Bästa bilspel till xbox 360

Permalänk
Inaktiv

Bästa bilspel till xbox 360

Hej! Är en 13-årig kille som behöver er hjälp!

Vill som sagt ha lite tips på bra bilspel till xbox 360. Kraven är att det ska vara bra grafik, någorlunda vekligt, och, jaa, det är väll typ det

Spelen jag kört o gillat är t.ex dirt-serien (tycker dock det blev lite väl mycket stunt o väl lite rally i dom sista), och forza horizon 2, som helt klart var det bästa någonsin... Spel jag gillat mindre har varit need for spee-serien.... Varför..?..? Joo, därför att det var lite väl mycket supersportbilar.... Gillar t.ex forza, som har allt från billiga fiat 500 till amerikanare och riktiga supersportbilar! O det faktumet att man kan ägna hälften av tiden till att uppgradera bilarna gör ju bara spelet ännu bättre! Har funderat lite på forza horizon, men är rädd att det kommer att kännas lite väl mycket som en försämring, nu när jag spelat 2:an... Kollat lite på forza motorsport, men dock känns det som att det är lite väl mycket banracing för min smak.... Gillar som sagt rally o veteranbilar.... Känns dock som en svår blandning... :/ Såå, vet inte om det är mycket som återstår nu.... :/ Men kom gärna med förslag!

Ah, ett kvalitetsinlägg avklarat....

Permalänk

Forza Motorsport 1-4 har alla fått väldigt bra recensioner och omdömen om man tittar på metacritic. Tyvärr har jag själv ingen erfarenhet av Xbox och Forza spelen.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

test drive unlimited 2 kanske kan vara något?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Forza Motorsport 4 är fantastiskt.

Permalänk
Medlem

Inget snack. Forza all the way!

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk
Medlem

Jag måste säga att forza 2 är det roligaste Forza jag har spelat. Främst då det är bra att spela med vänner. Man kan med en bugg sälja sista delen i listan genom att äga den första och kan då skapa sig ett tvåspelarläge som går att påverka med hur mycket man vinner per race.
Ska man köra själv så har jag inte testat mer än lite på tvåan då jag faktiskt inte äger en box själv
Det med forza jag och min kompis gillar är handlingen. Trimma en bil från lite eller helt från vettet och ingen traction control på och då blir det riktigt roligt med överstyrt i kurvor.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800X3D | In Win 301 | Asus 5070Ti Prime OC Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Övrigt: Simrace fantast.

Permalänk
Inaktiv

Tack för svaren! Får nog bli Forza Motorsport 4!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koontra:

Forza Motorsport 4 är fantastiskt.

Kan bara hålla med!