Diagnos på min dator ?

Så..För ca.1 månad sedan köpte jag en high end dator ihopplockad på inet för dryga 34k sek och mer eller mindre första dagen började datorn strula med blåskärm och vi lämnade in datorn och de fick byta ut hdd:n eftersom de var den som strulade till allt...så jag fick sedan tillbaka den och igen mer eller mindre när jag startar den och använder den lite lätt så börjar de med blåskärm med samma error igen så jag lämnar in datorn igen och efter en veckas service så säger de till mig att de tror de var driver fel och allt borde vara fixat nu!
Jaha, va bra tänker jag då..men men..Efter ett par dagar igen så nu igår natt när jag bara var på Youtube och kika runt så fryser allt..kan inte gör någonting utan bara hör ett surrande ljud i headset så jag lämnar datorn sådär för ca.20 minuter för att se om något händer men utan att något har hänt så bestämmer jag mig då att trycka på powerbutton och sedan låter den vila i en dryg minut innan jag startar upp den igen och då händer de ni ser på bilden åvan...det blinkar till och den samma bild återkommer igen..sen kommer msi bios bilden upp som vanligt följt av Windows symbolen..och då blinkar det till och samma sak visas igen och allt börjar om från början igen och den startar om sig själv..och den håller på så om och om igen utan att jag kan göra något..Och nej, tagentbordet funkar ej så kommer inte åt bios...
Blev väldigt trött på allt och körde för att reklamera min vara för jag var helt less på den..Men de sa att de hade rätt att försöka reparera en sista gång innan jag kan få tillbaka pengar..jaha säger jag och gör som de säger...nu sitter jag bara och hoppas att de är hårdvara fel så jag kan bara få bort datorn och få tillbaka pengarna..suuck -_-
Min fråga är om någon kan gissa eller kanske vet vad de nya problemet beror på så jag kanske kan hoppas på att gå pengarna tillbaka om de nu är hårdvaran..
Förlåt för lång text och tack för att ni tar er tid !!
Sorry om jag felstavar och så..Har autism så skyller på de heh (:
Tack och ha de bra !!!