Först vill jag bara anmärka att det är väldigt många här i tråden som har problem med läsförståelsen eller som bara kommer in och kommenterar utan att först läst igenom allas inlägg, men det är lätt hänt eftersom det är en lång tråd med flera långa inlägg.
För det andra, det är väldigt enkelt för moderatorerna på den här sidan att se om man kör med dubbla konton, dessutom bryter det mot reglerna. Om det är någon du borde misstänka som kör med dubbla konton så är det Greattech. Haft mitt konto i över 13 år så känns inte som jag behöver ytterligare ett.
Nej Greattech har inte svarat, utan istället valde att hänga ut mig när dom inte hade några bättre argument att komma med.
Visar ju bara vilket seriöst företag Greattech är. Och med mina två-tre senaste inlägg har jag försökt vara så tydlig som möjligt så att inget ska behöva missuppfattas, om vad som fortfarande är oklart i det här fallet.
Och som ni ser så svarar inte Greattech på det som framkommit (det tråden handlar om först och främst), bara det ger tydliga signaler att dom inte är seriösa.
Är inte speciellt förvånande att Greattech haft problem med ARN, dom har tidigare använt sig av svartarbetskraft. Men tänker inte gå in på det ytterligare i tråden eftersom jag tycker det är offtopic och hjälper inte TS, men jag valde att ta upp det tidigare i tråden eftersom Greattech valde att hänga ut mig helt från ingenstans och dessutom försökt få mig att sluta skriva.
Har aldrig sett något liknande här på Sweclockers, att ett företag helt öppet försökt smutskasta en annan forum-medlem.
Just det du tar upp verkar ju vara lite olika från Greattech sida. Mig har dom istället hänvisat till mail, och när dom märkte att det inte funka, ja då valde dom helt enkelt att gå offtopic och dra upp en gammal jobbansökan för att försöka förstöra min trovärdighet, istället för att svara sakligt och professionellt på kritiken som framfördes. Så dom är bara öppna när det passar deras egna intresse :).