Permalänk
Medlem

Gigabyte GTX 670

Säljer denna trotjänare för ny uppgradering.

Kortet fungerar utmärkt och har endast monterats vid ett tillfälle, vid inköp, därefter har det endast monterats ut igår vid byte till annat kort.

Det har aldrig varit överklockat, och strömförsörjningen har kommit från ett Seasonic nätagg. Kortet har 2GB i minne.

Inköpt på Inet 2012-10-10, dvs garantin har löpt ut.

Pris är bud + frakt ( minst 300 kr ), kan hämtas i Skövde alt. skickas, Du som köpare får välja fraktsätt och står för kostnaden.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, oavsett bud, föredrar en smidig affär och möte framför att det skickas.

MVH

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 64GB DDR5 - ASUS RTX 5090 ROG Astral OC - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - WD Black HDD - Noctua NH-D15 G2 - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

300 + frakt

Permalänk
Avstängd

350+frakt

Permalänk
Medlem

500 + frakt

Permalänk
Medlem

Alla bud noterade, OBS om kortet skickas så finns ej originalkartong, utan det förpackas i en annan kartong, med antistatpåse.

MVH

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 64GB DDR5 - ASUS RTX 5090 ROG Astral OC - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - WD Black HDD - Noctua NH-D15 G2 - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Bjuder 450kr, kan hämta. Pluggar i Skövde.

Permalänk
Avstängd

Vart finns kortet?

Permalänk

700kr+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Teo Demis:

Skövde med omnejd.

Mvh

Visa signatur

Permalänk

Inte för att det har någon betydelse vilket nätagg som försörjt det med ström, men är det nätagget i din signatur som försörjt det så är det inte från Seasonic, det är CWT som tillverkat det

Permalänk
Medlem

@FlippsyFlipp:

Det har betydelse för slitaget på de elektroniska komponenterna som sitter på kretskortet, även om den kan anses vara nominell.

Datorn i min signatur är inte datorn som kortet suttit i, och jag är fullt medveten om att att det är CWT, nätaggregatet som använts med kortet är byggt av Seasonic. Eftersom datorn kostar 30Tkr+ är jag säker på vilka delar jag vill använda.

Som avslut vill jag undanbe mig inlägg i tråden som inte är bud, har ni synpunkter eller frågor så skicka PM, tråden skall endast bestå av budgivning, vänligen respektera detta.

Mvh

Visa signatur