GTX 580 TWIN FROZR II + 2TB NAS Synology DS211j

Permalänk
Medlem

GTX 580 TWIN FROZR II + 2TB NAS Synology DS211j

Hej, tänkte rensa lite bland grejer som bara ligger.

Först ut:
MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II

Blev kvar efter uppgradering och har legat i garderoben i ett halvår. Funkat bra innan dess och inte varit överklockad från grundutförandet. Har ingen kartong till utan endast antistatpåse kvar, så upphämtning prioriteras!
500kr eller bud.

#2:
Synology Disk Station DS211j NAS server
med 1st (+1st krashad)
Seagate Barracuda® Green 2TB, 3,5"
SATA 6Gb/s, (SATA 3.0), 64MB Cache, 5900RPM

Ena disken krashade och var ändå dags för uppgradering. Skruvarna satt hårt och var dåliga, så krashade disken sitter kvar. Men är formaterad med den fungerande disken som partition. Går säkert att ta loss disken och byta ut om man har lite bättre verktyg...
DS211j kommer i orginalkarton med strömsladd och nätverkssladd.
500kr eller bud.

Både Grafikkort och NAS köptes hösten 2011 och finns att hämta centralt i Stockholm!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vart finns grafikkortet? Är intresserad utav det

Permalänk
Medlem
Skrivet av spelarn1995:

Vart finns grafikkortet? Är intresserad utav det

Bor centralt i Stockholm, så kan träffas vid Åhléns city t.ex.

Permalänk

500:- bjudet för GTX 580. Kan hämta imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Melinho2895:

Noterat, om ingen annan bjuder över innan kl 11 imorgon så är det ditt! Är tillgänglig mellan 12-20 imorgon för upphämtning...

Permalänk
Medlem

400 för nasen plus frakt?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

450:- för nas:en, kan ev. hämta upp den.

Permalänk
Medlem

500 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av johbl:

450:- för nas:en, kan ev. hämta upp den.

Skrivet av RossoRed:

500 + frakt

Noterat, 500 + frakt leder. Den kan jag ändå tänka mig skicka då kartong och allt är kvar, matchande bud med upphämtning prioriteras dock. Avslutar budgivningen kl 22 ikväll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Melinho2895:

Du har PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CpTiger:

Noterat, 500 + frakt leder. Den kan jag ändå tänka mig skicka då kartong och allt är kvar, matchande bud med upphämtning prioriteras dock. Avslutar budgivningen kl 22 ikväll.

Då säger jag 500 och upphämtning!

Permalänk
Medlem

600+frakt

Visa signatur

Phanteks Evolve XL - Gigabyte Aorus Master X570 - AMD Ryzen 7 5900X - Corsair 64GB (4x16GB)CL9 2600MHz VENGEANCE PRO RGB - Gigabyte RTX 3080Ti Gaming - Phanteks Revolt X 1200W - Phanteks Glacier One 360MP D-RGB - Samsung SSD EVO 970-Series 2TB x4 - Win 11 Pro -64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrk66:

600+frakt

Det var på håret tidsmässigt, men accepteras förstås!

PM skickat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CpTiger:

Det var på håret tidsmässigt, men accepteras förstås!

PM skickat!

Hade också kunnat gå för 600 upphämtning... Men gick offline vid 22:00 då jag trodde det var slut..

Permalänk
Medlem
Skrivet av johbl:

Hade också kunnat gå för 600 upphämtning... Men gick offline vid 22:00 då jag trodde det var slut..

Ja, jag får be om ursäkt, jag kom in strax efter 22 och då låg båda buden där så hamnade i en lite knepig sits...
Jag har PM'at mrk66, men svarar han inte under dagen så återkommer jag till dig så kan du få den för 500kr isf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CpTiger:

Ja, jag får be om ursäkt, jag kom in strax efter 22 och då låg båda buden där så hamnade i en lite knepig sits...
Jag har PM'at mrk66, men svarar han inte under dagen så återkommer jag till dig så kan du få den för 500kr isf!

Ok, jag förstår ju dig med, det är ju inte direkt en auktion där bud inte kan tas emot efter viss tid. Bara det att jag då inte hade chans att eventuellt buda över.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johbl:

Ok, jag förstår ju dig med, det är ju inte direkt en auktion där bud inte kan tas emot efter viss tid. Bara det att jag då inte hade chans att eventuellt buda över.

Det var min första försäljning här på sweclockers så har inte haft så bra koll på vad som är praxis och vad som funkar etc... Ska försöka bättra mig till nästa gång!
Nu är allt sålt och borta iaf! Hoppa du hittar vad du söker någon annanstans!