Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Playstation 4 - Roliga spel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pl4yGround:

@AMD-Hippie: Du menar bara för Xbone första månaderna, sedan PC och efter ett år så släpper dom exklusiviteten för Microsoft så att PS4 äntigen kan få det.

Oj, det missförstod jag. Trodde den släppts både till Xbox One och PS4. Trist!

Permalänk
Medlem

@AMD-Hippie: Ja det är väldigt trist faktiskt. Hoppas det blir bra till PC så gör det mig inget dock.

Visa signatur

Chassi: Ncase M2 | CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D | Kylare: Arctic
Arctic Liquid Freezer III 240 | Ram: Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz | GPU: PowerColor Radeon RX 7900 XTX Hellhound | MB: ROG STRIX X670E-I GAMING WIFI | PSU: Corsair SF850 Platinum | SSD: Kingston Fury Renegade | Skärm: Acer Nitro XV252QF@390hz | Ljud: HD650+Røde AI-1 | KB: Hemmabygge 60% | Mus: Logitech PRO X Superlight 2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Killeak:

Jag körde Diablo3 på PC men när expantionen kom så köpte jag det till sonen och hans PS3. Måste säga att handkontrollen funkar riktigt bra till spelet. Tyckte det var riktigt kul på PS.. Funderar på att köpa det åt mig själv också till mitt PS4

Grymt att höra

Skrivet av Zabuzasan:

@z0rks:

Jag har spelat igenom lite olika spel, och ett par favoriter är:
Gta V - Grymt snyggt, håller länge..
Dragon Age inquisition - Ett av de bättre rollspelen ever!
Last of Us - Vackert spännande spel med en story som fick mig att gråta en skvätt mer än en gång

Tänkte köpa last of us faktiskt

Skrivet av AMD-Hippie:

Jag tror inte det senaste Tomb Raider-spelet - Rise of the Tomb Raider - är coop, men det är snyggt och verkar spännande. Bara för PS4 och Xbox One första året.

Sweet!

Skrivet av Toivo83:

Nu har jag inte kollat igenom samltiga inlägg.

Men om du har PSN+ så finns magica 2 gratis att ta hem
sen har ni helldivers, diablo 3

Yes har fixat magica men ej provat än

Permalänk
Medlem
Skrivet av z0rks:

Beklagar, jag hade uppfattat saken fel. Tomb Raider-spelet har endast släppts till Xbox One första året.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-Hippie:

Beklagar, jag hade uppfattat saken fel. Tomb Raider-spelet har endast släppts till Xbox One första året.

Hehe förstår!

Permalänk
Medlem

Med tanke på att man hört så mycket gott om Last of Us så tror jag att det blir nästa spel för mig faktiskt!

Permalänk
Skrivet av z0rks:

Ah okej det är ju rätt bre betyg skulle jag säga hehe! Är det i princip samma?

Ja det är samma som på PC men jag tycker att kontrollen är bättre och det "känns" mycket roligare att spela på stor TV :).

Visa signatur

<<Dator: Asus MiniPC PN50 / AMD Ryzen 5 4500U>>
<<Högtalare: Bang Olufsen A1 Gen 2>>
<<TV: LG Oled GX>>
<<Lur: Iphone 12 Pro>>
<<TV-Spel: Playstation 5>>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dangerdan:

Ja det är samma som på PC men jag tycker att kontrollen är bättre och det "känns" mycket roligare att spela på stor TV :).

Härligt!

Permalänk
Medlem

Awesomenauts och Call of duty Advanced Warfare, är två spel där ni kan ni lira båda (splitscreen) online på samma konsoll mot andra spelare.