Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaInT
Jag valde den framför T300 eftersom jag läst att många hade problem med att skalet föll av i tid och otid på T300.

skalet på min T300:a sitter som fan, får knappt bort den när man ska göra rent på displayen och så... klart nöjd med den.

Visa signatur

[color="blue"]"Farfar är så gammal att han inte ens tillhör däggdjurssläktet, han föddes i ett ägg nånstans" R Gustavsson[/color]

Permalänk

Både t300 och t310 ser förjävliga ut.

Permalänk
Medlem

btw, det är ingen som har den där kameran till T300:an?
vore kul att få se hur bilderna blir när man tagit ett kort.

Visa signatur

[color="blue"]"Farfar är så gammal att han inte ens tillhör däggdjurssläktet, han föddes i ett ägg nånstans" R Gustavsson[/color]

Permalänk
Medlem

är någon av alla bilder (som citerats, usch!) en bild på t310?
Jag har aldrig sett den (tror jag).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haribo
Jag skulle vilja ha en T310 liknande mobil fast lite mindre och gjord helt i metall. Plast är 1800-tal, när ska de börja göra mobiler i borstad metall med text som är lasergraverad

hehe, T610 skulle det vara då, skalet är delvis i aluminium, men då kostar den ju lite också, ungefär det dubbla från t310!

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MX440
är någon av alla bilder (som citerats, usch!) en bild på t310?
Jag har aldrig sett den (tror jag).

Återigen:

http://www.infosync.no/news/2003/03/04/gfx/sonyericsson_t310_...

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Jag tycker T300an är snyggare Mer retro på nåt sätt. Fast 310an är inte fy skam den heller.

Samarbetet med Sony gjorde Ericsson gott.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag tycker att t300 e snyggare än t310....

Permalänk
Medlem

av T300 och T310 är 300:an mycket snyggare!

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Jag tror att jag just hittade min nästa telefon

http://www.infosyncworld.com/news/n/3170.html

Visa signatur

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Benjamin Franklin
Länk.

Permalänk
Medlem

men h3rr3gud ...gammal nyhet ju, jag väntar hellre på P200, vikll kunna kolla på film

Visa signatur

weeee

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fv02
men h3rr3gud ...gammal nyhet ju, jag väntar hellre på P200, vikll kunna kolla på film

Länk?

Visa signatur

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Benjamin Franklin
Länk.

Permalänk
Medlem

har just beställt mig en T610 eller snarare, har ställt mig i kö!

P200? aldrig hört! aldrig sett! aldrig läst om! ingen som vet om nån sån finns, bara en massa tomma rykten!

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
har just beställt mig en T610 eller snarare, har ställt mig i kö!

P200? aldrig hört! aldrig sett! aldrig läst om! ingen som vet om nån sån finns, bara en massa tomma rykten!

Med tanke på att Sendo sedan länge har en mobil som de kallar P200 så kanske inte risken att SE släpper en är särskilt stor.

Visa signatur

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Benjamin Franklin
Länk.

Permalänk
Medlem

T300:an är inte speciellt vacker nej. Likheten med en Volvo 740 är slående.
310 ser, enligt ovanstående bilder, också ut som en tegelsten.