Permalänk
Avstängd

ANSÖK! Vanilla Minecraft Server 1.7.9

Hej
Jag och min kompis har en minecraftserver. Vi har ett maxantal på 12 spelare samtidigt på servern och nu är det så att vi vill få in lite till spelare på den. Servern är en rätt "klassisk" privat minecraftserver med olika städer osv. Om detta låter intressant så föreslår jag att ni ansöker till denna servern! För att ansöka så kan ni antingen svara på denna tråden eller skicka ett privat meddelande till mig. I ansökningen ska det stå varför just DU ska få komma in på servern och sen om ni har skype så får ni mer än gärna skrive deb i ansökningen. Såklart så är än lång och bra ansökning mer lockande!

Hoppas att ni ansöker!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrRaspy:

Hej
Jag och min kompis har en minecraftserver. Vi har ett maxantal på 12 spelare samtidigt på servern och nu är det så att vi vill få in lite till spelare på den. Servern är en rätt "klassisk" privat minecraftserver med olika städer osv. Om detta låter intressant så föreslår jag att ni ansöker till denna servern! För att ansöka så kan ni antingen svara på denna tråden eller skicka ett privat meddelande till mig. I ansökningen ska det stå varför just DU ska få komma in på servern och sen om ni har skype så får ni mer än gärna skrive deb i ansökningen. Såklart så är än lång och bra ansökning mer lockande!

Hoppas att ni ansöker!

Om du vill ha en lång ansökning så kanske du ska skriva lite mer om servern än att det finns olika städer. Du kan till exempel skriva om ni använder plugins (isf vilka det är), Vad ni/du har för server och internet, om den är uppe 24/7 eller när du har tid, vilka åldrar ni söker och hur gamla ni själva är. Och sen finns det ju mycket mer att berätta.

Hoppas att ni lyckas bra med servern

Permalänk
Avstängd

Det är en 24/7 server och vi använder inga plugins. Helst vill vi ha en ålder på 12 år eller över!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

jag vill gärna komma in på din server för att spela in på youtube. mitt minecraftnamn är heakingen snälla!!!