Bilder på ditt senaste inköp (2015)

Permalänk

Hämtade mitt nya frontprinted Rainbow keycaps set från AliExpress på posten idag.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Idag kom det lilla 25mm f1.4 som sitter på kameran.
Och i och med det så är min Zeiss Jena Samling klar

Permalänk
Medlem

Wetrix + ...ett roligt puzzel spel som kan frustrera en som bara den. Powerstone var tyvärr sjukt jäkla repig ( får pengarna tillbaka, föredrar PS 2 ändå ) och verkar som någon har satt fast den i en vinkelslip och dragit på. Annars spelat det mesta på bilden 15 år tillbaka.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

GTA 5

7 stycken DVD skivor för installationen... mysigt

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Who's bad

Visa signatur

Main: MacBook Pro 16" [M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM]
Spel: Steam Deck LCD, PS5

Permalänk
Entusiast

Det var dags att lämna 3.5! Har lirat denna i en månad nu och tycker den har varit riktigt bra.

Players Handbook för D&D 5e.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Idag landade läderbandet jag beställde till klockan jag nyligen visade upp här. En klar förbättring utseendemässigt om ni frågar mig, matchar urtavlan bättre tycker jag.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Precis hemkommen ifrån en 3 veckors semester i Tokyo.
Och herregud vad man har handlat. Den stan är livsfarlig för en nörd!

En massa figurer(Totalt 17 nya scales figurer)

Varav dessa två är jag ÖVERLYCKLIG att jag hittade!
Den högra kostade mig totalt 43 000 JPY. Men oj vad jag är nöjd!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Minneskort och sökare till videokameran.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Det var dags att lämna 3.5! Har lirat denna i en månad nu och tycker den har varit riktigt bra.

Players Handbook för D&D 5e.
http://i.imgur.com/dimf1A1.png

Jädrarns va najs. Önskar man hade tid att lira dom där grejjerna igen.

Permalänk
Medlem

1st Ikea "Hol"

Som blev ett lite hus åt katten Loppan

Visa signatur

Fd. "Redbull" här på forumet.

Permalänk
Medlem

Kanske inte riktigt ett inköp men jag var och bytte min nyvunna kärlek Pebble idag för en seg knapp och bestämde mig för att ta silver istället.
Mest för att de tredjeparts armband jag spanat på inte gör sig lika bra mot svart.

För övrigt kan jag säga att jag är mycket nöjd efter en vecka och lika många laddningar. Bästa köpet på länge.

Köpte även en Ikea-Råtta till hunden.
Hett tips till er hundägare. Jag har haft tre hundar och provat gosedjur från de flesta djuraffärer och leksaksbutiker, förr eller senare går de sönder.
Men inte Ikea-Råttan, denna köptes för att den innan hängt med i 3.5 år och började se bra vidrig ut, men 100% hel.
Bra skit helt enkelt.

Permalänk
Medlem

Köpte ett klistermärke.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse-Tuta:

Köpte även en Ikea-Råtta till hunden.
Hett tips till er hundägare. Jag har haft tre hundar och provat gosedjur från de flesta djuraffärer och leksaksbutiker, förr eller senare går de sönder.
Men inte Ikea-Råttan, denna köptes för att den innan hängt med i 3.5 år och började se bra vidrig ut, men 100% hel.
Bra skit helt enkelt.

http://forumbilder.no/images/2015/05/17/IMG_20150517_170037.md.jpg

Vi har köpt sånadär till våra hundar men det brukar inte ta mer än en dag så är det bara ett tomt skal så det är nog mycket från hund till hund om de håller länge. Fast hundarna tycker det är lika roligt med råttorna även om de är lite tunnare

Visa signatur

Var inte för optimistisk, ljuset i tunneln kan va ett tåg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PiPe:

Vi har köpt sånadär till våra hundar men det brukar inte ta mer än en dag så är det bara ett tomt skal så det är nog mycket från hund till hund om de håller länge. Fast hundarna tycker det är lika roligt med råttorna även om de är lite tunnare

Det här är ett gosedjur från djuraffären, som är byggd för att hålla, efter bara några timmar.

Ikea-Råttan har klarat 3.5 år med frallan och rottweilern han ha den i ett par år.
Så visst kan det skilja från hund till hund men mina som annars har svart bälte i gosedjursmord rår inte på Ikeas skräck för att bli stämda världen över

Permalänk
Medlem

Lite risig bild men men, ny basförstärkare! Äntligen något att lägga vantarna på när inspirationen kommer!

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Inaktiv

Jag vet inte vad det är med mig och äkta militärjackor. Nu har jag 6 st.

På bild är Schweizisk M83 Alpenflage (oanvänd), Brittisk DPM Parka & Bundeswehr Flecktarn Feldbluse

Permalänk

Lyckades köpa sista Ducky mini med blå switchar på inet. Övergick från ett Func kb460 med röda switchar och jag är supernöjd!

Permalänk
Medlem

Plus

Impuls köp inför Witcher 3!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Lite kina kolfiber till cykeln är trevligt

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]

Permalänk
Medlem

Vet väl inte om det här gäller som "bevis" för ett köp. Då det är en skärmdump. Vet vad man brukar tycka om dessa skärmdumpar.

Men det blev ett impulsköp utav den uppfraschade versionen utav Half-lifes "Black Messa" på Steam.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Jag och tjejen köpte lite prylar den här månaden:

Sony KDL55W805BBN
Nintendo Wii U + 2 Pro Controllers
Zelda Wind Waker HD, Zelda Twilight Princess

TVn ska upp på väggen så fort fästet har kommit, hata inte på dom fina böckerna under

Permalänk
Medlem

Inte köpt en Pc på åratal eftersom jag föredrar Mac. Men tänkte att andra datorn kunde få vara en i experiment syfte. Finns lite Raw Workflows jag varit sugen på att testa som är PC Only.

Inget man vill visa upp offentligt direkt men förhoppningsvis kommer insidan leverera.

Permalänk
Medlem

En japansk Les Paul-kopia (från Morris) gjord ca 76-77. Köptes i väntan på att kunna beställa en R7.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikaelb:

1st Ikea "Hol"
http://i.imgur.com/E0vOfJ7.jpg
Som blev ett lite hus åt katten Loppan
http://i.imgur.com/hXQ3FXn.jpg?1

Bara älskar bygget och tack för en bra ide

Mvh

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zalice:

Jag vet inte vad det är med mig och äkta militärjackor. Nu har jag 6 st.

På bild är Schweizisk M83 Alpenflage (oanvänd), Brittisk DPM Parka & Bundeswehr Flecktarn Feldbluse

http://ladda-upp.se/files/2015/b148872.png

Vart köper du dessa jackor?

Permalänk
Medlem

Veckans Tradera fynd. Ljuslykta i glaserad terracotta.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Fick hem min Z3 idag, blev en koppar.

Ett Corsair K70 RGB med röda brytare.

En trevlig tisdag helt enkelt!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Joole22:

Vart köper du dessa jackor?

Desertrat.se & Röda Stjärnan

Permalänk
Skrivet av Drivknuten:

Lite kina kolfiber till cykeln är trevligt

http://i.imgur.com/75h6Rrh.jpg

Oj, jag som behöver nytt styre. Vart hittar man dessa?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*