra 750W Kringutrustning: Corsair H2100 Corsair K70 RGB Razer Deathadder Logitech Z Cinema Benq 24" XL2411 Bärbar: Lenovo Y50-70 Konsol: Playstation 4

Permalänk

FreeFleeX

Tjena! Heter FreeFleex på PSN.

Spelar just nu GTA V och FIFA 15.

Visa signatur

It's gonna be LEGEN wait for it DARY! LEGENDARY!

Permalänk

PSN: Diofantos, 32 år
Spelar GTA V.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anwest:

Ja, lite fler PS4-vänner vore skoj! Gärna fler som är +30 men verkligen inget "krav"
Spelar mest MLB 14 The Show och Fifa.

AndWes heter jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Namn: flexarn1 börja precis spela destiny och lite bf4 adda gärna😃

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Adda mig spelar fifa 15 på ps4 vitasi-rsx