Black Friday 2015 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk

Man tackar! Synd att det inte är premium eller med mario kart som jag helst vill ha! Får hålla utkik!

Permalänk
Medlem

Någon som sett några bra skal till iphone 6?

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av elusivedream:

Man tackar!

41:-!!? wow

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av serdyllon:

Canon EOS 70D lyser med sin frånvaro i reorna. Synd. Tipsa gärna om ni ser något i samma kaliber.

Sitter med en äldre Canon DSLR som inte går att filma med. Står mellan att uppgradera till 70D för att få superbt foto + goda filmegenskaper i samma paket, eller komplettera med något billigare som främst används vid filmning och övervintra med det jag redan har till foton. Actionkamera funkar inte eftersom det mest är produktvisningar/tutorials som skall filmas. Föredrar Canon eftersom jag då kan återanvända mina objektiv (visserligen är det bara ett av dem som är bra, men men).

Helt OT men förstår inte varför du snöat in dig på 70D, ingen skilland i videokvalité jfr tidigare modeller (t.ex. beg. 550D går att hitta runt tusenlappen). Skicka PM om du behöver hjälp

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaffeofikaelika:

Kan inte fatta att WD 5 TB "finns 100+ i lager" men inte kan beställas? Vad fan är det för skit? Det är fan 10 mil till närmsta av varuhusen med den i lager...

http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/harddisk-o...

Vart bor du egentligen om du har 10mil dit?
Själv är den slut hos mina närmaste butiker annars hade man brumma dit och nypt några till.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

http://www.maxgaming.se/tangentbord/ducky/premier-blue-dark-g...
Är i mitt tycket en bra mycket bättre deal dock...

Edit: Var slut. En av dem få lyckliga då.

Permalänk
Skrivet av svalle:

41:-!!? wow

Tackade för att någon tog sig tiden och priset på wii u, inte för 41 kr vad gäller chromecasten. Nog av det, tillbaka till BF!

Permalänk
Medlem

Extremt engagemang i tråden, gillar't!

Finns det hårddiskar som är acceptabla och driftstabila för att köra som raid 1 dygnet runt förutom WD RED?
Hittar inga bra priser på rödingarna, är ute efter 2-3 TB. Hojta till om ni vet något. Kör hårt grabbar!

Visa signatur

|> MB: MSI Z370 Tomahawk |> CPU: i5 8600K |> Kylning: Be Quiet! Pure Rock
|> RAM: KFA2/Galax HOF Extreme DDR-4000 2x8GB
|> GPU: ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC |> PSU: Corsair RM750X
|> SSD: Crucial MX500 |> Chassi: Meshify C |

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Kiddy:

Jag söker en enklare surfplatta att surfa med. Är denna något att ha ? Hittar ingen info om standby tiden.

Egentligen är inte 1GB RAM mycket att hurra för men Windows 8/10 sköter minneshantering väldigt bra så det går i alla fall men man bör ju inte multitaska precis

För 400kr är den ett jäkla kap dock, köpte en på direkten.
Antingen får det bli en julklapp till farmor eller så får jag ha den som leksak!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

@Kiddy:

cdon kasta ut ngn historia med. vet dock inte mkt om dom.
http://cdon.se/black_friday/mobil/pov/

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

Samsung 850-Series EVO 500GB hos Netonnet(1390:-) går på fullpris när man väl kommer till betalningen(1590:-), tänkte bara dela med mig av det.

Permalänk
Medlem

Microserver

Hej!
Vill ha en server till att virtualisera lite olika enkla maskiner där hemma. Hade siktet inställt på en hp microserver gen 8. Dustin rear ut för 1890, men den går inte att beställa för den är slut. doh!

Någon som har sett något annat billigt man kan få tag i?
Storlek spelar ingen roll då den kommer stå i källare, men skall vara strömsnål .
Skall virtualiesera en plexmaskin som skall transcoda, men utöver det endast filserver osv. Inget tungt

Permalänk
Medlem

Sitter och hoppas på ett shysst pris på 6600K, men det kanske man bara kan drömma om?

Missade ju cdon´s 25% på ASUS ROG kortet... det sög!

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Formel117:

Samsung 850-Series EVO 500GB hos Netonnet(1390:-) går på fullpris när man väl kommer till betalningen(1590:-), tänkte bara dela med mig av det.

1600 kr är fortfarande extremt billigt!

Gav 1900kr st för mina

Permalänk
Medlem

Bluetooth lurar

Hej,

Nån som sett bra pris på bluetooth in-ear lurar?

De lyser verkligen med sin frånvaro under denna black friday.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poison:

Kan tillägga att denna datorn finns inte att hitta på CDONs hemsida vare sig via Black Friday eller i kategorin bärbara datorer. Den går dock att söka upp på hemsidan, samt via Prisjakt. Kan vara ett kommande Black Friday-erbjudande.

Fick du tag på den? Jag lyckades beställa den klockan 04.56.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

bara droppade in för o se om någon rekomenderar andra hörlurar. eller om jag skall slå till på dessa
http://cdon.se/hemelektronik/kingston-hyperx-cloud-ii-gun-metal-grey-p31895810

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elusivedream:

Man tackar! Synd att det inte är premium eller med mario kart som jag helst vill ha! Får hålla utkik!

Produkt: Wii U Mario Kart 8 Premium Pack
Länk: http://cdon.se/spel/wii_u_mario_kart_8_premium_pack_%28eu%29-...
Prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2630380
Pris: 2690kr

Permalänk
Medlem

Missade tyvärr inet's 960 för 1500:- , hojta gärna om ni hittar något liknande!

Visa signatur

Dator - Gtx 580, 2600k, Sabertooth p67, evo 212, 4x4gb ram, samsung evo 250gb, WD 1tb, WD 500gb, Fractal r3, CX600m
Kringutrustning - Microsoft SideWinder x4, SteelSeries Rival, QPAD QH-85, QcK++

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem

Vart är alla 24" 1080p med G-Sync!?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Alltså Cdon verkar ju vara dem enda med en riktigt bra BF? Fan finns ju typ inga TV-apparater som ligger runt 4-5 k som är något att ha

Permalänk
Medlem

@Blacksheep: Skit bra lurar! Uppdaterad version av Qpad QH90

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Ajdå, slut i lager eller inte samma pris?

Slut!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av keckepro:

Hej!
Vill ha en server till att virtualisera lite olika enkla maskiner där hemma. Hade siktet inställt på en hp microserver gen 8. Dustin rear ut för 1890, men den går inte att beställa för den är slut. doh!

Någon som har sett något annat billigt man kan få tag i?
Storlek spelar ingen roll då den kommer stå i källare, men skall vara strömsnål .
Skall virtualiesera en plexmaskin som skall transcoda, men utöver det endast filserver osv. Inget tungt

HP ML10? Samma pris som Microserver G8 men lite snabbare CPU och utan hårddiskslädar.

https://www.dustinhome.se/product/5010856998/proliant-ml10-v2...

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem

http://store.nfcring.com/ har 40% off på sina titanringar och 30% off på sin nyaste modell.
Även rea på dörrlås.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blacksheep:

bara droppade in för o se om någon rekomenderar andra hörlurar. eller om jag skall slå till på dessa
http://cdon.se/hemelektronik/kingston-hyperx-cloud-ii-gun-metal-grey-p31895810

Kör hårt, toppenhörlurar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden