Permalänk

Reserv Pci kabel

Hej
Finns det någon möjlighet att köpa enbart pci kablar av er?
Mvh bobin

Permalänk
Medlem
Skrivet av TantmedHatt:

Hej
Mvh bobin

Vad är en PCI-kabel?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av TantmedHatt:

Hej
Mvh bobin

Hej Bobin,

Jag antar att du menar extra kablar till ditt HX850i? Vad är de exakt du behöver?

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Skrivet av Corsair Johan:

Hej Bobin,

Jag antar att du menar extra kablar till ditt HX850i? Vad är de exakt du behöver?

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

En PCI-E kabel som går till grafikkort, min är sönder sliten:P

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av TantmedHatt:

En PCI-E kabel som går till grafikkort, min är sönder sliten:P

Skapa en ticket på våran support-sida så skickar vi ut en ny.

http://corsair.force.com/

Permalänk
Medlem

Skapa en ticket på våran support-sida så skickar vi ut en ny.

http://corsair.force.com/

Skulle behöva lite ny molexkablar till mitt CX750M, går detta utan kvitto eller liknande? Ticket nr:6591095

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Laccy:

Skulle behöva lite ny molexkablar till mitt CX750M, går detta utan kvitto eller liknande? Ticket nr:6591095

Hej Laccy, kvitto behövs ja.

Permalänk
Medlem

Hej Laccy, kvitto behövs ja.

Ok. Finns det någonstans man kan köpa enstaka kablar då?

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Laccy:

Ok. Finns det någonstans man kan köpa enstaka kablar då?

Ja här kan du köpa olika kablar, om du inte får upp att du kan köpa så scrolla ner och ändra till Global english.

http://www.corsair.com/en/parts-and-accessories/power-supply-...

Permalänk
Medlem

Hur löser man frakt? Det verkar inte gå att få frakt till Sverige? Eller gör jag något galet?

Annars, hur lång tid tar det med frakt inom USA, ska dit nästa vecka så kan eventuellt beställa till hotellet..

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av babbelfisk:

Hur löser man frakt? Det verkar inte gå att få frakt till Sverige? Eller gör jag något galet?

Annars, hur lång tid tar det med frakt inom USA, ska dit nästa vecka så kan eventuellt beställa till hotellet..

Hej,

Om du är ute på sidan, scrolla ner och välj global english, då ska de gå att beställa till Sverige. Jag kan inte svara på hur lång tid frakten tar i USA, det är nog lite olika. Men jag kan försöka kolla upp.