Permalänk
Medlem

gtx 970 gaming g1 3200 kr!

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=2809955

Finns alltså för 3199 på NetOnNet just nu. Bör man slå till eller kan de eventuellt komma nå vettigare under julrean? Ska ju vara ett av de bästa gtx 970 korten och har aldrig sett det komma under 3500.. Nu ligger det ju på 3200 så!

Vad säger folket?

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem

Vänta nog lite med det, köpte min igår från inet för bara 2999kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

Vänta nog lite med det, köpte min igår från inet för bara 2999kr.

Nej, du köpte den billigare varianten.

OP, jag hade lätt slagit till om du ändå ska köpa ett 970.

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem

Det har du rätt i, såg inte att det var g1 modellen. My bad

Permalänk
Avstängd

Ett givet köp, tveka inte.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem

Vad är skillnaden mellan den billigare och dyrare 970?

Permalänk
Medlem

Får det plats i mitt H440 utan problem? Någon som vet säkert? Läst att det ska vara bland de längsta av GTX 970..

edit: kom på just nu att det är 1x 6-pin och 1x 8-pin, finns det något GTX 970 som har 2x 6-pins kablar?

Jag kör just nu med sleevade kablar, 2 st 6-pins, inte så jättesugen på att köpa en till sleevad kabel =(

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

Får det plats i mitt H440 utan problem? Någon som vet säkert? Läst att det ska vara bland de längsta av GTX 970..

edit: kom på just nu att det är 1x 6-pin och 1x 8-pin, finns det något GTX 970 som har 2x 6-pins kablar?

Jag kör just nu med sleevade kablar, 2 st 6-pins, inte så jättesugen på att köpa en till sleevad kabel =(

ZOTAC och EVGA har det.

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vitasi:

Vad är skillnaden mellan den billigare och dyrare 970?

Skillnaden är: backplate, fler värmeavledningsrör, högre coreclock, cherrypicked, sen har windforce ngn plastkylare medans g1 har metall

Cherrypicked kanske de inte är men de säger att endast de bästa brädorna blir g1