GreatTech Stockholm AB, rapport och bedömning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greattech:

Hur kom du fram till att vi ringer varje gång för varje order? Det står klart och tydligt på tråden om att detta handlar om Hemleverans utan koppling till varken Posten eller DHL. Ringer inte DHL upp dig när man ska köra ut ett paket till dig? Då kunden har valt Hemleverans och vi bokar genom ett annat åkeri så blir det vi som får boka en utkörning med kunden. Hade kunden velat få "bevis" så hade vi kunnat maila ut dokument för utkörningen som bekräftar att datorn redan var utlämnad till åkeriet när vi ringde kunden. Inget vi har nekat till.

Vilken punkt är det vi och kunden inte kommer överens om?

Då du inte läser igenom alla inlägg och väljer att hoppa över stora delar så vore det bättre om du mailade in till vår support och fick personliga svar istället? Nej, din mail adress vill vi inte åt, det ser jag att vi redan har efter din jobb ansökan hos vid olika tillfällen?

- GT

Jag utgår bara vad ni själva har skrivit och frågar hur det ligger till.

Varför du nämner min jobbansökan i den här tråden tycker jag är ytterst märkligt, eller tycker du det är relevant att ni anlitar svartjobbare också? Tillför det tråden något? Inte vidare professionellt och sitta och diskutera folks jobbansökan i en öppen tråd här på Sweclockers, kommer bara få er att se ännu dummare ut.
Känns som det börjar gå lite väl offtopic nu.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Greattech
Skrivet av muSashi:

Jag utgår bara vad ni själva har skrivit och frågar hur det ligger till.

Varför du nämner min jobbansökan i den här tråden tycker jag är ytterst märkligt, eller tycker du det är relevant att ni anlitar svartjobbare också? Tillför det tråden något? Känns som det börjar gå lite offtopic nu.

Jag har inte varit med här från början men läst flera trådar där dit namn dyker upp med mycket märkliga anklagelser inlägg som inte har något med verkligheten att göra. Detta efter att du inte har blivit beviljad jobb hos oss under ett par tillfällen då dit namn dök upp med koppling till jobbansökan. Jag vet inte riktigt vad du antyder med svartjobbare, syftar du på att du ansökte jobbet svart trots att vi har haft annonser överallt under flera tillfällen?

Sedan skulle jag uppskatta om du inte ändrade dina inlägg i efterhand utan tydligt markerar att du har gjort ändringar.

EDIT: Nej, det handlar inte om någon jobbansökan utan hur du gång på gång efter din jobb ansökan kommer ut med anklagelser om allt möjligt på Sweclockers specifikt mot GT. Jag kunde inte utesluta att du var en tidigare kund som inte varit nöjd med dit köp och att detta är källan till dina inlägg sen flera år tillbaka, sedan upptäckte jag att kopplingen är din jobbansökan/intervju.
Du får gärna ta detta privat med mig om du något emot oss som bolag. Inget vi behöver ta öppet.

- GT

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingKunta:

Jag uppfattar detta bolag som väldigt "oärligt", då andra större bolag skulle ha skött information och kommunikationen mycket bättre. Får även intrycket av att de gör såhär med flit, jag är inte den första som klagar över deras krav på att man ska betala vid "felaktig" avbeställning men ändå så har de ej gjort informationen tydligare.

Man får lite vad man betalar för. Jag tycker det är värt att betala något mer och köpa från ett företag som jag känner förtroende för. Det är värt det när något strular. Baserat på din beskrivning skulle jag inte kalla Greattech oärligt, bara ett ganska vanligt litet företag med allt vad det innebär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greattech:

Jag har inte varit med här från början men läst flera trådar där dit namn dyker upp med mycket märkliga anklagelser inlägg som inte var något med verkligheten att göra. Detta efter att du inte har blivit beviljad jobb hos oss under ett par tillfällen då dit namn dök upp med koppling till jobbansökan. Jag vet inte riktigt vad du antyder med svartjobbare, syftar du på att du ansökte jobbet svart trots att vi har haft annonser överallt under flera tillfällen?

Sedan skulle jag uppskatta om du inte ändrade dina inlägg i efterhand utan tydligt markerar att du har gjort ändringar.

- GT

Du får gärna specificera, vilka trådar du syftar på med märkliga anklagelser, annars blir det svårt att kommentera det.
Jag har aldrig blivit beviljad jobb hos er under ett par tillfällen. Och du vet mycket väl vad jag syftar på med svartjobbare, och självklart hade jag aldrig accepterat ett jobb hos er om ni erbjudit mig det svart, men tänker inte diskutera det ytterligare här.

Jag skulle också uppskatta om du inte heller ändra dina inlägg i efterhand eller tog bort dom helt och hållet.

Vad är det för anklagelser jag kommer mot er i olika trådar? Det här börjar ju bli intressant, jag försöker bara få reda på fakta vad som har hänt i just detta fall.

Vi är här för att diskutera det som TS har skrivit och inte min jobbansökan eller vad jag har skrivit i tidigare trådar.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Greattech
Skrivet av muSashi:

Du får gärna specificera, vilka trådar du syftar på med märkliga anklagelser, annars blir det svårt att kommentera det.
Jag har aldrig blivit beviljad jobb hos er under ett par tillfällen. Och du vet mycket väl vad jag syftar på med svartjobbare, och självklart hade jag aldrig accepterat ett jobb hos er om ni erbjudit mig det svart, men tänker inte diskutera det ytterligare här.

Jag skulle också uppskatta om du inte heller ändra dina inlägg i efterhand eller tog bort dom helt och hållet.

Vad är det för anklagelser jag kommer mot er? Det här börjar ju bli intressant, jag försöker bara få reda på fakta vad som har hänt i just detta fall.

Vi är här för att diskutera det som TS har skrivit och inte min jobbansökan eller vad jag har skrivit i tidigare trådar.

Du hittar säkert dina inlägg om du söker efter det. Du lär hitta ett par stycken närmaste tiden direkt. Jag skrev inget om att du har blivit beviljad utan endast att du har ansökt om jobb hos oss under flera tillfällen, om du inte har ansökt om svartjobb, vi har inte frågat efter svartjobb? Hur kommer ordet svartjobb i ärendet? Du får gärna diskutera detta vidare med mig (PM).

Eftersom både kunden och du har fått svar så får du gärna fortsätta diskutera detta vidare med mig (PM).

- GT

Permalänk
Medlem

Skamligt och omoget bemötande från ett företags representant i en konflikt!

Det är inte såhär man hanterar sina missnöjda kunder och sannerligen inte öppet och sen ovanpå det sitta och aktivt leta efter en person som ger negativ respons på ens inlägg

Uppfattar det som ytterst oseriöst och personen som svarar här borde börja ordentligt tänka igenom sina svar och ta sig en rejäl funderare på vilken typ av ansikte det ger företaget utåt
Men antar väl att det är ägaren själv eller någon annan personligt kopplad till företaget eftersom denne hanterar det på detta sätt och verkar personligt förolämpad av negativa svar och omdömen istället för att hantera det distansierat och proffsigt.

Tråkigt, oavsett vem/vilka som har fel eller rätt.

Luktar Sekvencia/PC superstore hantering lång väg.

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greattech:

Du hittar säkert dina inlägg om du söker efter det. Du lär hitta ett par stycken närmaste tiden direkt. Jag skrev inget om att du har blivit beviljad utan endast att du har ansökt om jobb hos oss under flera tillfällen, om du inte har ansökt om svartjobb, vi har inte frågat efter svartjobb? Hur kommer ordet svartjobb i ärendet? Du får gärna diskutera detta vidare med mig (PM).

- GT

För du börjar dra upp privata jobbansökan som inte tillför tråden något överhuvudtaget, och vill att man mailar dig privat för att få svar på frågor. Det tycker jag är ytterst märkligt, eftersom du annars är så duktig på att svara. Men när det kommer det till det väsentliga, då vill du ta det privat istället.
Och jag har redan sagt att jag inte vill diskutera svartjobb ytterligare och hänga ut er som företag, men vi båda vet vad jag menar, och jag hoppas ni har löst era problem för det här var för ett par år sen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

Det är inte såhär man hanterar sina missnöjda kunder och sannerligen inte öppet och sen ovanpå det sitta och aktivt leta efter en person som ger negativ respons på ens inlägg

Uppfattar det som ytterst oseriöst och personen som svarar här borde börja ordentligt tänka igenom sina svar och ta sig en rejäl funderare på vilken typ av ansikte det ger företaget utåt
Men antar väl att det är ägaren själv eller någon annan personligt kopplad till företaget eftersom denne hanterar det på detta sätt och verkar personligt förolämpad av negativa svar och omdömen istället för att hantera det distansierat och proffsigt.

Precis så jag känner, börjar kännas lite som ett hot när han sitter och letar upp gamla jobb ansökan mellan mig och deras företag...Och i princip säger "Vi vet vem du är så tänk på vad du skriver".

Visa signatur

Permalänk
Greattech
Skrivet av muSashi:

Och jag har redan sagt att jag inte vill diskutera svartjobb ytterligare och hänga ut er som företag, men vi båda vet vad jag menar, och jag hoppas ni har löst era problem för det här var för ett par år sen.

Du får gärna utveckla och hänga ut oss som företag med det du antyder om svartjobb. Jag vet faktiskt inte vad du menar, vilka problem är det vi skulle löst för ett par år sen? Vill du inte göra det öppet kan du även skicka PM.

- GT

Permalänk
Greattech
Skrivet av muSashi:

Precis så jag känner, börjar kännas lite som ett hot när han sitter och letar upp gamla jobb ansökan mellan mig och deras företag...Och i princip säger "Vi vet vem du är så tänk på vad du skriver".

Skrivet av godspeed:

Nej, självklart har vi inget emot inlägg som är negativ. Det dyker både upp positiva och negativ inlägg som vi besvarar. Men om en användare gång på gång dyker upp och kommer ut med inlägg som inte stämmer överens med verkligheten där han bland annat hävdar att vi har felaktiga köpevillkor utan fakta så måste det finna en orsak till alla dessa inlägg från samma användare under alla dessa år. Då källan till alla dessa inlägg är ett jobb ansökan så skrev jag ut det. Det handlar inte varken om kritik eller negativ inlägg utan riktade anklagelser mot företaget detta oavsett vad tråden handlar om.

Detta handlar inte om ett negativ inlägg från en användare från en tråd utan en användare som av okänd anledning för mig har ett problem med GT.

- GT

Permalänk
Skrivet av godspeed:

Inte vara negativ, men brukar vara normalt förfarande när GT kommer in i tråden Men rätt underhållande.

Hur som hoppas TS fått sitt svar på frågan. GT är ingen idé att tjafsa med, kommer ju inte framåt med diskussionen precis (som du ser om du läser tråden).

Ha en bra söndag

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greattech:

Nej, självklart har vi inget emot inlägg som är negativ. Det dyker både upp positiva och negativ inlägg som vi besvarar. Men om en användare gång på gång dyker upp och kommer ut med inlägg som inte stämmer överens med verkligheten där han bland annat hävdar att vi har felaktiga köpevillkor utan fakta så måste det finna en orsak till alla dessa inlägg från samma användare under alla dessa år. Då källan till alla dessa inlägg är ett jobb ansökan så skrev jag ut det. Det handlar inte varken om kritik eller negativ inlägg utan riktade anklagelser mot företaget detta oavsett vad tråden handlar om.

Detta handlar inte om ett negativ inlägg från en användare från en tråd utan en användare som av okänd anledning för mig har ett problem med GT.

- GT

Jag har kommenterat era trådar innan någon jobbansökan ens varit aktuell om jag minns rätt och varit här på forumet långt innan ni fanns som företag, så förstår inte riktigt vart du vill komma.
Och nej allt är inte negativt, jag försöker vara saklig och få reda på fakta, vad som stämmer och inte stämmer. Men i just detta fall så börjar du hänga ut mig och vill ta allt privat, vilket jag tycker är extremt oprofessionellt beteende. Istället för att hålla dig till topic.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greattech:

- GT

Men kära nån...
Det är bättre i det här läget att "bättre fly än illa fäkta" som det gamla ordspråket säger

Det är till och med bättre ni struntar i att helt besvara sådana anklagelser som dessa, än svaren ni givit i tråden även om det tycktes som att ni kunde besvara tråden i början utan att svara som en sårad tonåring

Inser inte du som personen bakom ert företagsnamn, att det skadar ert anseende allvarligt med trådar som de här oavsett bakgrunden till dem?

En personlig vendetta kan alla ha mot ett företag pga olika orsaker, men det råkar ALLA företag ut för som sysslar med försäljning eller service, tricket är bara att bemöta dem med fakta och inte öht dra in personliga åsikter eller ens ha en sådan vinkling på svaren att det kan ens antyda på att man tar illa upp personligen

Lyd ett råd från en som hanterar endast klagomålsärenden hela dagarna, ta ett chill-pill och tänk igenom dina svar ordentligt och hur du tror att de kan uppfattas av andra än den ni svarar, och ifall de på minsta sätt kan uppfattas som något annat än vad de är
För här, uppfattar iallafall jag det som något helt annat, man undrar starkt vad ni i er tur tjänar på att försöka hänga ut en person/användare på det omvända viset oavsett om han må avsky er som pesten pga något som hänt i det förflutna

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Inte vara negativ, men brukar vara normalt förfarande när GT kommer in i tråden Men rätt underhållande.

Hur som hoppas TS fått sitt svar på frågan. GT är ingen idé att tjafsa med, kommer ju inte framåt med diskussionen precis (som du ser om du läser tråden).

Ha en bra söndag

Tackar, insåg det nu efter att ha läst igenom en del äldre trådar och blev lite lätt förbluffad, tror ditt svar här är det enda med smileys här och som har en skön attityd, tror det behövs

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Märkligt sätt att kommunicera, från ett företags sida, om man vill att folk ska köpa saker från dem

Efter att ha läst denna tråden skulle jag aldrig få för mig att köpa något från företaget i fråga. Ska man få förtroende för ett företag vill man se goodwill och bra hantering av även dem som är "besvärliga". Då känner man sig trygg som kund.

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Du registrerar dig på sweclockers för att ta upp detta som hände för 8 månader sedan, eller är det någon mer bakomvarande anledning?

Såg ett annat inlägg här på sweclockers som berörde samma sak, som sagt så vill jag hindra detta från hända, inte så kul att bli av med 1500:-
Struntar fullständing i om jag får pengar eller inte, då det var längesen. Men folk lär googla runt när de ska handla från småsidor och förhoppningsvis hamnar de här.

Permalänk
Medlem

Ja det är ju fan att företag ska komma här och tro att de har rätt att försvara sig och ge svar på tal när det läggs fram obefogad kritik. Så vitt jag kan se så har Greattech svarat på i stort sett alla frågor, men ändå ska ni fortsätta tjafsa och gnälla.
Klart som fan de blir trötta när folk försöker lägga sina egna misstag på dem och målar ut dem som "oärliga" när de till synes har följt konstens alla regler.

"Kunden har alltid rätt" är handelns böldpest. Har inte handlat från Greattech tidigare, men efter den här tråden ska jag verkligen överväga dem till nästa köp. För övrigt säger väl en titt på vilka inlägg som "gillats" rätt tydligt vems sida den övervägande majoriteten står på.
Håll inte på och beställ en massa grejer som ni inte är säkra på att ni vill ha så slipper ni skapa en massa problem för er själva och företaget ni handlar av.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Skrivet av grovlimpa:

Man får lite vad man betalar för. Jag tycker det är värt att betala något mer och köpa från ett företag som jag känner förtroende för. Det är värt det när något strular. Baserat på din beskrivning skulle jag inte kalla Greattech oärligt, bara ett ganska vanligt litet företag med allt vad det innebär.

Oärligt var nog att ta i, men det var hur jag personligen upplevde det då. De gör säkert ett jättebra jobb vid tillfällen som inte går som detta.

Permalänk
Skrivet av Jonny Myran:

Ja det är ju fan att företag ska komma här och tro att de har rätt att försvara sig och ge svar på tal när det läggs fram obefogad kritik. Så vitt jag kan se så har Greattech svarat på i stort sett alla frågor, men ändå ska ni fortsätta tjafsa och gnälla.
Klart som fan de blir trötta när folk försöker lägga sina egna misstag på dem och målar ut dem som "oärliga" när de till synes har följt konstens alla regler.

"Kunden har alltid rätt" är handelns böldpest. Har inte handlat från Greattech tidigare, men efter den här tråden ska jag verkligen överväga dem till nästa köp. För övrigt säger väl en titt på vilka inlägg som "gillats" rätt tydligt vems sida den övervägande majoriteten står på.
Håll inte på och beställ en massa grejer som ni inte är säkra på att ni vill ha så slipper ni skapa en massa problem för er själva och företaget ni handlar av.

"Döm INTE GreatTech baserat på vad jag skrivit. Detta är MIN erfarenhet och jag tror att det hela uppstod pga ett missförstånd. Dock så kan ni få ut lite tips av det hela om ni tänker handla där. "

Permalänk
Inaktiv

Fick en deja-vu över denna tråd då detta företag varit i farten tidigare.

Jag dömer varken si eller så i dessa ärenden men det kan ju vara intressant för de inblandade att läsa:

http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/1323366-ang...

Permalänk
Medlem

Har varit nära att handla ifrån "Greattech" ett par gånger under åren
Men efter ett par trådar här på sweclockers och nu denna är jag glad att jag låtit bli det är allt jag säger

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingKunta:

"Döm INTE GreatTech baserat på vad jag skrivit. Detta är MIN erfarenhet och jag tror att det hela uppstod pga ett missförstånd. Dock så kan ni få ut lite tips av det hela om ni tänker handla där. "

Det förändrar inte det faktum att du sade att du tycker att företaget är oärligt (ja, jag vet att du har redigerat bort det nu).

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Skrivet av Jonny Myran:

Det förändrar inte det faktum att du sade att du tycker att företaget är oärligt (ja, jag vet att du har redigerat bort det nu).

Och det står jag fast vid, dock så borde det inte stå med i tråden, ingen nytta kommer ut av det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonny Myran:

Greattech är inget jag associerar med "Jävlar vad bra, här beställer vi". Flera trådar har varit uppe och bemötandet är under all kritik.

Noll goodwill. Dumförklarar kunderna. Skriver med en nonchalant stil. Drar upp offtopic-material(denna tråd, jobbsökandet).

Ett par " likes" ger jag heller inget för.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Ännu en gång är skojföretaget "Greattech" i blåsväder förstår inte varför man överhuvudtaget har något med det företaget att göra chansen att det skiter sig är överhängande. Så som "Greattech" svarat är antingen så är det ditt fel per automatik eller så är du en svartjobbare.

Här kommer ett grattis råd som inte kommer kosta er 1500kr håll er till dom kända aktörerna inte för att det är en garantin men troligtvis ett bättre bemötande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greattech:

Nej, din mail adress vill vi inte åt, det ser jag att vi redan har efter din jobb ansökan hos vid olika tillfällen?

- GT

Va i hela helvete? Här gott folk har ni hur seriöst detta företaget är, att öppet på ett forum dra upp någons jobb ansökan och använda det som något man kan basha dom med bara för att man inte har bättre argument att komma med, det var en tråd här för några dagar sedan som frågade hurvida Greattech var att ha att göra med, är detta fasonerna man får se från dom så kan jag ju lugnt säga att det finns ingen jag skulle rekommendera GT till, inte ens min värsta fiende.... Skamligt hur en företagsrepresentant kan bete sig på detta viset och tro att det är okej med det.

Permalänk
Skrivet av godspeed:

Tackar, insåg det nu efter att ha läst igenom en del äldre trådar och blev lite lätt förbluffad, tror ditt svar här är det enda med smileys här och som har en skön attityd, tror det behövs

hahahah XD Den som står bakom GT på swec har speciell attityd minst sagt:) Står i kraftig kontrast mot andra butiker.

Skrivet av Stoff3th3m4n:

Märkligt sätt att kommunicera, från ett företags sida, om man vill att folk ska köpa saker från dem

Efter att ha läst denna tråden skulle jag aldrig få för mig att köpa något från företaget i fråga. Ska man få förtroende för ett företag vill man se goodwill och bra hantering av även dem som är "besvärliga". Då känner man sig trygg som kund.

Är GT vi pratar om för dom är detta "normal".

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Kunzite:

Fick en deja-vu över denna tråd då detta företag varit i farten tidigare.

Jag dömer varken si eller så i dessa ärenden men det kan ju vara intressant för de inblandade att läsa:

http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/1323366-ang...

Väldigt bra källa, uppmärksammar den genom att lägga till den bland länkarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonny Myran:

Det spelar ingen roll om dom blir trötta på folk etc för att dom ifrågasätter och bashar GT, som ett företag har man jävlar i mig ett ansvar att bemöta saker och ting på en saklig nivå och försöka vara tillmötesgående inte som GT gjort i denna tråden, i princip dumförklarat alla som skriver och är emot dom samt att dom seriöst drar in en jobb ansökan i denna tråden som något form av hot? Pfff jävla pajasbutik och pajasfasoner från dom, dra nytta av dessa trådarna istället, ge fan i att handla hos detta företag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

hahahah XD Den som står bakom GT på swec har speciell attityd minst sagt:) Står i kraftig kontrast mot andra butiker.

Är GT vi pratar om för dom är detta "normal".

Förut var det deras VD som satt bakom nicket och skrev här på Sweclockers, hur det är nu för tiden vet jag dock inte. Antar att det varierar vem som svarar om man utgår från GTs tidigare trådar och svar. Men eftersom han verkar ta allt så himla personligt så skulle inte jag bli förvånad om det fortfarande är deras VD som sitter och svarar.

Visa signatur