Permalänk

Phantom glass?

Finns detta skärmskydd att köpa i Sverige?

Permalänk
Medlem
Skrivet av klinkhammar:

Finns detta skärmskydd att köpa i Sverige?

Min gissning skulle vara att det kommer dröja något innan de säljs över disk här i Sverige. Tills dess kan man dock beställa från hemsidan.

Permalänk
Medlem

Går det att köpa någon annanstans än deras hemsida?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Går det att köpa någon annanstans än deras hemsida?

Jo. http://www.phantom.glass/where-to-buy/

Permalänk

Annars finns ju copter exoglass som typ är samma sak. Använder det själv på min G3 och är jättenöjd!

http://shop.copter.com/en/exoglass/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Men därför vi bor i Sverige så är de nog enbart från Phantom glass egna sida som gäller känns det som och också enklast vid garanti ärenden.

Själv enormt lockad att köpa mig detta och skickat en fråga till dom om jag måste stå för frakten om dom skickar ut ett nytt skärmskydd på garanti ärende om det skulle gå sönder.

Misstänker att man åker på 11.96 Canada dollar med Canada Post vid ett sådant tillfälle.

Lifetime Warranty

Phantom Glass is covered under a lifetime warranty.
How It Works
Phantom Glass comes with a lifetime warranty. There are no long, rambling legal disclosures. Simply fill out the form below, with the following information:
Your mailing address
A picture of the problem
A picture of your receipt
The device you purchased Phantom Glass for
It is that simple!
Upon submission of the form, we will ship out your replacement product. There’s no need to panic! We will contact you directly should there be any issues with the submission. If you have any trouble, feel free to email our Warranty Department at warranty@phantom.glass.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Fick nyss svar från Phantom glass support och om produkten skulle gå sönder så skickar dom ut en ny produkt helt kostnadsfritt till Sverige.

Kändes väldigt tryggt och bra och att dom tror på produkten dom säljer.

Livstidsgaranti är väll för att dom räknar med att folk byter telefoner ganska ofta.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Väcker denna tråden till liv lite med en del frågor

Hur står sig Phantom glass nu mot andar produkter som bygger på samma koncept med gorilla glas, vilket märke bör man välja? Finns sådana här skydd i gorilla glass 5 än? Och hur är det att använda ett sådant skydd om någon här har, eller behövs det äns på dagens mobiler?

Det är till en Samsung S7 som jag letar till.
Tack!

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.