Goddag alla sweclockare!
Vi är en grupp med aktiva spelare som söker fler spelare till World of Warships för Team Battle och Divison.
Jag rekommenderar att man idlar på SpelClockers (luppii) om man vill bli tillagd av andra medlemmar, bara söka på grupper i spelets chattsystem men ännu bättre är att komma in på Sweclockers Team Speak server, teamspeak.sweclockers.com om man vill komma i en divison omgående.
Är ni intresserad av Divison eller Team Battle så kan ni skicka mig ett PM eller bara skriva @pa1983 i tråden följt av ert WoWs Nickname så lägger jag till er på listan med spelare.
Vill ni skapa ett lag så rekommenderar vi att det heter SpelClockers2, SpelClockers3 osv så folk kan söka på SpelClockers och få upp alla lag. Har du skapat ett SpelClockerslag som du vill ha med på listan nedan så skicka mig ett PM eller skriv @pa1983 och Lagets namn i tråden.
World of Warships hittas under Free to Play på Team Speak servern.
För Team Battle rekommenderar vi mikrofon och Team Speak. För dom som saknar headset så finns Team Speak för iOS och Android telefoner och plattor.
Vill man ha ett Nick eller lag borttaget så skicka mig bara ett PM.
Lista på SpelClockers lag.
Lista på Sweclockers Medlemmar.
G3Virus
Ikaroz
Kokilok1
Rosapantern
hecules
dibbe_
Urban_Den_Store
Daydreamerr
templar72
Kantvals
Captain_Scalawag
Stony_mayhem
***Off topic tillåts ej i tråden, bara intresseanmälan. Annat snack hålls i Andra WoWs trådar.***