Muskampen 2025: Segraren korad!

WarCraft 3 lägger ner sig ! ! HJÄLP ! !

Permalänk
Musikälskare

WarCraft 3 lägger ner sig ! ! HJÄLP ! !

Jag kan spela i bland 3 matcher i rad men ibland räcker det bara med en...

då går spelet ut i windows och detta medelnadet ploppar fram !
när man trycker "ok" så stängs WC3 av och man får starta om det och har förlorat en match !

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Minnet som ballar ur, händer ibland på Tower defence kartor med extremt mycket units och skit som får allt o balla ur.

Men att det händer i vanliga matcher är lite mysko, maila blizzard istället.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Musikälskare

hmm

maila blizzard ?
vad har dom för mail ??

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

kolla på deras hemsida kanske?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

Deras hemsida är super seg.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene