SweClockers drop!

Köpes: 1366 mITX moderkort / modulärt nätagg

Permalänk
Medlem

Köpes: 1366 mITX moderkort / modulärt nätagg

Behöver ett 1366 Mitx moderkort till min gamla trotjänare så jag kan förlänga livet på han!
evt också ett modulärt nätagg.

Hör av er om ni vill vara trevliga att hjälpa en fellow sweclockare !

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Monarchy: Så vitt jag vet så har det aldrig funnits m-itx till 1366?

Permalänk
Medlem

Också OFT men tror det bästa du kan få är Asus Rampage II / III eller EVGA X58 SLI, mATX.

Permalänk
Medlem

De var ju typist. Haha! Hatar att dom byter socklar hela tiden

Permalänk
Medlem

Inte orkat bygga ihop mina delar jag fick över då jag köpte här på swec ett rampage 3 extreme moderkort med cpu och allt möjligt, då jag ville ha usb 3 så jag fick över ett rampage 2 extreme moderkort "saknar dock ljudkortet då jag inte fick nått med när jag köpte moderkort + i7 920 här från swec för 5 månader sedan. Sen köpte jag nyss ett rampage 3 extreme med medföljande i7 950 och h60 kylare. Så ifall du är intresserad av ett Rampage 2 Extreme funkat fint med både xeon 6 kärnig x5660 i 4.4ghz och 24gb ram samt i7 920 i 4.2ghz så pma mig nått bud så ser vi. Känner att som sovrums dator räcker min amd 955be.

Har även som sagt en i7 920 och en i7 950 till övers samt ramminnen 1333mhz eller 1600mhz sen nå nyköpta delar från inet ett halv modulärt fractal design integra 450w 2x2gb corsairminnen och ett vitt bitfenix neo chassi om det vore av intresse. Men om det bara är moderkort du är ute efter då jag tror det inte finns några matx riktigt få tag på i 1366 så ja rampage 2 extreme suttit i välkyld låda sedan dess jag fick det dock ingen io plåt eller ljudkort till det fick jag med eller låda. Men nyaste bios installerat och fungerar perfekt med 32nm westmere processorer oxå presterade riktigt bra ihop med mitt 290x.

Mvh //Marcus

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)