Önskas köpa: Lenovo Thinkpad x220

Permalänk
Medlem

Önskas köpa: Lenovo Thinkpad x220

Hej hej,

Önskar köpa en Lenovo Thinkpad x220 i bra skick. Kan betala upp till 2000:- för en modell med minst Core i5 2520, 4-8GB ram, och TN-panel. Har den IPS-panel och/eller Core i7 är jag beredd att betala upp till 3000:-, kommentar eller PM så kan vi nog komma överrens om något. Jag bor i Stockholmsområdet, och det vore bra om du också gör det så att jag får chansen att klämma lite snabbt på den vid köp. Hårddisk/SSD inte nödvändig eftersom jag redan har en, så den befintliga kan skruvas ur efter att jag klämt lite :).

OBS! x230 och nyare är inte intressanta, då de saknar det klassiska tangentbordet.

Mvh Marcus

Läs hela annonsen här

Visa signatur

X79, baby

Permalänk
Avstängd

X201:a?

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem

Jag har en x220 (4290-2wg), med i5-2540M, 8GB och IPS-panel.
Jag bor dock i Gävle

Visa signatur

Cooler Master MasterCase 5 || Asrock X99M Extreme4 || i7-6800K || Antec KÜHLER H1200 PRO || 16GB Corsair Vengence DDR4 3000MHz || Samsung 840 EVO 1TB || Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 || Antec 620w High Current Gamer

3 st HP LP2475w || Logitech G710+ || Razer Diamondback

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neonodia:

Jag kommer att ha användning av mSata som saknas på x201. Jag har tidigare kikat på x201, men beslutade sen att x220 är den som gäller.

Visa signatur

X79, baby

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeeJay1:

Jag har en x220 (4290-2wg), med i5-2540M, 8GB och IPS-panel.
Jag bor dock i Gävle

Det är ju en bit bort det. Jag har tyvärr inte någon möjlighet att åka dit, annars lät den ju spännande! Jag vill inte gärna köpa grisen i säcken eftersom jag har blivit bränd på det förut, så innan ett köp vill jag känna på varan,

Visa signatur

X79, baby

Permalänk
Medlem
Skrivet av rewt:

Det är ju en bit bort det. Jag har tyvärr inte någon möjlighet att åka dit, annars lät den ju spännande! Jag vill inte gärna köpa grisen i säcken eftersom jag har blivit bränd på det förut, så innan ett köp vill jag känna på varan,

Jag har visserligen en polare i Upplands Väsby så jag har ju anledning att åka dit och hälsa på honom i samma veva, vet bara inte riktigt när jag skulle kunna ha tid med det Får se om tillfället dyker upp inom kort!

Visa signatur

Cooler Master MasterCase 5 || Asrock X99M Extreme4 || i7-6800K || Antec KÜHLER H1200 PRO || 16GB Corsair Vengence DDR4 3000MHz || Samsung 840 EVO 1TB || Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 || Antec 620w High Current Gamer

3 st HP LP2475w || Logitech G710+ || Razer Diamondback

Permalänk
Medlem

Jag har en X1 Carbon Gen 3 i5 5200u, 8gbram 256ssd 2års på platsen garanti kvar. Men den vill jag har mer än 3k för men är du intresserad så dra ett bud, Den har det klassiska tangentbordet.

Annars har du ju refurbs med garanti.
http://www.misco.se/product/product.aspx?P_ItemId=11219851&Se...

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av rewt:

Hej hej,

Önskar köpa en Lenovo Thinkpad x220 i bra skick. Kan betala upp till 2000:- för en modell med minst Core i5 2520, 4-8GB ram, och TN-panel. Har den IPS-panel och/eller Core i7 är jag beredd att betala upp till 3000:-, kommentar eller PM så kan vi nog komma överrens om något. Jag bor i Stockholmsområdet, och det vore bra om du också gör det så att jag får chansen att klämma lite snabbt på den vid köp. Hårddisk/SSD inte nödvändig eftersom jag redan har en, så den befintliga kan skruvas ur efter att jag klämt lite :).

OBS! x230 och nyare är inte intressanta, då de saknar det klassiska tangentbordet.

Mvh Marcus

Läs hela annonsen här

Har eventuellt en x220 som står och dammar. Jag ska upp till Tjockhult i mellandagarna och hälsa på tjejens föräldrar, så kan du vänta tills dess så ska jag kika.

Btw, kort notering om tangentborden: Lenovo måste vart fulla när de släppte X230 och X240 - tangentbordet är kasst och pekplattan värdelös. på min T450s har de kommit tillrätta med allt; det är inte det klassiska Thinkpadtangentbordet men ack vad behagligt det är.

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeeJay1:

Jag har visserligen en polare i Upplands Väsby så jag har ju anledning att åka dit och hälsa på honom i samma veva, vet bara inte riktigt när jag skulle kunna ha tid med det Får se om tillfället dyker upp inom kort!

Om du får tillfälle, skicka gärna iväg ett PM till mig när du vet mer så kan vi ta det från det!

Visa signatur

X79, baby

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Jag har en X1 Carbon Gen 3 i5 5200u, 8gbram 256ssd 2års på platsen garanti kvar. Men den vill jag har mer än 3k för men är du intresserad så dra ett bud, Den har det klassiska tangentbordet.

Annars har du ju refurbs med garanti.
http://www.misco.se/product/product.aspx?P_ItemId=11219851&Se...

Båda de ligger lite över min budget, men tack så mycket för förslagen!

Visa signatur

X79, baby

Permalänk
Medlem
Skrivet av zyberzero:

Har eventuellt en x220 som står och dammar. Jag ska upp till Tjockhult i mellandagarna och hälsa på tjejens föräldrar, så kan du vänta tills dess så ska jag kika.

Btw, kort notering om tangentborden: Lenovo måste vart fulla när de släppte X230 och X240 - tangentbordet är kasst och pekplattan värdelös. på min T450s har de kommit tillrätta med allt; det är inte det klassiska Thinkpadtangentbordet men ack vad behagligt det är.

Hör gärna av dig till mig via PM när det drar ihop sig!

Jag håller verkligen med. Maken till hjärnsläpp har sällan skådats. Det nya chiclettangentbordet är en dealbreaker för mig på så många sätt att jag inte vet var jag skulle börja.

Visa signatur

X79, baby

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Annonskapning är självklart inte ok.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...