Permalänk
Medlem

iMac 21,5 Late 2013

Hej,

Säljer nu min sparsamt använda iMac 21,5 tum modell. Inköpt sommaren 2015 från Apple för 13250 kronor.

Den kommer med en i5 processor, 256 GB SSD samt 8 gigabyte ram och har 1920 x 1080 upplösning. Medföljer också Apple Keyboard och Magic Mouse (båda trådlösa). Allt är i nyskick.

Kvitto och garanti finns. Låda samt alla andra tillbehör som kommer med köpet finns kvar. Dator återställs till fabriksinställningar och töms innan försäljning.

Finns att hämta i centrala Göteborg, kan också skickas om du betalar frakt.

Vänliga hälsningar,
Christoffer

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display

Permalänk
Medlem

Kollat vad mTorget erbjuder? Kan i många fall ge dig som säljare bättre betalat än andrahandmarknaden. Slår du in koden MTORGETSTUDENT10 får du dessutom 10% värdeökning.

Permalänk
Medlem

@Bitfenix:
Hej! Jag kollade men det var tyvärr fantasipriser åt fel håll!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ca pris?

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem

@Zoltrix:
Hej! I annonsen skrev jag 10.000 kronor, men kan tänka mig att gå ner till 9000 vid en snabb affär. Allting från det initiella köpet finns kvar, kvitto, kartong osv. Jag putsar upp den och återställer den innan köpet, så den är som ny. Inga repor eller annat på den.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dubadai:

@Zoltrix:
Hej! I annonsen skrev jag 10.000 kronor, men kan tänka mig att gå ner till 9000 vid en snabb affär. Allting från det initiella köpet finns kvar, kvitto, kartong osv. Jag putsar upp den och återställer den innan köpet, så den är som ny. Inga repor eller annat på den.

Oj, så mkt..

Visa signatur

$$