Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk

Här är en guide på vilka amiibo figurer som passar till vilka spel.

http://www.polygon.com/2014/10/31/7140959/which-amiibo-work-w...

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 5700 I AMD Radeon 6750 XT I W10
Stationär Extra: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 270 X I Ubuntu 24.04.3
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti I W11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Får hoppas att dom lägger till Link till MK8 och även Zelda till Hyrule Warriors.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Hört någon mer exakt tidpunkt när MK8 dlc 1 ska släppas? Står bara november och nu är det ju november.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faulisto:

Hört någon mer exakt tidpunkt när MK8 dlc 1 ska släppas? Står bara november och nu är det ju november.

Undrar jag med. Lite vagt att säga bara November. Jag vill veta om det är idag eller om en månad i slutet av November.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

Tror ni Super Smash 4 kommer bli stort tävlingsmässigt? Stora turneringar osv

Permalänk
Medlem

Fortfarande... finns det ingen sida som har info om när första DLCn kommer till Mariokart 8? Måste vara någon som vet exakt datum? Hela november duger inte som svar.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bejje:

Fortfarande... finns det ingen sida som har info om när första DLCn kommer till Mariokart 8? Måste vara någon som vet exakt datum? Hela november duger inte som svar.

Jag skulle tro att datum lär komma i veckan som kommer. Vi är inne i november nu och måndag blir dessutom första arbetsdagen i november. Jag skulle gissa på vecka 2 eller 3 i november samt onsdag/torsdag (vilken dag som eShop uppdateras) i veckan. Men det är mest bara min gissning. Jag ser ingen anledning till att DLC-släppet skulle skjutas upp till december, nya innehållet bör vara rätt väl testat, Nintendo skjuter sällan/aldrig upp lanseringar samt att det de släpper faktiskt brukar fungera vid lansering (till skillnad från mer eller mindre alla andra).

Det bör definitivt inte vara långt kvar iallafall. Jag måste nästan köpa paketet med, trodde jag redan gjort det men icke.

Permalänk
Skrivet av Gelantious:

Får hoppas att dom lägger till Link till MK8 och även Zelda till Hyrule Warriors.

Ja återstår att se hur Nintendo tänker göra. Figurerna ser fina ut i alla fall.

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 5700 I AMD Radeon 6750 XT I W10
Stationär Extra: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 270 X I Ubuntu 24.04.3
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti I W11

Permalänk
Medlem

Fortfarande ingen DLC till MK8? Jag har inte ens slagit på min Wii U på typ 3 veckor så jag har ingen koll.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Slutet av november tydligen. Fortfarande inget specifikt datum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TraxMate:

Slutet av november tydligen. Fortfarande inget specifikt datum.

Vart står det att det är slutet av november?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nintendo direct ikväll för dem som är intresserade https://www.nintendo.co.uk/Misc-/Nintendo-Direct/Latest-Nintendo-Direct/Nintendo-Direct-698557.html Kommer snackas om spel som kommer den närmsta framtiden och 2015 och vem vet, kanske nån surprise?

Visa signatur

| Fractal design XL | Cooler Master V700 80+ Gold | MSI Z77A-G45 ATX | i5 2500k @ 4.4ghz| Noctua NH-D14 | Sapphire HD 7970 dual-x 3GB @1150/1600 1.2v | 8GB Corsair xms3 @1333mhz | A-data sx900 256GB ssd | WD black 7200rpm 1TB | Seagate Desktop SSHD 2TB |

Permalänk
Medlem

Dra mig baklänges. Majoras Mask remake, äntligen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Thornblom:

Kommer bli grymt bra. DLC för Mario kart släpps också 13 november

Visa signatur

| Fractal design XL | Cooler Master V700 80+ Gold | MSI Z77A-G45 ATX | i5 2500k @ 4.4ghz| Noctua NH-D14 | Sapphire HD 7970 dual-x 3GB @1150/1600 1.2v | 8GB Corsair xms3 @1333mhz | A-data sx900 256GB ssd | WD black 7200rpm 1TB | Seagate Desktop SSHD 2TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Riwdo:

Kommer bli grymt bra. DLC för Mario kart släpps också 13 november

Nice

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nytt Sonic till 3ds samt Wii U är inte heller fel.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Poddan:

Ja, Super Mario Sunshine är tidernas skönaste lir Windwalker i HD måste spelas om också förstår jag. Ett Wii U basic i vitt för tusingen hade suttit fint..

Jag tänkte att en vit konsol hade varit fint istället för svart. I förrgår var jag inne på Media Markt där dom har en vit konsol man får provspela på. Styrspakarna med gummi var helt gul/bruna och inget man kunde tvätta bort, då ändrade jag mig ganska snabbt

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Thornblom:

Riktigt härligt! Förhoppningsvis blir det en uppgradering till en New 3DS XL lagom tills jag köper det där spelet. Med tanke på hur väl utförd OoT 3D blev så är förväntningarna riktigt höga.

Permalänk
Medlem

Det finns även ett Pikmin 3-demo till Wii U tillgänglig för nedladdning. För de som är intresserade att testa spelet

Permalänk
Inaktiv

Ännu mer Amiibos på väg tydligen: http://www.eurogamer.net/articles/2014-11-11-nintendo-shows-o...

Permalänk
Medlem

rosalina mums!

även om jag inte vet vem hon är direkt, men söt är hon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av olivia.m:

rosalina mums!

även om jag inte vet vem hon är direkt, men söt är hon!

Spela "Super Mario Galaxy" så får du veta

Permalänk
Medlem

Verkar som att man ladda ned dlc nu. Kan inte bekräfta det än dock..

Visa signatur
Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Thornblom:

Verkar som att man ladda ned dlc nu. Kan inte bekräfta det än dock..

fick nyss dlc för Hyrule warriors

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Det går ju inte heller att säga att MK8 är dåligt utan DLC.
Eller att de inte släppt ett komplett spel.

de släppte ett komplett spel, som sen uppdaterades och numera helt klart inte längre är komplett, som det ser ut.

om du inte köper all DLC då givetvis.

Skrivet av solemn:

Jag förstår inte riktigt hur du menar med "gisslan för spelen". Det är ju extra-material i princip, inget som man måste köpa om man inte vill. Men det ger ju ett mervärde om man har lirat mycket Mario Kart och tröttnat på dom gamla banorna. Jag gillar't! Men tycker det är lite synd att nästa DLC inte kommer ut förrän i Maj 2015 (!).

att ha väldigt långt tid mellan är ju hela tanken med att skjuta upp de möjliga ägarbytena av spelet.

dessutom skulle bli mer uppenbart att det faktiskt inte tar ett skitstort företag ett halvår att skapa några bilbanor om de istället kom veckorna efter, vilket då hade urholkat det upplevda mervärdet, och tydliggjort mjölkningen.

Skrivet av olivia.m:

Jag undrar varför Wii U inte får RE remake HD, kom inte så långt i Wii versionen, eller rättare sagt så dog jag från första fienden och har inte spelat sen dess

Har bara hört bra saker om Eternal Darkness så hoppas verkligen att den kommer någon gång till wii u...

lär ju inte bli så mycket lättare med WiiUpadda iof. har du prövat:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=172405

mer rakt pangande, än de traditionellt jobbiga RE-kontrollerna. jag kan förstå att redan första hindret blev ett hinder. pansarvagnskontroller kan ha sin charm, man ja..

Skrivet av Lakanman:

Jag tänkte att en vit konsol hade varit fint istället för svart. I förrgår var jag inne på Media Markt där dom har en vit konsol man får provspela på. Styrspakarna med gummi var helt gul/bruna och inget man kunde tvätta bort, då ändrade jag mig ganska snabbt

veckans 350 lortiga ungar som var och en innan klämt på allt i butikerna som de andra 350 ungarna innan klämt på är nog inte helt representaativt för vad hemmabrukets kontamineringsytor kan ge på samma tid.

Skrivet av Swedish Berserk:

1 vilken konsoll är vilken?

2. vilken handkontroll är vilken till konsollen, och till vilka spel?

3. vilken spelfigur kan vara med i vilket spel?

förvirringen är fulländad!

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Konsolgrävare
Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AndreaX:

veckans 350 lortiga ungar som var och en innan klämt på allt i butikerna som de andra 350 ungarna innan klämt på är nog inte helt representaativt för vad hemmabrukets kontamineringsytor kan ge på samma tid.

Vitt gummi har en tendens att gulna med tiden. Tex så köpte jag ett vitt gummiskal till min iphone och jag har inte telefon på några smutsiga ställen. Dröjde ca 2 månader så började den bli gul :/. Jag har googlat runt lite och det verkar som fler gnäller över att dom lätt blir bruna.

Fick lite köpsug ikväll så jag la en order på Mario Kart 8

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Första MK8 add-on packet till MK8 kom för nån dag sen, jäklar va kul dom nya banorna till MK8 är! Har spelat några timmar med sambon och banorna känns riktigt utmanande och snabba

Vad tycker ni andra som köpt/provat dom?

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Inaktiv

Med tanke på att det där hamnar lite i en gråzon tänker inte jag kommentera det så mycket (eh, jag är ju hedersmedlem trots allt ) men det faktum att det faktiskt går att köra Gamecube-spel utan emulation på konsoll två generationer senare och kunna samla både Gamecube, Wii och Wii U i samma konsoll är faktiskt riktigt häftigt. Gamecube VC borde definitivt vara möjligt officiellt, att göra det i Wii-läget borde ju vara ett alternativ annars.

Nu antar jag att en del Wii-stöd kan försvinna i senare Wii U-revisioner så det lär nog krävas en lösning som fungerar i Wii U-läget för Nintendo.

Men ja, jag vill ha detta. Officiellt. Det hade varit så awesome:

Skrivet av Hurtigbullen:

Första MK8 add-on packet till MK8 kom för nån dag sen, jäklar va kul dom nya banorna till MK8 är! Har spelat några timmar med sambon och banorna känns riktigt utmanande och snabba

Det blev ett köp i fredags för mig. Tänkte egentligen köpa det för längesedan men aldrig blivit av. Men nu när det äntligen var ute så var det lite lättare.

Jag har själv bara hunnit med att köra igenom Hyrule-kuppen en gång. Batteriet var nästan slut så blev inte mer än så. Gamepaden är laddad men inte hunnit fått tid/ro att starta upp det igen. Gillade dock vad jag såg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigbullen:

Tyckte dom nya banorna va grymma, väl värt pengarna.

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB